-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-32320000-2- Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплекти мультимедійного обладнання : інтерактивні дошки, мультимедійні проектори з короткофокусним об’єктивом в комплекті з ноутбуками і багатофункціональними пристроями для Лебединського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №5 Лебединської міської ради Сумської області)
Завершена
319 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 597.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 597.10 UAH
Період уточнення:
20.10.2021 10:24 - 26.10.2021 01:00
Відповідь надана
Тема 1
Номер:
1cb2a96341764880856e2fd50d9724d3
Дата опублікування:
24.10.2021 21:58
Опис:
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Відповідь:
Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно додатку 3 тендерної документації визначена вимога про встановлення операційної системи Windows (бажано) попередньо встановленої на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарної з підтримкою роботи у локальній обчислюваній мережі з україномовним інтерфейсом. Тендерна документація складена у відповідності до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом МОН від 02.11.2020 2017 року № 1440 зі змінами (наказ МОН № 458 від 27.04.21 року та наказ МОН № 574 від 29.04.20 року).
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
26.10.2021 16:10
Відповідь надана
Рекомендації
Номер:
56dd0a6c4b3543ada5aa38c3669f7bc6
Дата опублікування:
21.10.2021 17:53
Опис:
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та гриф МОН на базове програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (що співпадає з торговельною маркою інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний Учасник! Розглянувши рекомендації, повідомляємо: Згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» вимоги до комп’ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні кабінети початкової школи, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної,загальної середньої та (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом МОН від 02.11.2020 2017 року № 1440 зі змінами (наказ МОН № 458 від 27.04.21 року та наказ МОН № 574 від 29.04.20 року).
Дата відповіді:
23.10.2021 13:28