• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до транспортної техніки (ДК 021:2015 –34310000-3 – Двигуни та їх частини)

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Управління Головного Каховського магістрального каналу. 1.1. Місцезнаходження замовника: вулиця Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01034662. 1.3. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Запасні частини до транспортної техніки (ДК 021:2015 –34310000-3 – Двигуни та їх частини). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Тара та упаковка (плівка) повинна відповідати вимогам встановлення до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Товар повинен відповідати всім технічним вимогам та мати сертифікат відповідності (або паспорт якості тощо) та повинен бути новим. Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». 4. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: 34 найменування. 4.1. Місце поставки товарів ,місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. Доставка товару здійснюється транспортом Учасника за рахунок Учасника. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом строку дії договору, протягом 5 днів з дати отримання заявки на товар. 6. Умови оплати : Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару протягом 14 банківських днів. Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) — поставка товару — оплата здійснюється після того, як поставлений товар, підтвердженням буде видаткова накладна; - Післяплата — спосіб грошових розрахунків між організаціями, підприємствами і громадянами, при яких оплата вартості товару здійснюється безпосередньо під час отримання його адресатом. 14 Банківські 100 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 149 570,00 грн. (Сто сорок дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят грн. 00 коп.) з ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: «27» жовтня 2021 року 9. Кінцевий строк подання пропозицій: «01» листопада 2021 року 10. Перелік критеріїв із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. 10.1. Методика оцінки пропозицій: Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 15. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. * Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Проєкт договору про закупівлю». Додаток 2 «Технічна специфікація». Додаток 3 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ». Додаток 4 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ» Додаток 5 «ЗГОДА-ПОВІДОМЛЕННЯ на обробку персональних даних»

Завершена

149 570.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 495.70 UAH
Період уточнення: 21.10.2021 11:08 - 27.10.2021 10:38
Відповідь надана

Каталожні номери

Номер: 1ac3b83466764f1e9a8cc426359d807a
Дата опублікування: 22.10.2021 18:09
Опис: Доброго дня, надайте будь-ласка каталожні номери для вірної розцінки.
Відповідь: «Добрий день! Замовник не може надати інформацію відносно каталожних номерів у зв’язку з їх відсутню».
Дата відповіді: 23.10.2021 13:05