• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Робочий проект «Реконструкція стрілочного переводу № 20 на станції Новоблочна»

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Код ДК 021:2015 – 71220000-6 «Послуги з архітектурного проектування» (Робочий проект «Реконструкція стрілочного переводу № 20 на станції Новоблочна»)

Завершена

72 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
Період уточнення: 29.08.2017 14:12 - 04.09.2017 16:00
Відповідь надана

скарга на форму "Цінова пропозиція"

Номер: 55cd242cb12b40e180bf48370aedbfbb
Дата опублікування: 30.08.2017 12:47
Опис: Просимо Вас дати роз’яснення чи внести зміни у тендерну документацію у зв’язку з невідповідності форми «Цінової пропозиції» вимогам ст.3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно форми «Цінова пропозиція», яка наведена у тендерній документації, відбувається дискримінація учасників закупівель, які є платниками ПДВ. Учасники, які не є платниками ПДВ, мають перевагу при проведенні процедури закупівель у системі державних закупівель «Прозоро», тому що їх цінова пропозиція є завжди меншою на 20% (при визначенні черги учасників та при визначенні переможця). Питання: Хто буде визначений переможцем торгів у наступному випадку: - цінова пропозиція учасника-платника ПДВ - 60000грн. з урахуванням ПДВ (50000грн. – без урахування ПДВ); - цінова пропозиція учасника-не платника ПДВ – 58000грн. без ПДВ.
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне: Форма «Цінова пропозиція» розроблена як для учасників платників податку на додану вартість так і для учасників платників єдиного податку (*заповнюється учасником, що є платником податку на додану вартість **цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Загальна вартість: ______________________(цифрами та прописом), грн. з ПДВ (або без ПДВ для учасника не платника ПДВ).) Таким чином якщо цінова пропозиція Учасника платника єдиного податку не перевищуватиме орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ ( на сайті розміщено орієнтовну вартість з ПДВ), Замовник за результатами електронного аукціону обиратиме найнижчу пропозицію, подану через електронну систему і оцінену електронною системою, яка не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками. При оцінці пропозиції до уваги не береться частка ПДВ оцінюється ціна в цілому. Отже Замовник не змінюватиме ціну пропозиції торгів і оцінюватиме їх за показниками зазначеними в загальній вартості пропозиції торгів, тобто учасників-платників ПДВ з урахуванням ПДВ, а учасників не платників ПДВ без урахування ПДВ. Так як основним критерієм визначення переможця є ціна то й обирати Замовнику потрібно ту пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною. Також згідно ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції торгів або цінової пропозиції ( у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Згідно пункту 9 частини другої статті 22 Закону, у одному з обов’язкових складників тендерної документації – в описі методики оцінки тендерних пропозицій, за критерієм «ціна» повинна бути вказана інформація про врахування ПДВ. Отже, відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т.ч. і ПДВ, Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (остання за аукціоном) на час підписання договору не зміниться, і ціна закупівлі не перевищить бюджету. Підстави щодо внесення змін до документації електронних закупівель зазначені у вимозі, відсутні.
Дата відповіді: 31.08.2017 08:26