-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт пожежної сигналізації та оповіщення за адресою: «ОЗО Знам'янський ЗЗСО I-III ст..» Знам’янської сільської ради Іванівського району Одеської області, с. Знам'янка, вул. Шкільна 15» код ДК 021 2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи
Завершена
1 437 623.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 188.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 188.12 UAH
Період оскарження:
19.10.2021 12:30 - 23.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність пропозиції учасника вимогам документації
Номер:
0ac1906adab14b31a467ee3e01d675a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-19-001127-b.b2
Назва:
Невідповідність пропозиції учасника вимогам документації
Вимога:
Згідно рішення уповноваженої особи Знам'янської сільської ради 04.11.2021 р. було прийнято пропозицію учасника ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" згідно закупівлі ««Капітальний ремонт пожежної сигналізації та оповіщення за адресою: «ОЗО Знам'янський ЗЗСО I-III ст..» Знам’янської сільської ради Іванівського району Одеської області, с. Знам'янка, вул.. Шкільна 15» код ДК 021 2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи» (UA-2021-10-19-001127-b).
Вважаємо дане рішення незаконним, та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
1. Пунктом 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено: «Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт)(для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання пропозиції разом з копіями паспорту (згідно Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства, а так само разом з копіями ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця). Вищезазначені документи надаються разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи.»
ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" не надало витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи, що не відповідає умовам документації. Наголошуємо, що надання установчого документу не може прирівнюватись до надання витягу з установчого документу, адже документацією вимагалось надання обох документів.
2. Пунктом 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено: «При підготовці документації для участі у закупівлі, Учасники повинні враховувати Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VІ. Лист-згода про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно з Додатком №4.»
У пропозиції ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" наявний документ «Видаткова накладна», в якому містяться персональні дані Дзирук Богдана Валерійовича (ідентифікаційний код: 3362108019). ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" не надало в складі своєї пропозиції Лист-згоду про використання персональних даних зазначеної особи, згідно з Додатком №4, що не відповідає умовам документації.
3. Пунктом 11 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено: «…З урахуванням положень статті 12 Закону, згідно якої під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та данні створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом накладання на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) та пропозицію в цілому кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цього Оголошення. Документи пропозиції, завантажені в електронну систему закупівель, мають бути відкриті для загального доступу та не містити паролів. Допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального кваліфікованого електронного підпису на кожний архівний файл додатково. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.»
Уповноважена особа Знам'янської сільської ради на запитання від 22.10.21, 15:09, а сааме: «Шановний Замовнику! Відповідно до умов Оголошення: "...документи та данні створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом накладання на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) та пропозицію в цілому кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів..." Чи правильно ми розуміємо, що на всі без виключення файли має бути накладено КЕП? Чи тільки на ті, що подані у вигляді електронного документу? Чи потрібно учаснику накладати КЕП на скан-копію (формат pdf) з оригіналу документу, яка містить підпис директора та печатку учасника?» надала відповідь: «Шановний Учаснику, так на всі без виключення файли має бути накладено КЕП.».
ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" було накладено кваліфікований електронний підпис виключно на пропозицію в цілому, а не на кожен з документ (матеріал чи інформацію) , що не відповідає умовам документації.
4. Пунктом 11 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання: «Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.».
Для надання послуг, визначених у технічних вимогах обладнання, та матеріально-технічна база Учасника повинна відповідати пункту 16 постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а саме: «16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.»
У довідці про наявність матеріально-технічної бази ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" відсутня наявність амперметра, вольтметра, омметра, що не відповідає умовам документації.
5. Частиною 8 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників. Пунтом 4 зазначеної частини передбачені обов’язкові реквізити гарантії, у тому числі: «2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження; ». В гарантії ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" не міститься інформації щодо категорії для принципала юридичної особи – резидента, що не відповідає умовам документації.
Таким чином, пропозиція ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» підлягає віхиленню. Отже, враховуючи вищевищезазанчене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає: «Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.».
В разі відсутності належного реагування на дану вимогу ми, як учасник процедури закупівлі, будемо вимушені звернутись до органів Держаудитслужби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2021 02:10
Вирішення:
Шановний учасник!
Надаємо відповідь на ваше звернення:
1.По першому питанню: Відповідно до статті 57 Господарського кодексу України установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання.
Згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 р. № 1000/5:
― витяг ― це засвідчена копія частини тексту службового документа.
В складі пропозиція Переможця наявні скан-копії з оригіналів документів в повному варіанті: Статут затверджений протоколом загальних зборів учасників ТОВ «АНТИКІЛЕР-ПЛЮС» від 10.08.2021 р. за №1; наказ про вступ на посаду від 11.08.2021 р. №01-ок, протокол №9 від 21.10.2021 року, які засвідченні кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи учасника.
Повноваження щодо підпису документів підтверженні Переможцем у повному обсязі.
2.По другому питанню: В пропозиції Переможця наявна «Видаткова накладна» де зазначені дані ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Дзирука Богдана Валерійовича.
Фізична особа – підприємець – це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється підприємцями з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Під час здійснення господарської діяльності фізичні особи - підприємці реалізують свою господарську компетенцію, тобто сукупність господарських прав та обов'язків.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритим і загальнодоступними.
Відомості з ЄДР (у тому числі на сайті ЄДР) опубліковуються на сайті та у форматі відкритих даних на державному веб-порталі відкритих даних.
Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією.
Також, Постанова Кабінету Міністрів України №835 містить перелік даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, тобто у форматі, що дозволяє автоматизоване оброблення даних електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до них, а також їх подальше використання. Серед цих даних:
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР);
Реєстр платників податку на додану вартість;
Реєстр платників єдиного податку;
Реєстр боржників (заборгованість по аліментах, штрафу тощо);
Інформація про зареєстровані транспортні засоби.
А відповідно до статті 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення.
Враховуючи вищевикладене, дані ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Дзирука Богдана Валерійовича, які наявні в «Видаткова накладна», а саме його ПІБ та ІНН є публічної інформацією ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ та не належать до конференційної інформації.
3.По третьому питанні: Документи Переможця містять кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи та печатку підприємства.
Перевірити наявність підпису можливо на сайті https://czo.gov.ua/verify. Також, додатково повідомляємо, що на відповідному сайті наявна інструкція для користувачів.
4.По четвертому питанню: Серед вимог Оголошення про закупівлю відсутні вимоги щодо наявності конкретного переліку обладнання. Також, додатково повідомляємо, що у переліку наявного обладнання Переможця закупівлі значиться - мультиметр цифровий MASTECH MS8235 NCV . Згідно технічних характеристик даного обладнання, яке є у вільному доступі у мережі Інтернет, дане обладнення включає функції вольтметра, амперметра та омметра.
5.По п’ятому питанню: Згідно п.8 Розділу 8 Оголошення про закупівлю встановлено, що банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог:
Форма забезпечення пропозиції затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р.
Банківська гарантія Переможця оформлена згідно Форми забезпечення пропозиції, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. зі змінами внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 184-21 від 02.07.2021.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2021 10:25
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність пропозиції учасника вимогам документації
Номер:
f5cb947f8ce940debc12032408b9c63f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-19-001127-b.b1
Назва:
Невідповідність пропозиції учасника вимогам документації
Вимога:
Згідно рішення уповноваженої особи Знам'янської сільської ради 04.11.2021 р. було прийнято пропозицію учасника ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" згідно закупівлі ««Капітальний ремонт пожежної сигналізації та оповіщення за адресою: «ОЗО Знам'янський ЗЗСО I-III ст..» Знам’янської сільської ради Іванівського району Одеської області, с. Знам'янка, вул.. Шкільна 15» код ДК 021 2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи» (UA-2021-10-19-001127-b).
Вважаємо дане рішення незаконним, та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
1. Пунктом 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено: «Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт)(для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання пропозиції разом з копіями паспорту (згідно Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства, а так само разом з копіями ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця). Вищезазначені документи надаються разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи.»
ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" не надало витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи, що не відповідає умовам документації. Наголошуємо, що надання установчого документу не може прирівнюватись до надання витягу з установчого документу, адже документацією вимагалось надання обох документів.
2. Пунктом 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено: «При підготовці документації для участі у закупівлі, Учасники повинні враховувати Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VІ. Лист-згода про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно з Додатком №4.»
У пропозиції ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" наявний документ «Видаткова накладна», в якому містяться персональні дані Дзирук Богдана Валерійовича (ідентифікаційний код: 3362108019). ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" не надало в складі своєї пропозиції Лист-згоду про використання персональних даних зазначеної особи, згідно з Додатком №4, що не відповідає умовам документації.
3. Пунктом 11 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено: «…З урахуванням положень статті 12 Закону, згідно якої під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та данні створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом накладання на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) та пропозицію в цілому кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цього Оголошення. Документи пропозиції, завантажені в електронну систему закупівель, мають бути відкриті для загального доступу та не містити паролів. Допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального кваліфікованого електронного підпису на кожний архівний файл додатково. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.»
Уповноважена особа Знам'янської сільської ради на запитання від 22.10.21, 15:09, а сааме: «Шановний Замовнику! Відповідно до умов Оголошення: "...документи та данні створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом накладання на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) та пропозицію в цілому кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів..." Чи правильно ми розуміємо, що на всі без виключення файли має бути накладено КЕП? Чи тільки на ті, що подані у вигляді електронного документу? Чи потрібно учаснику накладати КЕП на скан-копію (формат pdf) з оригіналу документу, яка містить підпис директора та печатку учасника?» надала відповідь: «Шановний Учаснику, так на всі без виключення файли має бути накладено КЕП.».
ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" було накладено кваліфікований електронний підпис виключно на пропозицію в цілому, а не на кожен з документ (матеріал чи інформацію) , що не відповідає умовам документації.
4. Пунктом 11 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання: «Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.».
Для надання послуг, визначених у технічних вимогах обладнання, та матеріально-технічна база Учасника повинна відповідати пункту 16 постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а саме: «16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.»
У довідці про наявність матеріально-технічної бази ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" відсутня наявність амперметра, вольтметра, омметра, що не відповідає умовам документації.
5. Частиною 8 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників. Пунтом 4 зазначеної частини передбачені обов’язкові реквізити гарантії, у тому числі: «2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження; ». В гарантії ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" не міститься інформації щодо категорії для принципала юридичної особи – резидента, що не відповідає умовам документації.
Таким чином, пропозиція ТОВ "АНТИКІЛЕР-ПЛЮС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» підлягає віхиленню. Отже, враховуючи вищевищезазанчене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає: «Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.». В разі відсутності належного реагування на дану вимогу ми, як учасник процедури закупівлі, будемо вимушені звернутись до органів Держаудитслужби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2021 19:21
Вирішення:
Шановний учасник!
Надаємо відповідь на ваше звернення:
1.По першому питанню: Відповідно до статті 57 Господарського кодексу України установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання.
Згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 р. № 1000/5:
― витяг ― це засвідчена копія частини тексту службового документа.
В складі пропозиція Переможця наявні скан-копії з оригіналів документів в повному варіанті: Статут затверджений протоколом загальних зборів учасників ТОВ «АНТИКІЛЕР-ПЛЮС» від 10.08.2021 р. за №1; наказ про вступ на посаду від 11.08.2021 р. №01-ок, протокол №9 від 21.10.2021 року, які засвідченні кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи учасника.
Повноваження щодо підпису документів підтверженні Переможцем у повному обсязі.
2.По другому питанню: В пропозиції Переможця наявна «Видаткова накладна» де зазначені дані ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Дзирука Богдана Валерійовича.
Фізична особа – підприємець – це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється підприємцями з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Під час здійснення господарської діяльності фізичні особи - підприємці реалізують свою господарську компетенцію, тобто сукупність господарських прав та обов'язків.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритим і загальнодоступними.
Відомості з ЄДР (у тому числі на сайті ЄДР) опубліковуються на сайті та у форматі відкритих даних на державному веб-порталі відкритих даних.
Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією.
Також, Постанова Кабінету Міністрів України №835 містить перелік даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, тобто у форматі, що дозволяє автоматизоване оброблення даних електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до них, а також їх подальше використання. Серед цих даних:
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР);
Реєстр платників податку на додану вартість;
Реєстр платників єдиного податку;
Реєстр боржників (заборгованість по аліментах, штрафу тощо);
Інформація про зареєстровані транспортні засоби.
А відповідно до статті 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення.
Враховуючи вищевикладене, дані ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Дзирука Богдана Валерійовича, які наявні в «Видаткова накладна», а саме його ПІБ та ІНН є публічної інформацією ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ та не належать до конференційної інформації.
3.По третьому питанні: Документи Переможця містять кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи та печатку підприємства.
Перевірити наявність підпису можливо на сайті https://czo.gov.ua/verify. Також, додатково повідомляємо, що на відповідному сайті наявна інструкція для користувачів.
4.По четвертому питанню: Серед вимог Оголошення про закупівлю відсутні вимоги щодо наявності конкретного переліку обладнання. Також, додатково повідомляємо, що у переліку наявного обладнання Переможця закупівлі значиться - мультиметр цифровий MASTECH MS8235 NCV . Згідно технічних характеристик даного обладнання, яке є у вільному доступі у мережі Інтернет, дане обладнення включає функції вольтметра, амперметра та омметра.
5.По п’ятому питанню: Згідно п.8 Розділу 8 Оголошення про закупівлю встановлено, що банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог:
Форма забезпечення пропозиції затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р.
Банківська гарантія Переможця оформлена згідно Форми забезпечення пропозиції, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. зі змінами внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 184-21 від 02.07.2021.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.11.2021 14:27