• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до транспортної техніки (ДК 021:2015 –34310000-3 – Двигуни та їх частини)

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Управління Головного Каховського магістрального каналу. 1.1. Місцезнаходження замовника: вулиця Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01034662. 1.3. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Запасні частини до транспортної техніки (ДК 021:2015 –34310000-3 – Двигуни та їх частини). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Тара та упаковка (плівка) повинна відповідати вимогам встановлення до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Товар повинен відповідати всім технічним вимогам та мати сертифікат відповідності (або паспорт якості тощо) та повинен бути новим. Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». 4. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: 34 найменування. 4.1. Місце поставки товарів ,місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. Доставка товару здійснюється транспортом Учасника за рахунок Учасника. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом строку дії договору, протягом 5 днів з дати отримання заявки на товар. 6. Умови оплати : Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару протягом 14 банківських днів. Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) — поставка товару — оплата здійснюється після того, як поставлений товар, підтвердженням буде видаткова накладна; - Післяплата — спосіб грошових розрахунків між організаціями, підприємствами і громадянами, при яких оплата вартості товару здійснюється безпосередньо під час отримання його адресатом. 14 Банківські 100 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 149 570,00 грн. (Сто сорок дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят грн. 00 коп.) з ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: «27» жовтня 2021 року 9. Кінцевий строк подання пропозицій: «01» листопада 2021 року 10. Перелік критеріїв із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. 10.1. Методика оцінки пропозицій: Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 15. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. * Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Проєкт договору про закупівлю». Додаток 2 «Технічна специфікація». Додаток 3 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ». Додаток 4 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ» Додаток 5 «ЗГОДА-ПОВІДОМЛЕННЯ на обробку персональних даних»

Завершена

149 570.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 495.70 UAH
Період оскарження: 21.10.2021 11:08 - 27.10.2021 10:38
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: f5d643ab7e894c9a9e6ef0447a615b25
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-003404-b.b3
Назва: Вимога
Вимога:
ФОП Лисенко Віктор Павлович, повідомляє Управління Головного Каховського магістрального каналу, відповідно до ч.12 статті 14 Закону за результатами оцінки та розгляду пропозиції ФОП БАТАРЕЙНА ОЛЕКСАНДРА СЕРГІЇВНА, замовник допустив порушення Закону рішенням Протоколу №305 від 08 листопада 2021р, а саме ФОП БАТАРЕЙНА ОЛЕКСАНДРА СЕРГІЇВНА не надала, як того вимагав замовник в Оголошенні р5 Кваліфікаційні критерії до учасників п5.1 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: Оригінал відгуку від контрагента щодо виконання договору, який вказаний як аналогічний. Відгук ПОВИНЕН містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його контактний номер телефону), інформацію про термін, якість виконаних робіт та підтвердження повного виконання договору на дату надання відгуку щодо договору, який вказаний учасником, підписаний особисто керівником (директором, начальником) контрагента. Оскільки ФОП БАТАРЕЙНА ОЛЕКСАНДРА СЕРГІЇВНА не було надано відгуку згідно вимог р5 п5.1 Оголошення, вимагаю дискваліфікувати протокол №305 від 08 листопада 2021р
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний Учаснику, відповідно до вимог оголошення на проведення спрощеної закупівлі (документація) ФОП БАТАРЕЙНА ОЛЕКСАНДРА СЕРГІЇВНА було надано оригінал відгуку від контрагента щодо виконання договору, який вказаний як аналогічний та такий, що відповідає пункту 5.1 Розділу ІІІ оголошення на проведення спрощеної закупівлі. Звичайно, Замовник розуміє, що підготовка документації займає в Учасників певний час та людські ресурси. Однак, вимога щодо дискваліфікації протоколу №305 від 08 листопада 2021р визначена як відхилена (вимога не задоволена). Отже, враховуючи вимоги, які містяться в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, просимо Вас їх врахувати та не допускати в наступних пропозиціях»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: b9deedc851794d78b218fd0bbe66b126
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-003404-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління Головного Каховського магістрального каналу було проведено закупівлю ID UA-2021-10-21-003404-b на Запасні частини до транспортної техніки (ДК 021:2015 –34310000-3 – Двигуни та їх частини). За результатами розгляду, Замовником було дискваліфіковано Учасника ТОВ «Дніпроавтозапчастини», відповідно до Протоколу № 293 від 04.11.2021 р.. По-перше: Шановний Замовнику згідно Вашого Проекту договору: «* Проєкт договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем (Продавцем) торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник (Замовник) залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти». Тобто ви самі собі суперечите! Згідно законодавства та Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник на етапі подачі своєї тендерної пропозиції ПОВИНЕН надати погодження з умовами договору, та МАЄ ПРАВО заповнювати ЛИШЕ реквізити та преамбулу. Запитання до Вас: про яке НЕЗАПОВНЕННЯ йде мова?! Уважно вивчайте законодавчі документи! По-друге: Учасником наданий документ «Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в ЄДР юридичних осіб», в якому ЗАЗНАЧЕНИЙ код доступу. Звертаю Вашу увагу, що даний документ виданий уповноваженим органом та юридично має більш вагому силу, аніж довідка в довільній формі. Отже, якщо ви хотіли перевирити Учасника, то у вас була така можливість, тим паче Учасник надав Вам потрібні дані. Це говорить про неуважність Вашу та про прискіпливе ставлення до Учасників процедури закупівлі. По-третє: Учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ «Лист згода з проектом договору та його істотними умовами» та «Лист згода ( з усіма умовами)», в яких зазначена інформація, щодо укладання договору та безумовних погодженням УСІХ УМОВ тендерної документації. Виходячи з цього, просимо Вас пояснити причину дискваліфікації Учасника ТОВ «Дніпроавтозапчастини» та пояснити свої дії стосовно даної закупівлі! Шановний Замовнику, просимо Вас відмінити своє рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «Дніпроавтозапчастини». Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» - Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Просимо Вас діяти в рамках Закону! У разі не скасування рішення щодо щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «Дніпроавтозапчастини», залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України та громадськості щодо здійснення контролю у сфері закупівель, контролюючим та правоохоронним органам, а саме: Державна аудиторська служба України та Національне антикорупційне бюро України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: «Шановний Учаснику, Замовник розглянув Вашу вимогу щодо дискваліфікації Учасника та пояснює наступне: Учасником у складі пропозиції було допущено ряд значних невідповідностей до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документація). В протоколі № 293 від 04 листопада 2021 року Замовником вказано не весь перелік не наданих документів Учасником, які були визначені в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та їх відсутність призвела до дискваліфікації пропозиції Учасника. Разом з цим, Замовник додатково повідомляє проте, що в пропозиції Учасника відсутні гарантійний лист про спроможність поставки товару без отримання попередньої оплати, а також лист з підтвердженням укладання договору у вказані строки, що є суттєвим недоліком в наданій пропозиції Учасника. Тобто, пропозиція Учасника не відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Звичайно, Замовник розуміє, що підготовка документації займає в Учасників певний час та людські ресурси. Однак, дана вимога Учасника визначена як відхилена (вимога не задоволена). Отже, враховуючи вимоги які містяться в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, просимо Вас їх врахувати та не допускати в наступних пропозиціях.»
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Прошу надати більш детальну інформацію щодо дискваліфікації

Номер: 286a5b17840a426ca7b77b0a83c3fe75
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-003404-b.b1
Назва: Прошу надати більш детальну інформацію щодо дискваліфікації
Вимога:
ФОП Лисенко В.П. прошу переглянути та звернути увагу на документ який було надано в складі пропозиції "Згода з умовами оголошення договору" в якому ми ФОП Лисенко В.П. повідомив, що повністю згоден з умовами зазначеними в оголошенні і зобов’язуюсь його виконати в повному обсязі та у встановлені строки, в разі обрання мене переможцем. Таким чином вважаю вимогу згідно Оголошення р.VI. Результати спрощеної закупівлі та укладання договору про закупівлю п.2 Строк укладання договору про закупівлю, виконаною. Щодо п2 Протоколу 301 уповноваженої особи Управління Головного Каховського магістрального каналу, вимагаю надати більш детальну інформацію (розділ, пункт, абзац) оголошення, вимогу якого було не виконано.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний Учаснику, Замовник розглянув Вашу вимогу про надання більш детальної інформації щодо дискваліфікації та повідомляє про наступне: Учасником у складі пропозиції було допущено ряд значних помилок які не відповідають вимогам оголошення на проведення спрощеної закупівлі (документація). В протоколі № 301 від 05 листопада 2021 року Замовником вказано не весь перелік допущених Учасником помилок, що призвело до дискваліфікації Вашої пропозиції як Учасника. Разом з цим, Замовник додатково повідомляє проте, що пропозиція Учасника надана з суттєвим недоліком оформлення документів. Тобто, у документах без зазначення дати неможливо визначити період їх складання та правильно оцінити зміст і допустимість документів. Враховуючи вимоги, які містяться в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, просимо Вас їх врахувати та не допускати в наступних пропозиціях.»
Статус вимоги: Відхилено