• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Рекламні та маркетингові послуги (послуги з розробки, виготовлення та розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах)

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період уточнення: 18.08.2017 17:13 - 25.08.2017 19:00
Відповідь надана

Вопросы по ТД и ТЗ

Номер: bb87b5b6042f43f0bdc98ff45c5dbfc9
Дата опублікування: 23.08.2017 15:03
Опис: Здравствуйте. Уважаемые коллеги, просим разъяснить возникшие у нас вопросы: І) По тендерной документации. п.7 Раздела III содержит требования, касающиеся случая закупки работ. Так как тендер касается закупки услуг, то на подачу документов участниками данный пункт не распространяется? ІІ) По техническому заданию а) Нет четких параметров по форматам медийной рекламы. В частности, какого формата должен быть баннер? (к примеру, формат 728*90,300*250,300*600 и т.д.) б) Аналогичная ситуация касается брендирования: указан формат, но не указанно место размещения – все страницы сайта или же какой-то определенный раздел. в) На некоторых площадках нет возможности размещать баннер в статике, как указанно в ТЗ (к примеру,gismeteo.ua). В каком виде в этом случае предполагается размещение - динамика? Или, возможно, под форматом «статика», имеется в виду тип баннера - динамика с анимацией или просто статическая картинка в формате jpg? Просим уточнить. Спасибо.
Відповідь: Доброго дня, шановні учасники. Відповідаємо на ваші запитання. Предметом закупівлі є послуги, тому вимоги тендерної документації щодо надання інформації про субпідрядників стосується учасників виключно у разі закупівлі робіт. Вимоги щодо форматів медійної рекламі зазначені в Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації. Для вашої зручності ми доповнили їх точними форматами в деяких каналах. Інформація щодо місць брендування також зазначена в Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації. Стосовно формату gismeteo, це баннер-плашка 988х24, що розміщується в статиці на головній. За посиланням ви можете ознайомитися з прикладом того, як ми використовували цей формат в наших кампаніях http://prntscr.com/gdwwlw. Всі медійні формати були попередньо погоджені з майданчиками. Частина з них є нестандартними, тому можливо вам знадобиться окремий запит, так як інформація щодо формату може буди відсутня у прайсі, але точно є на боці майданчика. Якщо у вас виникнуть складнощі чи додаткові питання просимо звертатися до нас в будь-який зручний для вас спосіб.
Дата відповіді: 28.08.2017 16:11
Відповідь надана

Уточнення до ТД

Номер: d71c51999e6043f49ca97664f0843f12
Дата опублікування: 22.08.2017 16:40
Опис: У нас есть ряд вопросов, которые мы хотели бы задать, для того, чтобы подготовить очень качественное предложение для тендера. Буду благодарен, за Ваше время. Вопросы сразу сформированы по двум тендерам . 1. На каких языках будут посадочные и на каких планируем запускать рекламу? (рус., укр., англ.) 2. В предыдущем тендере мы получали информацию о более подробном распределении бюджета на каждый инструмент и, также, распределение бюджета по продуктам. Возможно ли получить и в этот раз такие данные? 4. Когда планируется запуск по всем продуктам? Не установлены даты , когда вы планируете проводит РК по каждому из продуктов 5. Насколько нам известно, по некоторым продуктам уже были рекламные активности в интернете. Можем ли мы получить доступы «для чтения» к google analytics? 7. Не совсем понятно (если это важно), что имеется в виду под количество 15? Это по всем продуктам в Поиске http://prntscr.com/gbjen1 Касательно продуктов следующие уточнения: 1. Експорт. Какие товары входят в услугу? С какими странами можно использовать данную услугу? Гео "Міста 50+", также нужен список городов. Спасибо за Ваше время
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Відповідаємо на ваші запитання: 1. Переважна більшість сторінок продуктів будуть українською мовою, деякі виключення складають сторінки міжнародних продуктів, де промо частково буде проходити на території іншої держави. Наразі це правило відноситься до сторінок міжнародних переказів з Росії/Азербайджану/Казахстану/Болгарії/Молдови/Польщі. 2. Стосовно розподілення бюджету за каналами. Цього разу розподіл бюджету ми лишаємо на ваш розсуд, вказуючи лише бажані кінцеві показники. 3. Рекламні кампанії за попереднім планом будуть стартувати протягом вересня – жовтня. 4. Так, ви праві, по частині продуктів активності були й тривають зараз. Доступ до даних GA наразі є конфіденційним. 5. 15 текстових матеріалів – це 15 оголошень для розміщення в пошуковій мережі Google Search Що стосується продуктів: Послуга Експорт стосується міжнародних відправлень, сюди входять листи та посилки. Ви можете скористатися нашим сайтом для більш детального ознайомлення з продуктами. Сторінку міжнародних відправлень з повною інформацією ви знайдете за посиланням http://ukrposhta.ua/mizhnarodni-vidpravlennya
Дата відповіді: 23.08.2017 11:00