• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Рекламні та маркетингові послуги (послуги з розробки, виготовлення та розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах)

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2017 17:13 - 31.08.2017 00:00
Вимога
Відхилено

вимога, що до кваліфікації працівників

Номер: fb980de305574964bc774e667b20346a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-18-001543-a.a2
Назва: вимога, що до кваліфікації працівників
Вимога:
Доброго дня, вважаємо недоречним вимагати сертифікати google Adwords від працівників, що не працюють безпосередньо з аккаунтами та сервісами Google, а саме: Спеціаліст по роботі з соціальними мережами Менеджер по роботі з клієнтами Медіа планер Просимо переглянути цю вимогу, згідно з дійсною потребою компанії що до необхідної кваліфікації персоналу, який буде її реалізовувати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за ваше звернення. Як зазначено в тендерній документації в вимогах до учасників, сертифікати мають надати аналітик та спеціаліст з контекстної реклами. За результом вашого звернення ми внесемо уточнення до вимог щодо учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: b729c033e1034a56917ca7a6e01c19da
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-18-001543-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Вважаємо, що тендер - ДК 021:2015 – 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (послуги з розробки, виготовлення та розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах) має дискримінаційні вимоги, які не дозволяють більшості компаніям приймати участь та надати більш вигідну пропозицію. А саме: вимога щодо досвіду роботи, та обсяги бюджету, які витрачали інші компанії замовники. "Довідкою, складеною у довільній формі, що підтверджує: - що протягом одного року (2015 або 2016) учасник витратив понад 3000000,00 грн. (три мільйони гривень) на розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах для компаній-замовників, що входять до Топ 100 рекламодавців України згідно даних Factum Group Ukraine за лютий 2017 року (перелік компаній наведено у Додатку 10 до Тендерної документації); - бюджет цих кампаній (від 3000000,00 грн.) на контекстну (розміщення з оплатою за клік) рекламу не повинен складати менше ніж 50% від загальної суми витрат; - довідка також має містити інформацію стосовно назви компанії-замовника та контактну інформацію для підтвердження факту надання послуг. Також чому Замовник надає суб'єктивні дані щодо рекломаданців Укранїни посилаясь на Factum Group Ukraine. Чому інші компанії автоматично виключаються. Дана вимога надасть змогу лише великим компаніям приймати участь, а також тим, хто працював з компаніями які перераховані у списку. Що стосується учасників ринку з меньшими обсягами роботи - вони не можуть брати участь у даному тендері, адже, навіть якщо їх пропозиція буде вигідною по ціні, комісія через дану вимогу відхилить пропозицію Також дискримінаційною є вимога щодо партнерства Google. А саме: "Довідка має містити посилання на профіль компанії учасника на сайті www.google.com.ua/partners, а також посилання на електронні сертифікати співробітників (чи копії сертифікатів співробітників). Якщокомпанія відсутня в даному списку, але надає послгу контекстної реклами, чому дана компанія через дискримінаційну вимогу не можемо надати свою пропозицію та бути учасником торгів. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, аби збільшити кількість учасників у тендерному аукціоні. Це піде на користь Замовнику, адже чим більше конкуренція тим більше можливості отримати вигідну пропозицію. А так складається враження, що дані вимоги були прописані під окрему компанію, яка повинна стати переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за Ваше питання та увагу до нашої закупівлі! 1. Щодо підтвердження досвіду аналогічних договорів – відповідно до п.2 ст.16 Закону України Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: ,,,,,,,,, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічний договір для послуг реклами в інтернеті, на нашу думку, має приблизно відповідати обсягам послуг оголошеної закупівлі. Дана вимога з одного боку дає Замовнику певні гарантії, щодо якості послуг постачальника, а з іншого боку жодним чином не дискримінує учасників торгів, оскільки до участі можуть податись компанії, що надавали послуги рекламних компаній в інтернеті на суму понад 3 млн. грн. сумарно за 2015 або 2016 роки для 100 різних компаній. При чому бюджет на контекстну рекламу в рамках цих компанії має складати не менше 50%. Такі вимоги забезпечують можливість приймати участь в тендері для декількох десятків учасників, тобто умови тендеру забезпечують відкриту та доброчесну конкуренцію серед досвідчених постачальників. 2. Щодо рівня співпраці з Google – відповідно до п.2 ст.16 Закону України Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: …… наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; ……. Хочемо наголосити, що ефективна робота з контекстною рекламною вимагає певного рівня обізнаності в роботі системи. Саме через це компанія Google надає можливість безкоштовного навчання для бажаючих працювати в системі, а по завершенню навчання скласти іспити, які є свідченням вміння співробітника ефективно працювати в системі. Належність агенції до програми Google Partners є свідченням того, що учасник має мінімальний необхідний рівень кваліфікації в галузі інтернет реклами. На сторінці https://www.google.com.ua/partners/about/ зазначений механізм безкоштовного приєднання до програми Google Partners, а також за цим посиланням Ви можете пересвідчитися, що на даний момент десятки українських компаній мають статус партнера.
Статус вимоги: Відхилено