-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Торги відмінено
121 334.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 250.17 UAH
мін. крок: 0.2% або 250.17 UAH
Період оскарження:
08.10.2021 16:02 - 08.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Додаток до скарги №5
Номер:
130a36cbafb844ef8f4c65028cadcdb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-08-010347-b.c2
Назва:
Додаток до скарги №5
Скарга:
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 19.10.2021 23:39
- Додаток до скарги №1 19.10.2021 23:39
- Додаток до скарги №2 19.10.2021 23:39
- Додаток до скарги №3 19.10.2021 23:39
- Додаток до скарги №5 19.10.2021 23:39
- Додаток до скарги №4 19.10.2021 23:39
- Скарга 19.10.2021 23:52
- Додаток до скарги №2 19.10.2021 23:52
- Додаток до скарги №3 19.10.2021 23:52
- Додаток до скарги №1 19.10.2021 23:52
- Додаток до скарги №5 19.10.2021 23:52
- Додаток до скарги №4 19.10.2021 23:52
- Скарга rtf 19.10.2021 23:57
- рішення від 21.10.2021 №23853.pdf 22.10.2021 09:29
- Інформація по резолютивну частину рішення від 29.10.2021 №24570.pdf 01.11.2021 14:29
- рішення від 29.10.2021 №24570.pdf 03.11.2021 12:33
- протокл № 360 від 04.11.2021.pdf 04.11.2021 15:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2021 23:43
Дата розгляду скарги:
29.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.10.2021 09:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.11.2021 12:34
Дата виконання рішення Замовником:
04.11.2021 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесені зміни до Тендерної документації за процедурою закупівлі - "Комп'ютерне обладнання" з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення №24570-р/пк-пз від 29.10.2021.
Вимога
Є відповідь
Щодо встановлення у тендерній документації вимог, що суттєво обмежують конкуренцію
Номер:
226044d992b7464c829b601425cdb3bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-08-010347-b.c1
Назва:
Щодо встановлення у тендерній документації вимог, що суттєво обмежують конкуренцію
Вимога:
Шановний Замовник!
У тендерній документації Вами висунута наступна вимога щодо гарантійного обслуговування устаткування: «Обов‘язкова наявність представництва фірми у Запорізької області або сервісного центру (уповноваженого сервісного партнера) по ремонту і обслуговуванню обладнання, що постачається. Термін ремонту не повинен перевищувати 14 робочих днів».
Вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на очікувану вартість закупівлі, відповідає лише одна модель принтеру для друку шрифту Брайля одного конкретного виробника - VP EmBraille виробництва американської компанії ViewPlus.
Відповідно до інформації, що прямо вказана в інструкції користувача, яка розміщена на офіційному сайті виробника (стор. 7), дана модель принтеру розрахована на друк до 10 000 аркушів шрифтом Брайля. Зважаючи на те, що рельєфно-крапковий шрифт Брайля не стискається та не масштабується (незрячі люди читають руками і зміна розміру шрифту призведе до неможливості читання) середній коефіцієнт перетворення звичайного тексту у шрифт Брайля складає 4 (тобто одна сторінка шрифтом Times New Romanу 14 при перетворенні у Шрифт Брайля збільшиться за розміром у 4 рази – до 4 сторінок). Таким чином весь ресурс предмету даної закупівлі складає близько 2 500 звичайних сторінок формату А4 (або приблизно як один картридж звичайного лазерного принтеру).
В Україні у середньому в рік продається декілька навіть не десятків, а декілька одиниць принтерів для друку шрифту Брайля (біль детальна інформація доступна в електронній системі публічних закупівель Prozorro).
В Україні є усього два представника виробника вищевказаної моделі принтеру Брайля, жоден з яких не знаходиться у Запорізькій області.
Тому ми вважаємо вимоги тендерної документації Замовника щодо:
- «виїзду фахівця Учасника до місця розташування несправного устаткування у Замовника - протягом не більше ніж двох годин з моменту виклику Замовником»;
- «наявності представництва фірми у Запорізької області або сервісного центру (уповноваженого сервісного партнера);
- «терміну ремонту не повинен перевищувати 14 робочих днів»
дещо необґрунтованими тощо.
Таким чином вимога тендерної документації Замовника щодо наявності представництва фірми у Запорізької області або сервісного центру (уповноваженого сервісного партнера), у даному конкретному випадку призведе виключно до суттєвого обмеження конкуренції, обмеження права потенційних учасників на участь у закупівлі та, відповідно, до порушення основних принципів закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».
Крім того, з питання штучного обмеження конкуренції шляхом встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності представництва фірми у певному регіоні існує відповідна практика Антимонопольного комітету України.
Зважаючи на викладене, наполегливо просимо Вас змінити вимогу тендерної документації «Обов‘язкова наявність представництва фірми у Запорізької області або сервісного центру (уповноваженого сервісного партнера) по ремонту і обслуговуванню обладнання, що постачається. Термін ремонту не повинен перевищувати 14 робочих днів» на вимогу щодо обов’язкової наявності сервісного центру на території України, а вимоги щодо «виїзду фахівця Учасника до місця розташування несправного устаткування у Замовника - протягом не більше ніж двох годин з моменту виклику Замовником» та щодо «терміну ремонту не повинен перевищувати 14 робочих днів» виключити.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол № 339 від 18.10.2021.pdf 18.10.2021 14:57
Дата подачі:
13.10.2021 14:02
Вирішення:
Шановний потенційний учасник. Щодо вашої вимоги зазначаємо, що всі вимоги Тендерної документації відповідають та не суперечать Закону. Ваше твердження щодо відповідності вимогам закупівлі лише однієї моделі принтеру для друку шрифту Брайля одного конкретного виробника - VP EmBraille виробництва американської компанії ViewPlus – є надуманим. Відповідно до вимог Тендерної документації учасники закупівлі можуть запропонувати еквівалент товару, що є предметом закупівлі. Тому вимога «Обов‘язкова наявність представництва фірми у Запорізької області або сервісного центру (уповноваженого сервісного партнера) по ремонту і обслуговуванню обладнання, що постачається. Термін ремонту не повинен перевищувати 14 робочих днів» є правомірною та не суперечить вимогам Закону
Статус вимоги:
Відхилено