• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло

Торги відмінено

72 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 364.50 UAH
Період уточнення: 19.10.2021 14:14 - 25.10.2021 01:00
Відповідь надана

Запитання по тендерній документації щодо закупівлі вершкового масла

Номер: 8cc79f1916224d9684f283355040f508
Дата опублікування: 24.10.2021 07:48
Опис: У тендерній документації зазначено, що переможець повинен подати Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника. Поясніть, з якою метою переможцю додатково отримувати такий документ у компетентних органах та завантажувати його у систему закупівель, якщо Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України?
Відповідь: Шановний Учаснику, щоб уникнути непорозумінь: Інформаційна система Державної фіскальної служби України формується с тижневою затримкою, а розрахунки платника податків з бюджетом можуть змінюватись щоденно.
Дата відповіді: 26.10.2021 09:42
Відповідь надана

Наявність дискримінаційної вимоги

Номер: d544b0b773b7416c95e308cc1baf101a
Дата опублікування: 23.10.2021 22:42
Опис: У пункті 2.1. Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо подання в складі пропозиції Учасника копію(-ї) документу (-ів), що підтверджує (-ють) правовий статус набуття (володіння, користування) складів, приміщень, харчоблоків, а саме: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника процедури закупівлі на об’єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди або лізингу/сублізингу об’єктів матеріально-технічної бази або інший (-і) правочин (-и), передбачений (-і) законодавством (у разі, якщо об’єкти матеріально-технічної бази належать учаснику процедури закупівлі не на праві власності). У цьому пункті чітко не встановлено, а точніше ВЗАГАЛІ ВІДСУТНЯ!!!! така умова, про яку пише Замовник у відповіді на вимогу UA-2021-10-19-001543-b.b1), зокрема,що у разі, якщо у учасника Умовами тендерної документації об’єкти матеріально-технічної бази належать учаснику процедури закупівлі не на праві власності він має можливість надати інший (-і) правочин (-и), передбачений (-і) законодавством, що підтверджує (-ють) правовий статус набуття (володіння, користування) складів, приміщень, харчоблоків. Вимога, встановлена пункті 2.1. Додатку 2 до тендерної документації, прямо і чітко передбачає, що прийняти участь у цій закупівлі можуть лише ті учасники, які можуть підтвердити правовий статус набуття (володіння, користування) складів, приміщень, харчоблоків, і визначений вичерпний перелік документів, подання яких може підтвердити правовий статус набуття ( володіння, володіння) обєктами матеріально-технічної бази. Оскільки я залучаю потужності зберігача за договором зберігання у мене не виникає правово власності та/або володіння, користування об‘єктами зберігача, та підтердити правовий статус, про який йде мова вище, документом, який вимагає Замовник, поданням договоу зберігання у складі тендерної пропозиції, я не можу оскільки це прямо не передбачено у тендерній документації, що дискримінує мене і усуває від участі у цій закупівлі. Вимагаю внести зміни до тендерної таким чином, та викласти вимоги тендерної документації чітко і однозначно, щоб такий учасник як я, який залучає потужності зберігача за договором зберігання, мав можливість безперешкодно приймати участь на засадах рівності з тими учасниками, які є власниками та/або користувачами об‘єктів матеріально-технічної бази: складів, приміщень, харчоблоків тощо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дана вимога тендерної документації розроблена у відповідності до норм Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», та, відповідно Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» і з урахуванням Наказу Мінекономіки від 30.10.2020 № 2208 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти" Радимо дотримуватись вимог ТД, адже неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Дата відповіді: 26.10.2021 09:41
Відповідь надана

Питання по тендерній документації

Номер: 8a1fb70d7a894b6c910e9a30d881a345
Дата опублікування: 23.10.2021 11:06
Опис: Надайте конкретну та однозначну відповідь на питання, який документ повинен подати учасник у складі своєї пропозиції, у якого планові(позапланові) заходи державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин у 2021 році не проводились? Вимога надання копії акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю, складеного не пізніше 2021 суттєво обмежує коло учасників, а її встановлення зменшує ефективність закупівлі. Вбачається, що замовник встановлює у тендерній документації такі штучні обмеження для участі для того, щоб створити учаснику, у перемозі якого замовник зацікавлений, превілеї. Надавайте, будь ласка, чіткі відповіді по суті поставленого питання, а не свої міркування з приводу того, які документи повинні бути у суб'єктів господарювання щодо підтвердження якості товарів у випадках, які не стосуються цієї закупівлі!
Відповідь: Шановний Учаснику! Рішенням тендерного комітету внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 26.10.2021 09:39
Відповідь надана

Питання по тендерній документації

Номер: 3d15e3f74d3b486189194f28c13fc063
Дата опублікування: 23.10.2021 10:38
Опис: Надайте конкретну та однозначну відповідь "так, повинен" чи "ні, не повинен" учасник, який не є виробником товару, що є предметом закупівлі, надавати документи зазначені в ТД: 1) Оригінал ( або копію завірену лабораторією, що видала документ) протоколу досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку про безпечність товару, наданого акредитованою лабораторією на ім’я учасника або виробника продукції із проведеними лабораторними дослідженнями даного товару, який виданий 2021 році. 2.Оригінал або завірена копія сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) або ДСТУ 4161-2003 Виробника продукції, яка пропонується; 3. оригінал або копія акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин,виданий згідно Наказу Мінагрополітики №447 від 08.08.2019р, виданий Виробнику продукції, не пізніше 2021 року. Не треба відповідати загальними фразами, цитуючи акти законодавства, та розмірковуючи над тим, які документи повинні бути у суб'єктів господарювання, які займаються реалізацією товару в магазинах роздрібної торгівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику! Мета даної процедури - забезпечити учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вихованців дошкільних навчальних закладів якісним продуктом. І як Замовник, ми зацікавлені лише в тому, щоб діти харчувалися продукцією, яка відповідає всім нормативним вимогам щодо якості та безпечності. Радимо дотримуватись вимог ТД, адже неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Дата відповіді: 26.10.2021 09:36
Відповідь надана

Питання по тендерній документації

Номер: 4d736e972502436fba4495b69806e460
Дата опублікування: 23.10.2021 10:29
Опис: Поясніть, вимога надати експлуатаційний дозвіл на потужності зі зберігання харчових продуктів, стосується Учасників, які не є виробниками товару, тлумачиться замовником таким чином, що цей документ повинен бути виданий саме на ім'я учасника цієї закупівлі, не на ім'я зберігача за договором зберігання?
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги тендерної документації, які спрямовані Учасникам розроблені з урахуванням Наказу Мінекономіки від 30.10.2020 № 2208 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти".
Дата відповіді: 26.10.2021 09:35
Відповідь надана

Питання по тендерній документації

Номер: 2b2bd0904c154e9e8ba722e9204309e4
Дата опублікування: 23.10.2021 08:20
Опис: У тендерній документації замовника значиться, що дата укладання виконаного аналогічного договору має бути за останні два роки. Практика розгляду скарг АМКУ свідчить про те, що вимоги надання підтвердження досвіду учасником документами за певний період часу або з певними типами установ суттєво обмежують коло учасників, а їх встановлення зменшує ефективність закупівлі. Обгрунтуйте, чому саме аналогічні договори мають бути за останні два роки?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за питання. За рішенням тендерного комітету Замовника будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.10.2021 09:33
Відповідь надана

Питання по тендерній документації

Номер: 91efa1b601a640a795c1a277e2474cee
Дата опублікування: 22.10.2021 16:24
Опис: У таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що Спожиткове марковання повинне містити, зокрема, такі дані: кінцева дата споживання, у той час як далі по тексту цього додатка зазначено, що кожна упаковка повинна мати чіткий відбиток дати виробництва (число, місяць, рік). З таких вимог Замовника незрозуміло, що саме повинно буди зазначено на упаковці товару, що закуповується дата виробництва чи кінцева дата споживання, або і те і інше разом. Поясніть, будь ласка. У той же час звертаємо увагу замовника, що у ДСТУ 4399:2005, вимогам якого повинен відповідати товар, що закуповується зазначено, що на кожну одиницю масла в спожитковій таріабо транспортній тарі наносять маркування з такими чіткими показнками: кінцева дата споживання "Вжити до" або дата виробництва та строк придатності. Це означає, що у виробника є альтернатива щодо того, яку інформацію зазначати. Якщо Замовник вимагає, щоб на спожитковому маркованні містилася виключно кінцева дата споживання, така вимога може вважатися дискримінаційною, оскільки багато виробників масла на спожитковому маркуванні наносять лише дату виготовлення продукту та термін придатності.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за питання. За рішенням тендерного комітету Замовника будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.10.2021 09:32
Відповідь надана

Питання по тендерній документації

Номер: 7bb6e54ce3804069afdb593fe42a0275
Дата опублікування: 22.10.2021 14:54
Опис: У додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору за останні 2 роки, № закупівлі PROZORRO, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду згідно з ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі). Яку інформацію щодо номеру закупівлі у системі PROZORRO повинен указати учасник, якщо аналогічний договір укладений без застосування електронної системи, а відтак не має номеру закупівлі у системі PROZORRO, оскільки договір був укладений у період дії старої редакції ЗУ "Про публічні закупівлі", якою не було передбачено обов'язковість укладання договору із застосуванням електронної системи?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за питання. За рішенням тендерного комітету Замовника будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.10.2021 09:30
Відповідь надана

Роз'яснення щодо тендерної документації

Номер: 215ed38c6e4c4f829c4e427691579de8
Дата опублікування: 21.10.2021 19:17
Опис: У додатку 2 до тендерної документації встановлено, що усі працівники учасника, для яких згідно із законодавством встановлена обов'язковість проходження медичного огляду залежно від посади, яку вони обіймають, або характеру роботи, яку вони виконують, повинні пройти медичний огляд станом на дату подання пропозиції. З такого формулювання вбачається, що у особистих медичних книжках працівників, які подаються учасником у складі його пропозиції, дата проходження медичного огляду повинна співпадати з датою подання учасником пропозиції. Чи все ж таки мається на увазі, що відомості про проходження медичних оглядів праціниками, зазначені у їх особистих медичних книжках, повинні бути чинними на дату подання учасником пропозиції. Надайте, будь ласка, роз'яснення з цього приводу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Рішенням тендерного комітету внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 23.10.2021 11:27
Відповідь надана

Роз'яснення щодо тендерної документації

Номер: 7194ea109e424ba2973a31ee4e3da18a
Дата опублікування: 21.10.2021 12:25
Опис: У додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником довідки, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасникапрацівників(у штаті)відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції, яка повинна містити інформацію про працівників учасника залежно від того, до якої стадії виробництва або обігу харчових продуктів належить учасник як оператор ринку: - працівники, задіяні до виробництва харчових продуктів, що є предметом цієї закупівлі, - працівники, задіяні до зберігання харчових продуктів, що є предметом цієї закупівлі, - працівники, задіяні до постачання харчових продуктів, що є предметом цієї закупівлі. Я є фізичною особою-підприємцем та зареєстрований як оператор ринку харчових продуктів за видом діяльності реалізація, я не маю у штаті найманих працівників, оскільки у мене укладено договори з суб'єктом господарювання, який надає мені послуги зі зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі, та послуги транспортного сервісу. Зазначений суб'єкт господарювання має експлуатаційний дозвіл на потужності, які задіюються під час зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі, та зареєстрований у встановленому порядку як оператор ринку за видом діяльності транспортування. У штаті суб'єкта господарювання, який надає мені послуги зі зберігання продуктів харчування та послуги транспортного сервісу, наявні працівники відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід: водії, експедитори транспортні, вантажники, комплектувальники. З огляду на умови тендерної документації щодо наявності працівників, викладені в додатку № 2, вбачається незрозумілим, довідку якого змісту повинен подати учасник, що задіяний на стадії реалізації харчових продуктів та веде свою господарську діяльність у спосіб незаборонений законом, яка не передбачає наявності найманих працівників у штаті учасника, щоб прийняти участь у цій закупівлі?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за питання. За рішенням Тендерного комітету Замовника будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 23.10.2021 10:10