-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-32320000-2- Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплекти мультимедійного обладнання : інтерактивні дошки, мультимедійні проектори з короткофокусним об’єктивом в комплекті з ноутбуками і багатофункціональними пристроями для Лебединського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №5 Лебединської міської ради Сумської області)
Завершена
319 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 597.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 597.10 UAH
Період оскарження:
20.10.2021 10:24 - 01.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Не правомірне рішення Замовника
Номер:
a0e5ffc800a94f2783946605ef3cfa86
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-20-002405-b.b2
Назва:
Не правомірне рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник!
Прохання бути послідовним у своїх діях, та відхилити пропозицію ФОП Чернецький Олександр Сергійович, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1. Учасник зазначив недостовірну інформацію щодо мультимедійного проектора Vivitek DX283-ST(UA), щодо світового потоку 3000 ANSI люменів, в цьому проекторі інше значення світового потоку.
2. Учасник запропонував ноутбук Lenovo V14 G2 ITL (82KAS03800), в якого тільки один порт USB Type A версії не нижче 3.0, умовами технічних вимог не передбачалось використання хабів, учасник не виконав умову технічного завдання Замовника. Доводимо до Вашого відома, що при використанні хаба при одночасному підключенні двох пристоїв, швидкість зчитування та запису зменшується суттево, що не буде відповідати швидкості окремого USB порта для кожного пристрою, а також при підключенні двох пристроїв, які споживають достатню потужність, вони працювати від хаба не будуть, не вистачить потужності порта USB (наприклад два накопичувача одночасно не будуть працювати).
3. На виконання вимоги надання довідки «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - вимагалось надання інформації про кількість працівників не менше 2-ох, слово «працівників» у множині, а довідка містить тільки одного працівника.
4. Відсутні будь-які документи (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів), щодо клавіатури відокремленої (для учнів 1-7 класів), яка вимагалась, так як кошти Державного бюджету України у вигляді субвенції виділені за програмою НУШ для 1-4 класів.
5. Документ «Висновок ДСЕЕ - Кабеля_ подовжувачи.pdf» надано лише 1 сторінку документа, відсутні інші.
6. Відсутні документи якості на проектор Vivitek DX283-ST(UA), проектор Vivitek DX283-ST – це зовсім інша модель з іншими характеристиками.
7. Відсутне керівництво користувача на проектор Vivitek DX283-ST(UA), проектор Vivitek DX283-ST – це зовсім інша модель з іншими характеристиками, до того ж надане керівництво користувача містить ознаки підробки, тому що в розділі «Розміри» та «Технічні характеристики» відсутні дані про проектор Vivitek DX283-ST, який зазначено на першій сторінці, скоріше всього скоріше всього на першій сторінці виправили Vivitek DX282-ST на Vivitek DX283-ST.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 10.11.2021 16:48
Дата подачі:
10.11.2021 16:49
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Щодо порушених Вами запитань повідомляємо наступне:
1. Додатком 3 Документації встановлено технічні вимоги до мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом, зокрема, встановлено, що світловий потік повинен бути не менше 3000 ANSI люменів.
У складі Пропозиції ФОП Чернецького Олександра Сергійовича міститься Довідка «Технічні вимоги до предмета закупівлі» № 291 від 03.11.2021 року, в якій зазначено, що учасником пропонується до постачання мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX283-ST (UA), що має світловий потік 3000 ANSI люменів.
Також, у складі Пропозиції ФОП Чернецького Олександра Сергійовича міститься Технічний паспорт на проектор Vivitek DX283-ST (UA) в якому зазначено, що світловий потік складає 3800 ANSI люменів.
Звертаємо Вашу, увагу, що Додатком 3 Документації вимагалось значення світлового потоку не менше 3000 ANSI люменів. Запропонований ФОП Чернецьким Олександром Сергійовичем проектор відповідно до наданих документів має світловий потік не менше 3000 ANSI люменів.
2. Додатком 3 Документації встановлено технічні вимоги до персонального комп’ютеру форм-фактора ноутбук, зокрема, наявність не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0.
У складі Пропозиції ФОП Чернецького Олександра Сергійовича міститься Довідка «Технічні вимоги до предмета закупівлі» № 291 від 03.11.2021 року, в якій зазначено, що учасником пропонується до постачання персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук Lenovo V14 G2 ITL (82KAS03800), що має 2 порти USB Type A версії 3.0.
Наголошуємо, що Документацією не було встановлено заборони щодо використання хабів та/або іншого периферійного обладнання.
3. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 Документації учасникам в складі Пропозиції необхідно надати Довідку у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника, про наявність працівників офіційно працевлаштованих на підприємстві (вказати П.І.Б, посада, загальний трудовий стаж) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У складі Пропозиції ФОП Чернецького Олександра Сергійовича міститься Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №279 від 03.11.2021 року, в якій зазначено, що ФОП Чернецький Олександр Сергійович має одного працівника з загальним стажем 11 років.
Наголошуємо, що умовами Документації не було встановлено вимоги, що кількість працівників повинна бути не менше двох. Також, звертаємо Вашу увагу, що неведене Вами порушення було неоднократно предметом розгляду Постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. Колегією було встановлено, що вживання слова «працівники» в множині не означає, що в учасників повинно бути саме не менше двох працівників.
4. Додатком 3 Документації встановлено технічні вимоги до персонального комп’ютеру форм-фактора ноутбук, зокрема, клавіатура повнорозмірна, інтегрована у корпус (відокремлена (для учнів 1-7 класів)), латинсько-кирилична, з нанесеними літерами латинського (US International) та українського алфавітів.
У складі Пропозиції ФОП Чернецького Олександра Сергійовича міститься Довідка «Технічні вимоги до предмета закупівлі» № 291 від 03.11.2021 року, в якій зазначено, що учасником пропонується до постачання персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук Lenovo V14 G2 ITL (82KAS03800), що має клавіатуру повнорозмірну, інтегровану у корпус (відокремлена (для учнів 1-7 класів)), латинсько-кирилична, з нанесеними літерами латинського (US International) та українського алфавітів.
Також, у складі Пропозиції ФОП Чернецького Олександра Сергійовича наявні наступні документи на ноутбук Lenovo V14 G2 ITL (82KAS03800):
- Сертифікат експертизи типу № UA.032.CT.0004-21 від 05.01.2021 року;
- Технічний паспорт на ноутбук Lenovo V14 G2 ITL (82KAS03800);
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3/13213 від 12.06.2019 року на ноутбуки марки Lenovo;
- Декларація про відповідність на ноутбуки Lenovo.
5. Додатком 3 Документації встановлено перелік обладнання, що закуповується Замовником, а саме:
- Інтерактивна дошка;
- Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом в комплекті з акустичною системою;
- Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора;
- Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір);
- Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук;
- Основне преінстальоване програмне забезпечення.
Наведене вище свідчить, що кабельна продукція, мережеві фільтри, блоки розподілу живлення не є предметом даної закупівлі. Отже, учасники не повинні були надавати жодних підтверджуючих документів на кабельну продукцію.
6. Повідомляємо, що наведене Вами порушення щодо проекторів Vivitek DX283-ST(UA) та Vivitek DX283-ST було предметом розгляду Колегії (Рішення № 21462-р/пк-пз від 21.09.2021 року). Колегією було встановлено, що Vivitek DX283-ST(UA) та Vivitek DX283-ST є однаковими проекторами.
7. Додатком 3 Документації встановлено перелік обладнання, що закуповується Замовником, зокрема, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом .
У складі Пропозиції ФОП Чернецького Олександра Сергійовича міститься Довідка «Технічні вимоги до предмета закупівлі» № 291 від 03.11.2021 року, в якій зазначено, що учасником пропонується до постачання мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом Vivitek DX283-ST (UA).
Також, у складі Пропозиції ФОП Чернецького Олександра Сергійовича міститься Технічний паспорт на проектор Vivitek DX283-ST (UA).
Відповідно до вищезазначеного тендерна пропозиція ФОП Чернецького Олександра Сергійовича відповідає вимогам тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015-32320000-2- Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплекти мультимедійного обладнання : інтерактивні дошки, мультимедійні проектори з короткофокусним об’єктивом в комплекті з ноутбуками і багатофункціональними пристроями для Лебединського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №5 Лебединської міської ради Сумської області)
.
Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради діяв у рамках чинного законодавства. Вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
b16b95b7238942f9bd521aba45d936b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-20-002405-b.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2021 15:22
Вирішення:
Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо технічного (сервісного) обслуговування у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування не міститься в тендерній документації. Рекомендуємо уважно ознайомитися з тендерною документацією та її додатками.
Статус вимоги:
Відхилено