• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з впровадження 10-ти робочих місць медичної інформаційної системи (МІС) «Доктор Елекс» (код ДК 021:2015: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням; номенклатурна позиція предмета закупівлі: послуга з впровадження 10-ти робочих місць медичної інформаційної системи (МІС) «Доктор Елекс», код ДК 021:2015:72263000-6 - Послуги зі впровадження програмного забезпечення)

Найменування: НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація зазначена в Додатку №4 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

Торги відмінено

56 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 560.00 UAH
Період оскарження: 21.10.2021 12:48 - 27.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Не вірно визначено предмет закупівлі

Номер: 27e651e2fd8c4af2ad35af81ea461ae3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-005780-b.c2
Назва: Не вірно визначено предмет закупівлі
Вимога:
Під час дослідження оголошення спрощеної закупівлі нами встановлено, що Ви як Замовник потребуєте отримати послугу з впровадження 10-ти робочих місць медичної інформаційної системи (МІС) «Доктор Елекс», що підтверджується пунктом 2.4. Оголошення та пунктами 1.1, 1.2 проекту договору про закупівлю, де передбачено лише ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ включає: інсталяцію програмного забезпечення на комп’ютерах, вказаних Замовником, налаштування, адаптацію програмного забезпечення та навчання працівників Замовника. Однак, викладений Вами проект договору, що в результаті закупівлі має закріпити зобов’язання сторін по ньому, не встановлює обов’язку Виконавця передати у власність ліцензію на вказане програмне забезпечення, що є в своєму розумінні діаметрально протилежним до обов’язків Учасника-переможця процедури закупівлі, що зазначені Вами в Додатку №4 до документації: «Здійснити постачання та надати в користування 10 ліцензій на ПЗ МІС «Доктор Елекс». Тому, вважаємо за необхідне упередити настання негативних наслідків, що можуть виникнути після укладання договору про закупівлю, шляхом внесення змін до Оголошення та приведення її у відповідність до реально існуючої потреби Замовника. При цьому наголошуємо, згідно пункту 21 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що «Послуги» - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. А вже пункт 34 тієї ж частини і статті Закону встановлює визначення терміну «Товари» - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відтак, для початку рекомендуємо визначитись, що насправді Замовник потребує товар із супровідними послугами чи послуги із супровідним товаром, що в даному випадку є більшим у вартісному еквіваленті товар чи його послуга по налаштуванню, а також що насправді буде відповідати Закону??? Відтак, наголошуємо про необхідність приведення документації у відповідність до Закону, інакше як учасник-переможець так і Замовник може мати негативні наслідки, у разі звернення увагу на таку закупівлю та її договору органу фінансового контролю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо Вас, що Ваша вимога розглянута та прийнята до уваги Замовником.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Розбіжності проекту договору про закупівлю із діючим законодавством

Номер: d849113fe5cf47efa4aea8fe4295bf86
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-005780-b.c1
Назва: Розбіжності проекту договору про закупівлю із діючим законодавством
Вимога:
Шановний Замовник, після дослідження умов оголошення спрощеної закупівлі, зокрема проекту договору про закупівлю, маємо ряд зауважень, котрі не узгоджуються із нормами діючого законодавства. Так, відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), встановлено що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно статті 549 Цивільного кодексу України визначено поняття «Неустойки», а саме Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання. Однак, пункт 6.2. проекту договору про закупівлю не узгоджується з наведеним положенням, в силу не можливості застосування до боржника штрафу у розмірі 25% вартості послуг за кожен день прострочення, так як даний вид неустойки належить до Пені. А також штраф в розмірі 20% від суми невиконаного зобов'язання не може бути застосований до виконавця за несвоєчасно надані послуги, оскільки така характерна ознака порушень взятих на себе зобов’язань відноситься до Пені. Відтак, пропонуємо внести зміни до Оголошення спрощеної закупівлі, а саме проекту договору про закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо Вас, що Ваша вимога розглянута та прийнята до уваги Замовником.
Статус вимоги: Задоволено