-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
(Код за ДК 021:2015 - 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) «Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Чернівці» імені Леоніда Каденюка» по вул. Чкалова, 30 у м. Чернівці»
Місцезнаходження замовника: 58002, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Грушевського, 1. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
12 347 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 735.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 735.00 UAH
Період уточнення:
06.10.2021 19:53 - 12.10.2021 00:00
Відповідь надана
Вимога усунути дискримінаційні заточки
Номер:
56ab0935a4eb4ce88a8df203bfcfd663
Дата опублікування:
11.10.2021 18:50
Опис:
Звертаємо увагу Замовника на включення до тендерної документації дискримінаційної вимоги, яка жодним чином не є обґрунтованою, а направлена виключно для перемоги "обраного" Замовником учасником.
Так, Замовником встановлено, що учасник повинен мати Інженера з технічного нагляду, який повинен мати два сертифікати категорії провідний інженер з технічного нагляду (будівництво): сертифікат технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС3 (значні наслідки) та сертифікат технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче CC3 (значні наслідки).
Дана вимога є дискримінацією у чистому вигляді, так як незрозуміло чому це не може бути два різних спеціаліста. Мабуть тому, що під це визначення підходить Герега Тарас Богданович, який представляє компанію Техексперт-Захід та ряд інших, пов'язаних із цією компанією юридичних осіб.
Вважаємо, що такі заточки можуть призвести до необхідності уваги правоохороних органів та просимо прибрати цю безглузду та дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці).
- сканкопією(ями) відповідного кваліфікаційного(их) сертифіката(ів) інженера(ів) зазначеного (них) у Довідці категорії провідний інженер з технічного нагляду (будівництво). Інженер з технічного нагляду повинен мати два сертифікати категорії провідний інженер з технічного нагляду (будівництво): сертифікат технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче СС3 (значні наслідки) та сертифікат технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків не нижче CC3 (значні наслідки).
- для інженера (ів) технічного нагляду необхідно надати копію (ї) договору (ів) або копію (ї) полісу (ів) до договору (ів) добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності.
Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці.
Слід відмітити, що вимоги тендерної документації не містять заборони чи обмежень у залученні спеціалістів з відповідною кваліфікацією, а навпаки дозволяють надати інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками.
Вважаємо, що умови тендерної документації не є дискримінаційними, а спрямовані виключно на забезпечення залучення кваліфікованих учасників з належним кваліфікованим персоналом з технічного нагляду, що в свою чергу сприяє якісному виконанню та ефективному використанню державних коштів.
Дата відповіді:
18.10.2021 08:23