• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Стерилізатор паровий ГП-400 або еквівалент (НК 024:2019 – 38671 стерилізатор паровий) - ДК 021:2015 - 33191110-9 - автоклави; Стерилізатор повітряний ГП-100 або еквівалент (НК 024:2019 – 35364 стерилізатор сухожаровий) - ДК 021:2015 - 33191100-6 - стерилізатори

Інша інформація щодо закупівлі: Місцезнаходження замовника: Україна, 25019, Кіровоградська обл., місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ ХУДОЖНИКА ЯРОШЕНКА, будинок 1. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Торги не відбулися

850 751.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 253.75 UAH
Період уточнення: 25.10.2021 15:24 - 31.10.2021 01:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги в технічній частині документації замовника

Номер: 79c9b2f7bec8416aab2755812e2cde3e
Дата опублікування: 28.10.2021 10:54
Опис: Шановний замовнику! 1. Додаток 1 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі містить вимогу до учасників надати "Оригінал або копія Гарантійного листа виробника яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, якості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів, повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі", АЛЕ Відповідно до спільного листа Міністерства охорони здоров'я та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf) вимога надати гарантійний лист порушує вимоги законодавства, якими передбачена недискримінація учасників. Дискримінаційний характер цієї умови очевидний: у тендері не можуть взяти участь ті постачальники, які не є виробниками чи їхніми представництвами, або ж не мають з ними договірних відносин. До того ж, виробники на власний розсуд вирішують, яким учасникам надавати гарантійні листи — і це суттєво звужує конкуренцію. І найголовніше, надання учасником гарантійного листа від виробника не гарантує своєчасного постачання товару. Натомість замовник може захищатися вимогою про обов’язкове відшкодування збитків в разі порушення умов договору. Чи будуть внесені зміни до тендерної документації та прибрана вимога надати гарантійний лист виробника на товар? 2. Необхідно уточнити характеристики товару: Стерилізатор паровий ГП-400 або еквівалент - не зазначено чи автоматичне керування обладнанням? Якщо так, то дисплей кольоровий? Скільки дюймів? Чи потрібен бути в комплекті насос для подачі води в парогенератор?
Відповідь: Розглянувши Ваші звернення за роз'ясненнями щодо процедури закупівлі UA-2021-10-25-010747-b повідомляємо наступне. 1. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Статтею 22 Закону закріплений перелік обов’язкових складових тендерної документації. Крім того, частина третя зазначеної статті Закону вказує на те, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з тим, під час складання тендерної документації Замовник врахував принципи здійснення публічних закупівель, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Підпунком 5.1 пункту 5 розділу І тендерної документації Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Враховуючи вищевказані норми чинного законодавства, можна дійти до висновку, що замовники самостійно встановлюють вимоги у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону, якою закріплені принципи здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Закон не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації. Вимога про надання гарантійного листа виробника встановлена з метою уникнення подання учасниками фальсифікованого товару. Замовник вказаною вимогою перш за все прагне уникнути поставки неякісної продукції. Адже, надання вищезазначеного гарантійного листа поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, якості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, при цьому при закупівлі будь-якою групи товарів, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (неоригінальних) товарів, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів. Слід зазначити, що виробники виробів медичного обладнання, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Наголошуємо, що вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні вироби медичного призначення, що є предметом зазначеної закупівлі. Крім того, вимога щодо надання Учасниками гарантійного листа виробника щодо можливості поставки товарів, що є предметом закупівлі, є необхідною з метою унеможливлення участі недобросовісних учасників та закупівлі товарів не відповідної якості. Наголошуємо, що раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну. При цьому, лист спільний лист № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018, на який Ви посилаєтесь, стосується виключно лікарських засобів, тоді як предметом закупівлі є ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Так,у Додатку 1 до тендерної документації Замовник вказав, зокрема, всі необхідні технічні характеристики предмета закупівлі - Стерилізатора парового ГП-400 або еквівалент та Стерилізатора повітряного ГП-100. При цьому вказав, що Учасник підтверджує відповідність технічних характеристик, запропонованого ним товару, встановленим в Технічній специфікації (Опис предмета закупівлі), викладеній у Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічних, якісним та іншим характеристикам товару, визначених цієї тендерною документацією. Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам чинного законодаства у сфері публічних закупівель, складена повно та якісно відповідно до потреб Замовника.
Дата відповіді: 01.11.2021 09:41