Послуга з впровадження 10-ти робочих місць медичної інформаційної системи (МІС) «Доктор Елекс» (код ДК 021:2015: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням; номенклатурна позиція предмета закупівлі: послуга з впровадження 10-ти робочих місць медичної інформаційної системи (МІС) «Доктор Елекс», код ДК 021:2015:72263000-6 - Послуги зі впровадження програмного забезпечення)
Найменування: НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація зазначена в Додатку №4 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Період уточнення:21.10.2021 12:48 - 27.10.2021 00:00
Відповідь надана
Проект договру
Номер:b0e710b2fbb64a1b9bbd1ae78f75a633
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:25.10.2021 12:53
Опис:Шановний Замовник,
В проекті договору присутній такий пункт:
"6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. У випадку порушення своїх зобов'язань Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором та відповідним чинним законодавством України.
Порушенням зобов'язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання та умов цього Договору.
6.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань за договором Виконавець сплачує Замовнику штрафні санкції, штраф у розмірі 20% від суми невиконаного зобов'язання по Договору, крім того за несвоєчасно надані послуги. Виконавець сплачує Замовнику штрафні санкції - штраф у розмірі 25% вартості послуг за кожен день прострочення. У разі, якщо строк прострочення надання послуг становить понад 20-ть календарних днів - Виконавець зобов'язаний додатково сплатити штраф у розмірі 40% відсотків вартості послуг.
6.3. Сплата Сторонами штрафних санкцій не звільняє винну Сторону від виконання простроченого зобов'язання."
Просимо Вас привести у відповідність чинному законодавству України, зокрема ЦК України, пунк 6. Договору та вцілому проект Договору.
Відповідь:Доброго дня! Ваше звернення (питання) прийняте до розгляду.
Дата відповіді:26.10.2021 09:17
Відповідь надана
Впровадження
Номер:ebaeab0e60ba44dba8cb34b7e346f370
Пов'язаний елемент:Номенклатура Послуга з впровадження 10-ти робочих місць медичної інформаційної системи (МІС) «Доктор Елекс» (код ДК 021:2015: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням; номенклатурна позиція предмета закупівлі: послуга з впровадження 10-ти робочих місць медичної інформаційної системи (МІС) «Доктор Елекс», код ДК 021:2015:72263000-6 - Послуги зі впровадження програмного забезпечення)
Дата опублікування:25.10.2021 12:38
Опис:Шановний Замовник,
Просимо додати до тендерної документації детальний план впровадження в який включити повний перелік робіт, який необхідно виконати:
1. Перелік звітних форм, які необхідно виконати;
2. Перелік шаблонів, яких немає та необхідно створити;
3. Перелік налаштувань, які необхідно здійснити на сервері;
4. Які налаштування необхідно провести в клієнтських додатках?
5. Які зміни у Вас відбулися в структурі закладу, що їх необхідно внести в ПЗ МІС?
6. Просимо надати кількість осіб, які потребують навчання роботи з ПЗ МІС та їх функціональні обов'язки.
7. Просимо обгрунтувати вимогу щодо виконання робіт на території замовника під час карантину;
Дякуємо.
Відповідь:Доброго дня! Ваше звернення (питання) прийняте до розгляду.