• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт пожежної сигналізації та оповіщення за адресою: «ОЗО Знам'янський ЗЗСО I-III ст..» Знам’янської сільської ради Іванівського району Одеської області, с. Знам'янка, вул. Шкільна 15» код ДК 021 2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи

Завершена

1 437 623.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 188.12 UAH
Період уточнення: 19.10.2021 12:30 - 23.10.2021 00:00
Відповідь надана

уточнення

Номер: 153ed980a5154c9fb4aaebc464922d20
Дата опублікування: 22.10.2021 15:39
Опис: Шановний Замовник! В Оголошення є вимога, що Учасник має надати документи на працівниківі: "...проходження спеціального навчання, кваліфікаційні посвідчення." Надайте, будь-ласка розяснення, що це за "спеціальне навчання"? Стосовно чого таке навчання має бути? Які це "кваліфікаційні посвідчення", та що вони мають посвідчувати?
Відповідь: Відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» кадровою умовою одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення є наявність у Виконавця робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень наступних працівників: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. На підставі викладеного у разі наявності у Вас ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Ви маєте підтвердити професійну освіту ваших працівників, саме за спеціальностями налагоджувальника КВП та електромонтера ОПС згідно діючого законодавства України відповідними свідоцтвами про здобуття професії (або підвищення кваліфікації за професією).
Дата відповіді: 22.10.2021 16:49
Відповідь надана

уточнення

Номер: ffe59642267c46e0aaf8741d86f06d88
Дата опублікування: 22.10.2021 15:09
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до умов Оголошення: "...документи та данні створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом накладання на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) та пропозицію в цілому кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів..." Чи правильно ми розуміємо, що на всі без виключення файли має бути накладено КЕП? Чи тільки на ті, що подані у вигляді електронного документу? Чи потрібно учаснику накладати КЕП на скан-копію (формат pdf) з оригіналу документу, яка містить підпис директора та печатку учасника?
Відповідь: Шановний Учаснику, так на всі без виключення файли має бути накладено КЕП.
Дата відповіді: 22.10.2021 15:37
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 7c3dc347aaa249d8bbbdf0ccdc4b4862
Дата опублікування: 22.10.2021 12:09
Опис: Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо періоду уточнення інформації: саме в цей час у Учасника є можливість через систему звернутися до Замовника за роз'ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, та інше. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах, всім Учасникам забезпечено рівні умови доступу до об’єкту.
Дата відповіді: 22.10.2021 14:37