-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Торги відмінено
121 334.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 250.17 UAH
мін. крок: 0.2% або 250.17 UAH
Період уточнення:
08.10.2021 16:02 - 02.11.2021 00:00
Відповідь надана
Про надання роз’яснень щодо вимог до гарантійного обслуговування устаткування
Номер:
757c7e037d254fb6aab96a86e116def5
Дата опублікування:
13.10.2021 13:00
Опис:
Шановний Замовник!
У тендерній документації Вами висунута наступна вимога щодо гарантійного обслуговування устаткування: «Приймаючи до уваги важливість обладнання, що закуповується, для безперебійної роботи, учбової та наукової діяльності Замовника, виїзд фахівця Учасника до місця розташування несправного устаткування у Замовника - протягом не більше ніж двох годин з моменту виклику Замовником.»
Просимо надати роз’яснення – якщо за результатами виїзду фахівця учасника до місця розташування несправного устаткування у Замовника протягом не більше ніж двох годин з моменту виклику буде з’ясовано, що вихід з ладу устаткування стався з вини Замовника або з будь яких інших причин, що не покриваються гарантією виробника, постачальника, учасника тощо (тобто даний випадок не є гарантійним) – яким чином і на підставі яких документів (договорів) та за якою вартістю Замовник планує здійснювати розрахунок з учасником за надані послуги з термінового (протягом не більше ніж двох годин з моменту виклику) виїзду фахівця Учасника до місця розташування несправного устаткування у Замовника?
Чи слід учасникам розуміти вищевикладену вимогу тендерної документації Замовника як безумовну гарантію Замовника щодо укладання договору на сервісне обслуговування з переможцем процедури закупівлі на умовах учасника одночасно з укладанням договору про закупівлю?
Чи бере на себе Замовник зобов’язання взагалі здійснювати оплату за терміновий виїзд фахівця Учасника до Замовника або просто вимагає від потенційних учасників лише надати згоду на термінове безоплатне надання невизначеної кількості послуг у майбутньому?
Чи не вважає Замовник вищевказану вимогу тендерної документації прямим порушенням чинного законодавства України, у тому числі вимог Закону України «Про публічні закупівлі»?
Відповідь:
Шановний потенційний учасник. Щодо вашого запитання зазначаємо, що всі витрати щодо гарантійного обслуговування обладнання несе постачальник. Зазначаємо, що всі вимоги Тендерної документації відповідають та не суперечать Закону.
Дата відповіді:
18.10.2021 14:54