-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Робочий проект «Реконструкція стрілочного переводу № 20 на станції Новоблочна»
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Код ДК 021:2015 – 71220000-6 «Послуги з архітектурного проектування» (Робочий проект «Реконструкція стрілочного переводу № 20 на станції Новоблочна»)
Завершена
72 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
Період оскарження:
29.08.2017 14:12 - 04.09.2017 16:00
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
5f35b4040c784e9a973ff08b64b99f13
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-29-000369-b.c2
Назва:
вимога
Вимога:
Ваша відповідь, що до вимог про зміну «Цінової пропозиції» є незадовільною.
У Вашій відповіді зазначено, що «електронна система не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками». Цей факт надає необгрунтовану перемогу учасникам закупівель, які не є платниками ПДВ, при проведенні аукціону, що є порушенням вимог ст.3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем визначається учасник, чия пропозиція є найбільш економічно вигідною. Так як Замовник є платником ПДВ, то частка ПДВ у ціні пропозиції зараховується у зменшення суми податкового боргу з ПДВ чи підлягає бюджетному відшкодуванню згідно Податковому Кодексу України. Тому найбільш економічно вигідною є найменша ціна без ПДВ.
Для запобігання порушень Закону України «Про публічні закупівлі» торги повинні відбуватися без урахування ПДВ, що запобігає дискримінації учасників платників та не платників ПДВ та ставить їх у рівні умови.
Просимо Вас внести зміни у тендерну документацію у зв’язку з невідповідності форми «Цінової пропозиції» вимогам ст.3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково інформуємо Вас, що аналогічні закупівлі, де замовником є Регіональна філія «Львівська залізниця», Регіональна філія «Південно-Західна залізниця», Регіональна філія «Південна залізниця» ПАТ «Українська залізниця» ціна закупівель встановлюється без урахування ПДВ, а при підписанні договорів з переможцем враховується чи не враховується сума ПДВ відповідно до статусу переможця (платник чи не платник ПДВ).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2017 12:28
Вирішення:
Подання пропозицій учасників платників ПДВ та не платників ПДВ до електронної системи закупівель від Замовників не залежить і не входить до нашої компетенції. На всі наші питання з цього приводу до Prozorro залишені без конкретної відповіді.
Збільшення суми договору не передбачено ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
скарга на форму "Цінова пропозиція"
Номер:
810f4a11fc184a45b7986488fe7c133d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-29-000369-b.b1
Назва:
скарга на форму "Цінова пропозиція"
Вимога:
Просимо Вас дати роз’яснення чи внести зміни у тендерну документацію у зв’язку з невідповідності форми «Цінової пропозиції» вимогам ст.3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно форми «Цінова пропозиція», яка наведена у тендерній документації, відбувається дискримінація учасників закупівель, які є платниками ПДВ.
Учасники, які не є платниками ПДВ, мають перевагу при проведенні процедури закупівель у системі державних закупівель «Прозоро», тому що їх цінова пропозиція є завжди меншою на 20% (при визначенні черги учасників та при визначенні переможця).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2017 12:50
Вирішення:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Форма «Цінова пропозиція» розроблена як для учасників платників податку на додану вартість так і для учасників платників єдиного податку
(*заповнюється учасником, що є платником податку на додану вартість
**цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ.
Загальна вартість: ______________________(цифрами та прописом), грн. з ПДВ (або без ПДВ для учасника не платника ПДВ).)
Таким чином якщо цінова пропозиція Учасника платника єдиного податку не перевищуватиме орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ ( на сайті розміщено орієнтовну вартість з ПДВ), Замовник за результатами електронного аукціону обиратиме найнижчу пропозицію, подану через електронну систему і оцінену електронною системою, яка не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками.
При оцінці пропозиції до уваги не береться частка ПДВ оцінюється ціна в цілому. Отже Замовник не змінюватиме ціну пропозиції торгів і оцінюватиме їх за показниками зазначеними в загальній вартості пропозиції торгів, тобто учасників-платників ПДВ з урахуванням ПДВ, а учасників не платників ПДВ без урахування ПДВ.
Так як основним критерієм визначення переможця є ціна то й обирати Замовнику потрібно ту пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною. Також згідно ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції торгів або цінової пропозиції ( у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Згідно пункту 9 частини другої статті 22 Закону, у одному з обов’язкових складників тендерної документації – в описі методики оцінки тендерних пропозицій, за критерієм «ціна» повинна бути вказана інформація про врахування ПДВ. Отже, відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т.ч. і ПДВ, Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (остання за аукціоном) на час підписання договору не зміниться, і ціна закупівлі не перевищить бюджету.
Підстави щодо внесення змін до документації електронних закупівель зазначені у вимозі, відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено