• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (персональні комп’ютери)

Торги не відбулися

795 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 951.00 UAH
Період уточнення: 20.10.2021 15:59 - 26.10.2021 01:00
Відповідь надана

Тема 1

Номер: a8aa67bf770a4dc0bb705fdac5920628
Дата опублікування: 24.10.2021 21:58
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до практики постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України у разі, якщо замовником вимається надання авторизаційного листа від компанії-виробника Товару (або його офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора на території України) в Україні, то учасник має надати авторизаційний лист (рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від 16.10.2019, №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020). Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Замовник запевняє, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забзезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на території України. Не може погодитися Замовник і з трактуванням вимоги поняття «дискримінації». Згідно усталеної практики Органу оскарження вказане поняття повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу Тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщуються у системі PROZORRO Керуючись Законом України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та на підставі викладеного, Замовник не вбачає обґрунтованої необхідності у внесені змін до тендерної документації та залишає її без змін.
Дата відповіді: 25.10.2021 15:43
Відповідь надана

Довідка ДПС України

Номер: 47ffc0402c534c47aaf0fb927b33581f
Дата опублікування: 23.10.2021 11:15
Опис: Шановний Замовнику! Прохання коректно вказати, яку конкретно довідку потрібно буде завантажити учаснику-переможцю на підтвердження відсутності підстави, передбаченої п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки Ваше формулювання: "Видана ДПС України довідка, яка подається шляхом завантаження в електронну систему або сформована автоматично через електронну систему закупівель довідка" не дає можливості зрозуміти, про який конкретно документ йде мова.
Відповідь: Шановний Учаснику в ТД внесено зміни
Дата відповіді: 25.10.2021 16:43
Відповідь надана

Порушення вимог ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 3d6e12ddfbec42438a98af3dda42db05
Дата опублікування: 23.10.2021 11:06
Опис: Відповідно до ч.3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. У Додатку №2 до ТД Вами вказано спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 11, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, що не відповідає вимогам вказаної вище статті (додатково зазначені пункти 2,3,8,11). Прошу привести ТД у відповідність до вимог Закону та Вашої ж відповіді на попереднє моє запитання.
Відповідь: Шановний Учаснику в ТД внесено зміни
Дата відповіді: 25.10.2021 16:44
Відповідь надана

Значний правочин

Номер: c0a27d7bec904823a701781dafbde9dc
Дата опублікування: 23.10.2021 11:03
Опис: Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" (далі - Закон), рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Вимогами Додатку 2 до Вашої ТД передбачено, що: "Керуючись п.2 ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» перед укладанням договору Учасник-переможець торгів - товариство з обмеженою та додатковою відповідальністю - повинен надати Замовнику баланс за попередній квартал або довідку про вартість чистих активів товариства. У разі якщо сума угоди перевищує 50% вартості чистих активів товариства, необхідно додатково надавати рішення Загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину". Просимо привести даний пункт у відповідності до вимог Закону, додавши відповідне формулювання, а саме: "якщо інше не передбачено статутом товариства". У відповіді на дане питання Ви вірно зазначили, що згода може бути необхідна, ПРОТЕ, ВКОТРЕ ЗВЕРТАЮ ВАШУ УВАГУ, ЩО ЗГІДНО ІЗ Законом України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" МОЖЛИВИЙ ІНШИЙ ПОРЯДОК НАДАННЯ ТАКОЇ ЗГОДИ НА ВЧИНЕННЯ ЗНАЧНОГО ПРАВОЧИНУ (цитую: "якщо інше не передбачено статутом товариства"), що Вас і просимо коректно відобразити у вимогах ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику в ТД внесено зміни
Дата відповіді: 25.10.2021 16:45
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 4e3ff97bce1a4347b43f2395903d0040
Дата опублікування: 23.10.2021 10:59
Опис: Дублюю запитання щодо обґрунтування необхідності надання звіту про виконання договору про закупівлю, оприлюдненого в електронний системі «Прозоро», для підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вкотре наголошую, що таким формулюванням Ви обмежуєте можливість участі у закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічного договору не з державними/комунальними Замовниками (Контрагентами, які не зобов'язані користуватись Прозорро), тобто порушуєте принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, що закріплені у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Прошу надати відповідь на запитання, чому для Вас наявність такого звіту є принциповою, а не цитувати Закон.
Відповідь: п.2 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до п.3 ч.2 ст.16 цього Закону "Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);". Водночас надання звіту про виконання договору про закупівлю, оприлюдненого в електронний системі «Прозоро», свідчить про досвід Учасника саме з державними/комунальними Замовниками. Жодних обмежень щодо встановлення Замовниками конкретних вимог до підтвердження Учасниками досвіду виконаних раніше договорів закон не містить, отже, цей Замовник може самостійно, з урахуванням особливостей специфіки його діяльності, та залежно від власної потреби встановити такі вимоги. Вимога підвердити досвід виконання аналогічного договору про закупівлю, оприлюдненого в електронний системі «Прозоро» жодним чином не дискримінує та не обмежує конкуренцію серед учасників.
Дата відповіді: 25.10.2021 16:57
Відповідь надана

Власноручний підпис та КЕП на один документ

Номер: c9a2651eaa1742abbe7ac02b5e15e8c5
Дата опублікування: 23.10.2021 10:54
Опис: У Додатку №1 до ТД вказано, що "тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та засвідчується нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)". У попередньому запитанні аналогічного змісту Ви процитували положення Закону, проте, власне, уникли відповіді. У вказаному вище положенні ТД прямо передбачено необхідність накладення КЕП на власноручно підписаний документ. Таким чином, Вами порушено ч. 5 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно з якою Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Ви суперечите самі собі. Вимагаємо відреагувати на звернення та внести відповідні зміни до ТД, залишивши або власноручний підпис особи, або КЕП (електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги").
Відповідь: У Додатку №1 до ТД замовник не вимагає накладання електронного цифрового підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" на документи надані у формі електронного документу через електронну систему закупівель
Дата відповіді: 27.10.2021 10:58
Відповідь надана

Порушення принципів закупівель

Номер: 01d41ace011d4ad4a00f152b74d5b71b
Дата опублікування: 23.10.2021 10:46
Опис: Строк поставки 1 календарний день за невідомими адресами поставки. Шановний Замовнику, будь ласка, дотримуйтесь принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Про яку прозоріссь і відкритість, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також запобігання корупційним діям і зловживанням може йти мова, якщо жоден учасник, окрім "вашого" не має можливості взяти участь у даній закупівлі? Як можна подавати тендерну пропозицію, фактично не знаючи всіх умов тендеру (куди треба буде везти товар)?
Відповідь: Шановний Учаснику в ТД внесено зміни
Дата відповіді: 25.10.2021 16:45
Відповідь надана

ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ!

Номер: 86dcde5f4b524ec9b60b28ff19b9996f
Дата опублікування: 23.10.2021 10:40
Опис: У п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) вказано, що у тендерній документації зазначаються кількість товару та місце його поставки. Замовник, свідомо ігноруючи вказану вище імперативну норму Закону, не зважаючи на неодноразові звернення потенційних учасників, порушуючи в тому числі принципи здійснення публічних закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням і т.д.), НЕ ЗАЗНАЧИВ У ТД МІСЦЕ ПОСТАВКИ та відмовляється його повідомляти. Вимагаємо негайно внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику в ТД внесено зміни
Дата відповіді: 25.10.2021 16:46
Відповідь надана

Монтаж та запуск в роботу предмету закупівл

Номер: 130e5eeda22f4770949baf794f93a481
Дата опублікування: 23.10.2021 10:30
Опис: Скажіть, будь ласка, чи потрібен Вам монтаж та запуск в роботу предмету закупівлі? Додатком 3 до ТД передбачено, що так, проте у проєкті договору такі вимоги відсутні. Прохання внести відповідні корективи або до проєкту договору, або до вимог ТД.
Відповідь: Монтаж та запуск в роботу потрібні.
Дата відповіді: 25.10.2021 16:55
Відповідь надана

Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015)

Номер: bf52a17f7aff4563a590bdb3dde49e77
Дата опублікування: 23.10.2021 10:27
Опис: Шановний Замовник! Звертаю Вашу увагу, що сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) стосуються безпосередньо внутрішньої організації діяльності компаній-виробників товарів, а не їх технічних (якісних) характеристик, на вимогу підтвердження яких вони зазначені у відповідній частині Вашої ТД (прим.: Додатку №3 до ТД "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета"). Звертаємо Вашу увагу, що обов’язок отримання вказаних вище сертифікатів згідно чинного законодавства України не передбачений. Керуючись ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Беручи до уваги наведене вище, а також практику АМКУ, зокрема рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11399-р/пк-пз від 07.11.2018 року, постанову КАС ВС у справі № 280/2494/19 (системний аналіз норм Закону України «Про публічні закупівлі» дає підстави вважати, що право замовника включити до тендерної документації «іншу інформацію», яку він вважає за необхідне включити до неї, надане ч. 3 ст. 22 Закону, обмежується, з огляду на те, що ця норма стосується інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством), просимо Вас аргументовано обґрунтувати необхідність надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), вимога щодо надання яких міститься у п. 4 та п. 5 Додатку 3 до ТД, або прибрати дані вимоги з тендерної документації (задля недопущення порушення таких принципів публічних закупівель як недискримінація учасників, а також максимальна економія, ефективність та пропорційність, що закріплені у п. 4 та п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі"). Наголошую, що відповідність вимогам якості власне ТОВАРУ, який Ви закупляєте МАЄ бути підтверджена ІНШИМИ документами щодо якості, необхідність отримання яких передбачена вимогами чинного законодавства. Дякую.
Відповідь: Шановний Замовник! Звертаю Вашу увагу, що сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) стосуються безпосередньо внутрішньої організації діяльності компаній-виробників товарів, а не їх технічних (якісних) характеристик, на вимогу підтвердження яких вони зазначені у відповідній частині Вашої ТД (прим.: Додатку №3 до ТД "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета"). Звертаємо Вашу увагу, що обов’язок отримання вказаних вище сертифікатів згідно чинного законодавства України не передбачений. Керуючись ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Беручи до уваги наведене вище, а також практику АМКУ, зокрема рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11399-р/пк-пз від 07.11.2018 року, постанову КАС ВС у справі № 280/2494/19 (системний аналіз норм Закону України «Про публічні закупівлі» дає підстави вважати, що право замовника включити до тендерної документації «іншу інформацію», яку він вважає за необхідне включити до неї, надане ч. 3 ст. 22 Закону, обмежується, з огляду на те, що ця норма стосується інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством), просимо Вас аргументовано обґрунтувати необхідність надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), вимога щодо надання яких міститься у п. 4 та п. 5 Додатку 3 до ТД, або прибрати дані вимоги з тендерної документації (задля недопущення порушення таких принципів публічних закупівель як недискримінація учасників, а також максимальна економія, ефективність та пропорційність, що закріплені у п. 4 та п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі"). Наголошую, що відповідність вимогам якості власне ТОВАРУ, який Ви закупляєте МАЄ бути підтверджена ІНШИМИ документами щодо якості, необхідність отримання яких передбачена вимогами чинного законодавства. Дякую
Дата відповіді: 25.10.2021 16:55