• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Електрична енергія («Electricity»)»

Торги не відбулися

13 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 138 000.00 UAH
Період уточнення: 13.10.2021 17:30 - 03.11.2021 00:00
Відповідь надана

щодо змін від 21.10.2021

Номер: 8f390709f7db4d17929496bcfad3fac5
Дата опублікування: 27.10.2021 10:27
Опис: Доброго дня! Звертаємося до Вас з проханням надати , згідно чинного законодавства , а саме ЗУ Про публічні закупівлі, стаття 24 , окремий документ з переліком змін, що внесенні 21.10.2021 р. Оскільки Вами було лише розміщенно тендерну документацію. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за зауваження. До тендерної документації завантажено перелік змін в окремому документі.
Дата відповіді: 27.10.2021 10:54
Відповідь надана

Тендерна документпаці

Номер: 5e00c715bf9d43e3b49294ec10618786
Дата опублікування: 21.10.2021 12:51
Опис: Шановний Замовнику! Просимо привести вимоги ТД у відповідності до вимог чинного законодавства Вимоги, що прописані в Додатку №3 до ДТ є прямою дискримінацією учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників електричної енергії виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що вимоги Замовника, визначені у Додатку 3 до тендерної документації не є дискримінаційними, оскільки встановлені, зокрема, відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312.
Дата відповіді: 22.10.2021 15:53
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 029bd198a05d4472a010d5e4fb861459
Дата опублікування: 21.10.2021 12:49
Опис: Шановний замовнику! Уважно ознайомившись із Вашою тендерною документацією просимо внести зміни до неї задля усунення виявлених порушень. Товариство здійснює господарську діяльність з постачання електричної енергії юридичним та фізичним (побутовим) споживачам, відповідно до отриманої ліцензії НКРЕКП!!! Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити вимоги тендерної документації, у зв’язку з тим, що умови даної тендерної документації носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам. Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Дана вимога надати документ про підтвердження офісу учасника суперечить принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників електричної енергії виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства. Повідомляємо, що зазначений абзац тендерної документації є дискримінаційний, та упереджений по відношенню до всіх учасників торгів, в тому числі і до Товариства, а тому враховуючи вищевикладене просимо Вас усунути виявлені порушення терміново.
Відповідь: Шановний учаснику, нами уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо, що вимога Замовника, викладена в «Особливих вимогах до предмета закупівлі» за формою № 1 та формою № 2 до Додатку 2 тендерної документації є обґрунтованою та такою, що не спричиняє дискримінації серед учасників, оскільки пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено перелік документів не лише для учасників, які мають власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), але й для учасників, для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов'язковим. Тендерною документацією не встановлено вимоги щодо визначеної кількості споживачів, які обслуговує учасник, що повинна бути більшою за 50 000 споживачів, як про це зазначено у Вашому зверненні. Зважаючи на зазначене, у Замовника відсутні підстави щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. Крім того умовами тендерної документації також не передбачено необхідність створення центру обслуговування споживачів чи наявність посадової особи, яка здійснює розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів окремо у кожній області по всій території України, достатньо лише одного центру обслуговування чи посадової особи.
Дата відповіді: 22.10.2021 15:52
Відповідь надана

Анпалогічний договір

Номер: 2af5aed5477a41eda1d58fffc0b21b2f
Дата опублікування: 21.10.2021 10:58
Опис: Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено, що учасники повинні підтвердити наявний досвід виконання аналогічного договору, але сума такого договору повинна бути не менше 50% від оголошенн вартості цього тендеру). Така умова є необгрунтованою, надмірною та дискримінаційною. Оскільки ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлено обмеження щодо суми аналогічного договору. Встановення такої вимоги призводить до обмеження конкуренції та звуження кола потенційних учасників. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за зауваження. В тендерну документацію буде внесено зміни.
Дата відповіді: 21.10.2021 16:52
Відповідь надана

Ціна

Номер: e1df0301bfe84e42a269990468268a2b
Дата опублікування: 21.10.2021 09:12
Опис: Шановний Замовнику. Чи включено до вартості електроенергії тариф на розподіл (1,1504 за 1 кВт*год без ПДВ) ?
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що згідно з вимогами п. 5.10. ДОГОВОРУ Споживач здійснює плату за послугу з передачі електричної енергії через Постачальника. Споживач здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії безпосередньо оператору системи. При укладенні цього Договору Постачальник інформує Споживача про можливість оплати послуги з розподілу напряму оператору системи та надає відповідні роз’яснення.
Дата відповіді: 21.10.2021 16:52
Відповідь надана

аналогічний договір

Номер: 0ac070b966c74bd4b4b382f06230aac5
Дата опублікування: 19.10.2021 09:16
Опис: Шановний Замовнику. Чи можуть учасники надати у складі тендерної пропозиції аналогічний договір, що виконується, тобто дія якого не закінчена, разом із документальним підтвердженням його виконання? Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що згідно з вимогами п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учаснику необхідно надати Довідку, складену в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів із зазначенням: предмета Договору, назви Замовника з яким укладено договір, його адреси, контактні телефони та сума Договору. Указати не менше 2-х договорів. Зважаючи на те, що пункт 1.1. Додатку 2 до тендерної документації не містить обмежень щодо виконання договору, аналогічним договором буде вважатися виконаний договір та договір, що виконується, тобто дія якого не закінчена. Однак просимо враховувати, що відповідно до п. 1.2. цього ж додатку на підтвердження даної інформації необхідно надати скан-копію з оригіналу відгуку від Замовників про виконання (часткове виконання) договорів, оскільки Замовник бажає переконатися, чи є в Учасника практичний досвід із виконання такого предмету договору (технічного завдання), а по суті надані просто аналогічні договори-не є належними по суті, тому і законодавець би не передбачав таку вимогу, що і підтверджується позицією Верховного Суду у Постанові від 09.08.2018 у справі № 913/159/17: для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надання лише одного договору жодним чином не підтверджує факт його виконання, відсутність/наявність санкцій та штрафів, відсутність порушень, адже виконання договору може бути з порушенням строків або ж по договору по суті не було поставлено його предмет зовсім тощо. До тендерної документації внесено зміни.
Дата відповіді: 21.10.2021 16:51
Відповідь надана

Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію

Номер: 761d93cd13fa4dcb813af6294f6765e5
Дата опублікування: 18.10.2021 13:31
Опис: Шановний Замовнику у вашій тендерній документації вказано, що: Споживач розраховується з Постачальником за фактично спожиту електричну енергію за цінами, що визначаються відповідно до механізму визначення ціни електричної енергії, згідно з обраною Споживачем комерційною пропозицією, яка є додатком 2 до Договору. Розрахунковим періодом є 1 календарний місяць. Остаточний розрахунок надається Постачальником Споживачу із підтвердженням виставленої ціни до 15 числа наступного за розрахунковим місяця та здійснюється Споживачем протягом 15 робочих днів від дати отримання рахунку, але не пізніше останнього дня місяця, наступного за розрахунковим. В той самий час у договорі міститься наступне: Розрахунки можуть здійснюватися з відстрочкою платежу до 90 днів від дати підписання Сторонами Актів приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період. Разом з тим Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії" чітко встановлено(п. 4.12.): Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Тому приведь будь-ласка проєкт договору у відповідність до тендерної документації та Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Нами уважно розглянуто Ваше запитання, за результатами розгляду якого повідомляємо наступне. До тендерної документації та проекту Договору внесено зміни та буде загружено їх в новій редакції із унесеними змінами.
Дата відповіді: 20.10.2021 11:09