• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

послуги охорони приміщень

послуги охорони приміщень - 2 цілодобових поста охорони

Завершена

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження: 20.09.2017 14:28 - 25.09.2017 16:00
Вимога
Вирішена

Недотримання гарантій оплати праці 2

Номер: e272bb5d39734a8daddf48b1a3f40921
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-20-000858-a.b3
Назва: Недотримання гарантій оплати праці 2
Вимога:
22 вересня 2017 року через систему електронних закупівель було розміщено вимогу «Недотримання гарантій оплати праці». Дана вимога була задоволена Замовником та було внесено зміни до Тендерної документації. Замовник зменшив кількість постів охорони з 4 цілодобових до 3 цілодобових. Звертаємо увагу Замовника, що внесення таких змін для забезпечення гарантування оплати праці у розмірі не нижче встановленого мінімуму все одно є недостатньо. Відповідно до додатку 1 «Технічні вимоги» Замовнику необхідно три пости охорони з цілодобовим режимом роботи. Таким чином, строк надання послуг становить 92 дні, що складає 8832 людино-годин (92*24*3=6624). Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 110000: 6624 ≈ 16,60 грн. Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 110000,00 грн. (16,60 грн. за людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі (19,34 грн. за годину), не говорячи вже про сплату податків та інших витрат учасника пов’язаних з наданням послуг. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі, подана через відповідну електронну форму врахована та задоволена Замовником, що відображено у тендерній документації в новій редакції
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 25.09.2017 15:37
Підтвердження вирішення: Керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ), відповідно до пункту 7.1 Наказу та у відповідь на Ваше звернення повідомляємо про внесені зміни до тендерної документації стосовно піднятого питання. Також повідомляємо про те, що Ваша Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі, подана через відповідну електронну форму врахована та задоволена Замовником, що відображено у тендерній документації в новій редакції
Вимога
Вирішена

Недотримання гарантій оплати праці

Номер: 316f899586f84789a4ec9ae759be096e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-20-000858-a.b2
Назва: Недотримання гарантій оплати праці
Вимога:
Відповідно до п. 2 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (допорогова закупівля) розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 110000,00 грн. (сто десять тисяч гривень, 00 копійок) з ПДВ. Відповідно до п. 3.4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (допорогова закупівля) строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01.10.2017 по 31.12.2017 року. Замовником було внесено зміни до Тендерної документації щодо збільшення кількості постів охорони з 2 на 4, проте очікувану вартість предмету закупівлі не було збільшено. Відповідно до додатку 1 «Технічні вимоги» Замовнику необхідно чотири пости охорони з цілодобовим режимом роботи. Таким чином, строк надання послуг становить 92 дні, що складає 8832 людино-годин (92*24*4=8832). Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 110000: 8832 ≈ 12,45 грн. В абзаці 2 пункту 2 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України стосовно погодинної оплати праці" Верховною Радою України зобов’язано Кабінет Міністрів України (КМУ) «розробити та затвердити в установленому порядку механізм визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі». Відповідно до вказаного обов’язку КМУ затвердив Постанову від 05.05.2010 р. № 330 «Про визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі», в якій зазначено, що «мінімальна заробітна плата в погодинному розмірі встановлюється одночасно з встановленням розміру мінімальної заробітної плати на місяць відповідно до умов та порядку, передбачених статтями 9 і 10 Закону України "Про оплату праці». У ст. 9 Закону «Про оплату праці» визначені умови визначення розміру мінімальної заробітної плати, зокрема встановлено: «Розмір мінімальної заробітної плати визначається з урахуванням потреб працівників та їх сімей, вартісної величини достатнього для забезпечення нормального функціонування організму працездатної людини, збереження її здоров'я набору продуктів харчування, мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості, а також загального рівня середньої заробітної плати, продуктивності праці та рівня зайнятості. Мінімальна заробітна плата встановлюється у розмірі не нижчому від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб». Частиною 1 статті 10 вказаного Закону визначено Порядок встановлення і перегляду розміру мінімальної заробітної плати, а саме: «Розмір мінімальної заробітної плати встановлюється Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України не рідше одного разу на рік у законі про Державний бюджет України з урахуванням вироблених шляхом переговорів пропозицій спільного представницького органу об’єднань профспілок і спільного представницького органу об’єднань організацій роботодавців на національному рівні». Таким чином, розмір мінімальної заробітної плати, у тому числі погодинної, встановлюється Верховною Радою України за поданням КМУ у Законі України «Про Державний бюджет» на певний рік. У Законі «Про Державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону). Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Тому розрахунок податків та зборів також робиться з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати. Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 110000,00 грн. (12,45 грн. за людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі (19,34 грн. за годину), не говорячи вже про сплату податків та інших витрат учасника пов’язаних з наданням послуг. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі, подана через відповідну електронну форму врахована та задоволена Замовником, що відображено у тендерній документації в новій редакції
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.09.2017 12:54
Підтвердження вирішення: Керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ), відповідно до пункту 7.1 Наказу та у відповідь на Ваше звернення повідомляємо про внесені зміни до тендерної документації стосовно піднятого питання. Також повідомляємо про те, що Ваша Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі, подана через відповідну електронну форму врахована та задоволена Замовником, що відображено у тендерній документації в новій редакції
Вимога
Вирішена

Незаконна вимога

Номер: 2dea648f798e4c2da424667145b39c48
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-20-000858-a.a1
Назва: Незаконна вимога
Вимога:
Відповідно до пункту 3.13. Додатку 1 «Технічні вимоги» Тендерної документації учасник-переможець повинен приступити до надання послуг з охорони приміщень Замовника 01.10.2017 року незалежно від наявності укладеного договору із Замовником на власний ризик. У випадку, якщо станом на 01.10.2017 року між Виконавцем та Замовником не буде укладено Договір про надання послуг (не залежно від причин такого непідписання, зокрема через неузгодженість його основних умов тощо) обов’язковою умовою згаданого Договору буде посилання на 631 статтю Цивільного Кодексу України. У випадку неукладення Договору про закупівлю послуг (не залежно від причин такого непідписання, зокрема через неузгодженість його основних умов тощо) між Замовником та Виконавцем, витрати понесені Виконавцем в зв’язку із наданням послуг Замовнику по охороні з 01.10.2017 року не відшкодовуються. Відповідно до пункту 13 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі» тендерної документації учасник має надати гарантійний лист, складений в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, щодо надання гарантій Замовнику про обов’язкове (безумовне) надання послуг з охорони приміщень Замовника 01.10.2017 року незалежно від наявності укладеного договору із Замовником станом на цю дату. Відповідно до пункту 14 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі» тендерної документації учасник має надати гарантійний лист, складений в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, щодо надання гарантій Замовнику про відсутність будь-яких претензій (в тому числі фінансового, майнового характеру) до Замовника, у випадку неукладення Договору про закупівлю послуг по охороні з 01.10.2017 року (не залежно від причин такого непідписання, зокрема через неузгодженість його основних умов тощо). Вважаємо, що дані вимоги Замовника є такими, що порушують законодавство України у зв’язку із наступним. Відповідно до пункту 1 ст. 8 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності надає послуги з охорони на підставі договору, укладеного із замовником у письмовій формі відповідно до законодавства. Відповідно до підпункту 5 пункту 7 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний надавати послуги з охорони власності та громадян на підставі письмових цивільно-правових договорів охорони, які укладаються за наявності в замовників охоронних послуг документів, що підтверджують їх повноваження на володіння (користування) об’єктом охорони на законних підставах, а також правомірність перебування майна, транспортного засобу чи особи у визначеному місці охорони. Відповідно частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Відповідно до частини 3 статті 36 забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Тобто, надання суб'єктом охоронної діяльності послуг без укладення письмового договору є неможливим. У зв’язку із вищевикладеним вимагаємо, щоб Замовник виключив пункт 3.13. Додатку 1 «Технічні вимоги» Тендерної документації, пункти 13, 14 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі» тендерної документації. Також, звертаємо увагу замовника та потенційних учасників закупівлі, що у випадку залишення в Тендерній документації зазначених пунктів та виставлення суб’єктом охоронної діяльності постів охорони без наявного укладеного письмово договору наше підприємство буде скаржитися в уповноважені органи на незаконну діяльність відповідного суб’єкта охоронної діяльності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі, подана через відповідну електронну форму врахована та задоволена Замовником, що відображено у тендерній документації в новій редакції
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.09.2017 12:53
Підтвердження вирішення: Керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ), відповідно до пункту 7.1 Наказу та у відповідь на Ваше звернення повідомляємо про внесені зміни до тендерної документації стосовно піднятого питання. Також повідомляємо про те, що Ваша Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі, подана через відповідну електронну форму врахована та задоволена Замовником, що відображено у тендерній документації в новій редакції.