-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги охорони приміщень
послуги охорони приміщень - 2 цілодобових поста охорони
Завершена
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період уточнення:
20.09.2017 14:28 - 25.09.2017 16:00
Відповідь надана
Гарантійні листи
Номер:
1512c70e8ddd42f2aea28d08bc6cdcc1
Дата опублікування:
21.09.2017 10:58
Опис:
Відповідно до пункту 3.13. Додатку 1 «Технічні вимоги» Тендерної документації учасник-переможець повинен приступити до надання послуг з охорони приміщень Замовника 01.10.2017 року незалежно від наявності укладеного договору із Замовником на власний ризик. У випадку, якщо станом на 01.10.2017 року між Виконавцем та Замовником не буде укладено Договір про надання послуг (не залежно від причин такого непідписання, зокрема через неузгодженість його основних умов тощо) обов’язковою умовою згаданого Договору буде посилання на 631 статтю Цивільного Кодексу України. У випадку неукладення Договору про закупівлю послуг (не залежно від причин такого непідписання, зокрема через неузгодженість його основних умов тощо) між Замовником та Виконавцем, витрати понесені Виконавцем в зв’язку із наданням послуг Замовнику по охороні з 01.10.2017 року не відшкодовуються.
Відповідно до пункту 13 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі» тендерної документації учасник має надати гарантійний лист, складений в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, щодо надання гарантій Замовнику про обов’язкове (безумовне) надання послуг з охорони приміщень Замовника 01.10.2017 року незалежно від наявності укладеного договору із Замовником станом на цю дату.
Відповідно до пункту 14 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі» тендерної документації учасник має надати гарантійний лист, складений в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, щодо надання гарантій Замовнику про відсутність будь-яких претензій (в тому числі фінансового, майнового характеру) до Замовника, у випадку неукладення Договору про закупівлю послуг по охороні з 01.10.2017 року (не залежно від причин такого непідписання, зокрема через неузгодженість його основних умов тощо).
Просимо Замовника надати відповідь як він буде діяти у випадку, якщо Переможець процедури закупівлі не виставить пости охорони з 01.10.2017 року до моменту укладення письмового договору?
Відповідь:
Керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ), відповідно до пункту 7.1 Наказу та у відповідь на Ваше звернення повідомляємо про внесені зміни до тендерної документації стосовно піднятого питання
Дата відповіді:
22.09.2017 12:56
Відповідь надана
Гарантійні листи
Номер:
4182379e260d4e01b1c508aa9cea09a5
Дата опублікування:
21.09.2017 10:57
Опис:
Відповідно до пункту 3.13. Додатку 1 «Технічні вимоги» Тендерної документації учасник-переможець повинен приступити до надання послуг з охорони приміщень Замовника 01.10.2017 року незалежно від наявності укладеного договору із Замовником на власний ризик. У випадку, якщо станом на 01.10.2017 року між Виконавцем та Замовником не буде укладено Договір про надання послуг (не залежно від причин такого непідписання, зокрема через неузгодженість його основних умов тощо) обов’язковою умовою згаданого Договору буде посилання на 631 статтю Цивільного Кодексу України. У випадку неукладення Договору про закупівлю послуг (не залежно від причин такого непідписання, зокрема через неузгодженість його основних умов тощо) між Замовником та Виконавцем, витрати понесені Виконавцем в зв’язку із наданням послуг Замовнику по охороні з 01.10.2017 року не відшкодовуються.
Відповідно до пункту 13 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі» тендерної документації учасник має надати гарантійний лист, складений в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, щодо надання гарантій Замовнику про обов’язкове (безумовне) надання послуг з охорони приміщень Замовника 01.10.2017 року незалежно від наявності укладеного договору із Замовником станом на цю дату.
Відповідно до пункту 14 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі» тендерної документації учасник має надати гарантійний лист, складений в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, щодо надання гарантій Замовнику про відсутність будь-яких претензій (в тому числі фінансового, майнового характеру) до Замовника, у випадку неукладення Договору про закупівлю послуг по охороні з 01.10.2017 року (не залежно від причин такого непідписання, зокрема через неузгодженість його основних умов тощо).
Просимо Замовника надати відповідь чи буде відхилено пропозицію учасника, який не надасть гарантійні листи передбачені пунктами 13, 14 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі» тендерної документації?
Відповідь:
Керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ), відповідно до пункту 7.1 Наказу та у відповідь на Ваше звернення повідомляємо про внесені зміни до тендерної документації стосовно піднятого питання
Дата відповіді:
22.09.2017 12:57
Відповідь надана
Гарантійні листи
Номер:
be2bd830bdea4711a611fc531164e333
Дата опублікування:
21.09.2017 10:56
Опис:
Відповідно до пункту 3.13. Додатку 1 «Технічні вимоги» Тендерної документації учасник-переможець повинен приступити до надання послуг з охорони приміщень Замовника 01.10.2017 року незалежно від наявності укладеного договору із Замовником на власний ризик. У випадку, якщо станом на 01.10.2017 року між Виконавцем та Замовником не буде укладено Договір про надання послуг (не залежно від причин такого непідписання, зокрема через неузгодженість його основних умов тощо) обов’язковою умовою згаданого Договору буде посилання на 631 статтю Цивільного Кодексу України. У випадку неукладення Договору про закупівлю послуг (не залежно від причин такого непідписання, зокрема через неузгодженість його основних умов тощо) між Замовником та Виконавцем, витрати понесені Виконавцем в зв’язку із наданням послуг Замовнику по охороні з 01.10.2017 року не відшкодовуються.
Відповідно до пункту 13 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі» тендерної документації учасник має надати гарантійний лист, складений в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, щодо надання гарантій Замовнику про обов’язкове (безумовне) надання послуг з охорони приміщень Замовника 01.10.2017 року незалежно від наявності укладеного договору із Замовником станом на цю дату.
Відповідно до пункту 14 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі» тендерної документації учасник має надати гарантійний лист, складений в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, щодо надання гарантій Замовнику про відсутність будь-яких претензій (в тому числі фінансового, майнового характеру) до Замовника, у випадку неукладення Договору про закупівлю послуг по охороні з 01.10.2017 року (не залежно від причин такого непідписання, зокрема через неузгодженість його основних умов тощо).
Вважаємо, що дані вимоги Замовника є такими, що порушують законодавство України у зв’язку із наступним.
Відповідно до пункту 1 ст. 8 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності надає послуги з охорони на підставі договору, укладеного із замовником у письмовій формі відповідно до законодавства.
Відповідно до підпункту 5 пункту 7 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний надавати послуги з охорони власності та громадян на підставі письмових цивільно-правових договорів охорони, які укладаються за наявності в замовників охоронних послуг документів, що підтверджують їх повноваження на володіння (користування) об’єктом охорони на законних підставах, а також правомірність перебування майна, транспортного засобу чи особи у визначеному місці охорони.
Відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Відповідно частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Відповідно до частини 3 статті 36 забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом.
Тобто, надання суб'єктом охоронної діяльності послуг без укладення письмового договору є неможливим.
У зв’язку із цим просимо Замовника роз’яснити на якій правовій підставі він вимагає щоб учасник порушував законодавство України?
Також, звертаємо увагу замовника та потенційних учасників закупівлі, що у випадку залишення в Тендерній документації зазначених пунктів та виставлення суб’єктом охоронної діяльності постів охорони без наявного укладеного письмово договору наше підприємство буде скаржитися в уповноважені органи на незаконну діяльність відповідного суб’єкта охоронної діяльності.
Відповідь:
Керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ), відповідно до пункту 7.1 Наказу та у відповідь на Ваше звернення повідомляємо про внесені зміни до тендерної документації стосовно піднятого питання
Дата відповіді:
22.09.2017 12:57
Відповідь надана
щодо вимоги п. 13 додатку 3 та 3.13. технічних вимог тендерної документації
Номер:
faaca2cc3ce34b7c950ccb80333fbd48
Дата опублікування:
20.09.2017 17:12
Опис:
Доброго дня Відповідно до вимог частини 1 статті 8 Закону України "Про охоронну діяльність",суб'єкт охоронної діяльності надає послуги з охорони на підставі договору, укладеного із замовником у письмовій формі відповідно до законодавства. Пунктом 7
організаційних вимог до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (затверджених Постановою КМ України від 18 листопада 2017 року № 960) зазначено,що суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний надавати послуги з охорони власності та громадян на підставі письмових цивільно-правових договорів охорони, які укладаються за наявності в замовників охоронних послуг документів, що підтверджують їх повноваження на володіння (користування) об’єктом охорони на законних підставах, а також правомірність перебування майна, транспортного засобу чи особи у визначеному місці охорони. Надання охоронних послуг без укладання письмового договору є підставою для органу ліцензування (МВС України) щодо скасування ліцензії суб'єкта охоронної діяльності. Враховуючи викладене прошу видалити п. 13 додатку 3 та п. 3.13. технічних вимог до тендерної документації як такі, що не відповідають вимогам чинного законодавства у сфері охоронних послуг.
Відповідь:
Договірні відносини повинні бути оформлені відповідно до законодавства. Враховуючи найкоротші терміни, за яких можна здійснити цю допорогову закупівлю - договір може бути укладений не раніше 03.10.2017 року. Послуги ж Замовнику необхідно отримати з 01.10.2017 року. В зв"язку з цим до договору буде включено пункт наступного змісту: "Відповідно до ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України умови цього Договору застосовуються до відносин, що виникли між Сторонами до моменту укладання цього Договору з 01.10.2017 року" з метою приведення договірних відносин у відповідність до законодавства
Дата відповіді:
20.09.2017 18:10
Відповідь надана
щодо переліку документів додатку 3 до тендерної документації
Номер:
83834ab40eb84136ae5bcff1104b841d
Дата опублікування:
20.09.2017 16:40
Опис:
Доброго дня Прошу Вас повідомити, чи можливе підтвердження наявності в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (вимога п. 6 переліку) інвентаризаційним описом.
Відповідь:
Так, можливо підтвердити інвентаризаційним описом, актом тощо
Дата відповіді:
20.09.2017 18:11
Відповідь надана
щодо переліку документів додатку 3 до тендерної документації
Номер:
262d16e9b0434ff5a5b54a29aa028d77
Дата опублікування:
20.09.2017 16:38
Опис:
Доброго дня Прошу повідомити які копії документів про освіту працівників необхідно надати учаснику відповідно до п. 9 переліку. Копії документів про загальну освіту або копії документів про отримання кваліфікації охоронник з присвоєнням відповідного розряду.
Відповідь:
Вітаємо! Замовника цікавлять документи про освіту (в тому числі загальну і спеціальну) щодо тих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору за результатами проведених торгів, тобто мають безпосереднє відношення до предмета закупівлі.
Дата відповіді:
20.09.2017 18:12