• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Електрична енергія («Electricity»)»

Торги не відбулися

13 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 138 000.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2021 17:30 - 09.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень

Номер: e4fcc676cc24405dbe6492824a8582a6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-011548-b.c2
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЇ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ Відповідно до оголошення від 13.10.2021 року, з ідентифікатором закупівлі UA-2021-10-13-011548-b, яке розміщено на авторизованому електронному майданчику https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-13-011548-b, УПРАВЛІННЯМ СПІЛЬНОЇ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, далі – Замовник, було оголошено процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою по закупівлі електричної енергії, код за ДК 021: 09310000-5 - Електрична енергія, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.05.2015 року, далі - Закон. 17.11.2021 р. Замовником було сформовано протокол прекваліфікації та допущено ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» до аукціону. Таким чином, Замовник перевірив документи ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» на відповідність всім вимогам, які були встановлені тендерною документацією. 23.11.2021 р. відбувся електронний аукціон, за результатом якого, цінова пропозиція ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» виявилась найбільш економічно вигідною. 07.12.2021 р. Замовник, всупереч положень Закону, оприлюднює протокол засідання тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» на підставі абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до ч. 12 ст. 29 Закону, у разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Всі тендерні пропозиції учасників відкритих торгів з публікацією англійською мовою мають бути розглянуті у цей термін і жодних умов для його продовження Законом не встановлено. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель, відповідно до ст. 10 Закону, складається та отприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Таким чином, Законом не передбачене відхилення Замовником після проведення аукціону тендерної пропозиції учасника Процедури закупівлі, зокрема, у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 3 ст. 10 Закону, з підстав, визначених у Протоколі засідання тендерного комітету з розгляду тендерних пропозицій від 07.12.2021 р. Крім того, відповідно до протоколу прекваліфікації від 17.11.2021 р. Замовником було встановлено, що ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» допущено до аукціону. Враховуючи наведене, пропозиція ТОВ ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у Протоколі засідання тендерного комітету з розгляду тендерних пропозицій від 07.12.2021 р. Таким чином, під час проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна пропозиція учасника може бути відхилена лише під час прекваліфікації, на підставі п. 1 та 2 ч. 1 ст. 31 Закону. Після проведення аукціону, тендерна пропозиція учасника може бути відхилена лише на підставі п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону. Стосовно суті Протоколу засідання тендерного комітету з розгляду тендерних пропозицій від 07.12.2021 р. хочемо зазначити наступне. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» надано протокол загальних зборів засновників № 1 від 19.12.2021 р. про створення ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» та обрання його директором, Богданова Дмитра Борисовича. Зазначений Протокол був підписаний засновниками Погосян А.Р. та Манташян А. За рішенням №14/10-2020 від 14.10.2020 р., Манташян А. вийшов зі складу засновників ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ». Завірена належним чином копія зазначеного документу надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ». Окрім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» надано лист-роз’яснення про те, що зазначена особа, Манташян А., вийшла зі складу ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ». Відповідно до Постанови Верховного Суду № 906/1336/19 від 08.06.2021 р., моментом переходу корпоративних прав з частки у статутному капіталі - є юридичний факт реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зміни складу учасників. Таким чином, учасник вважається таким, що покинув товариство з дня державної реєстрації його виходу в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. То ж, Манташян А., за відсутністю будь-яких корпоративних прав, не має жодного відношення до тендерної пропозиції ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ», про що у складі тендерної пропозиції надані всі підтверджуючі та обґрунтовуючі документи. Окрім того, тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними, не передбачає. То ж не має можливості зробити обґрунтований висновок про те, у яких саме осіб необхідно отримати лист-згоду. Також, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, а їх відсутність у її складі не може бути підставою для відхилення Замовником. Але все це стосується вимог на стадії прекваліфікації тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Замовника, щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ», з підстав, наведених у Протоколі засідання тендерного комітету розгляду тендерних пропозицій від 07.12.2021 р. В іншому випадку, ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ», відповідно до ст. 18 Закону звернеться до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за захистом своїх прав та законних інтересів, які порушені рішенням тендерного комітету, у встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» строки. Директор ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» Д. Б. Богданов
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику. Дякуємо за зауваження. В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, буде прийнято рішення тендерного комітету про відміну тендеру. Порушеннями є: ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» Дослідженням питання в частині відповідності тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» умовам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Управління спільної комунальної власності територіальних громад Вінницької області від 21.10.2021, встановлено. Умовами тендерної документації у пункті 3 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник встановив, зокрема, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах від усіх осіб, чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. Згідно із документами, розміщеними учасником ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» встановлено, що у складі тендерної пропозиції подано документ із назвою «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи», у якому наявне Рішення № 14/10-2020 учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор енергії» від 14.10.2020 року, що містить реєстраційний номер облікової картки платника податків за даними Державного реєстру фізичних осіб-платників податків Манташяна Артура, що згідно із Законом України «Про захист персональних даних» є його персональними даними. Крім цього, ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» розміщено протокол та виписку з Протоколу Загальних зборів засновників товариства з обмеженою відповідальністю «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» № 1 від 19 грудня 2019 року, у яких зазначені персональні дані Манташяна Артура (реєстраційний номер облікової картки платника податків за’даними Державного реєстру фізичних осіб-платників податків, дата народження, адреса реєстрації). Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» не подано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Манташяна Артура, чим не дотримано 'вимоги пункту 3 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до листа ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» від 18.10.2021 вих. № 53 учасник повідомляє, що згідно рішення № 14/10-2020 Манташян Артур вийшов зі складу учасників ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ», а тому у складі тендерної пропозиції не надається лист-згода обробку персональних даних Манташяна Артура. Зважаючи на те, що роз'яснення учасника, викладене у листі ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» від 18.10.2021 вих. № 53, не спростовує факту відсутності у складі пропозиції листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Манташяна Артура, та підтверджує не надання документа, вимоги до якого встановлено умовами тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» підлягає відхиленню на підставі вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. ТОВ «ГІРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» Дослідженням питання в частині відповідності тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ГІРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» умовам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Управління спільної комунальної власності територіальних громад Вінницької області від 21.10.2021, встановлено. Умовами тендерної документації у пункті 3 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник встановив, зокрема, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах від усіх осіб, чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. Згідно із документами, розміщеними учасником ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» встановлено, що у складі тендерної пропозиції подано документ «Копія рішення учасника про призначення директора», у якому наявна довіреність від 27.11.2019 року за № 3602, що містить реєстраційний номер облікової картки платника податків громадянина та паспортні дані Шігапова Юрія Миколайовича, паспортні дані Сірка Андрія Леонідовича, Бойка Андрія Олексійовича, Журило Аліни Олегівни, що згідно із Законом України «Про захист персональних даних» є їхніми персональними даними. Крім цього, ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції подано протокол Загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Енердж Сістем» від 06.03.2018 № 06/03/18-2, у якому зазначені персональні дані Терлецького Олександра Валерійовича (дані паспорту, реєстраційний номер облікової картки платника податків). Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» не подано листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Шігапова Юрія Миколайовича, Сірка Андрія Леонідовича, Бойка Андрія Олексійовича, Журило Аліни Олегівни, Терлецького Олександра Валерійовича, чим не дотримано вимоги пункту 3 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» підлягає відхиленню на підставі вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: d7fc59c45c394ea8b1e9aa8cd262b034
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-011548-b.b1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено, що учасники повинні підтвердити наявний досвід виконання аналогічного договору, але сума такого договору повинна бути не менше 50% від оголошенн вартості цього тендеру). Така умова є необгрунтованою, надмірною та дискримінаційною. Оскільки ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлено обмеження щодо суми аналогічного договору. Встановення такої вимоги призводить до обмеження конкуренції та звуження кола потенційних учасників. Просимо внести відповідні зміни
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, дякуємо за зауваження. В тендерну документацію буде внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено