• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху Золочівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №3 по вул. Сковороди, 7 в м. Золочів Львівської області

Завершена

2 218 969.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 189.69 UAH
Період уточнення: 06.10.2021 17:02 - 18.10.2021 00:00
Відповідь надана

Надайте документальне підтвердження, що роботи на які оголошується закупівля підпадає під клас наслідків СС1?!

Номер: 03ae3226f03142b4aa1203226b2e3cb8
Дата опублікування: 07.10.2021 16:17
Опис: Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС 1.
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва встановлено на підставі ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД https://zuap.org/sites/default/files/dstu_8855_2019_vyznachennya_klasu_naslidkiv.pdf
Дата відповіді: 11.10.2021 12:18
Відповідь надана

ФІНАНСУВАННЯ

Номер: 403da6aeaebf43f89466d97524396bd8
Дата опублікування: 07.10.2021 16:15
Опис: Просимо написати заплановані джерела фінансування даних торгів? Скільки і звідки повинно йти фінансування??!
Відповідь: Державний бюджет - 200000.00 грн. Місцевий бюджет - 2018969.00 грн.
Дата відповіді: 11.10.2021 11:47
Відповідь надана

Якщо учасник надасть аналогічний договір на БУДІВНИЦТВО, кошторис до якого подібний за змістом, своєю правовою природою та містить аналогічні роботи відповідно до даної закупівлі- чи буде такий договір відповідати умовам ТД, якщо НІ- обгрунтуйте чому, але з посиланням на чинне законодавство?!

Номер: 1189ea5457db4be2ac03238239ef29bd
Дата опублікування: 07.10.2021 16:13
Опис: Сканована(і) з оригіналу копія(ї) аналогічного(их) договору(ів) (за період 2019-2021р.р.), який(і) повністю виконаний(і), інформацію щодо якого(их) вказано(і) у довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічним договором вважатиметься такий договір, предмет закупівлі якого відповідає предмету даної закупівлі (з характером робіт – капітальний ремонт та/або реконструкція), двосторонній або декілька сторонній, подібний за змістом, своєю правовою природою.
Відповідь: Шановний Учаснику! ). У Тендерній документації є чітке визначення, який договір вважатиметься аналогічним, а саме: " Аналогічним договором вважатиметься такий договір, предмет закупівлі якого відповідає предмету даної закупівлі (з характером робіт – капітальний ремонт та/або реконструкція), двосторонній або декілька сторонній, подібний за змістом, своєю правовою природою. Вартість запропонованого аналогічного договору має становити не менше 70% від очікуваної вартості закупівлі". Тому договір з предметом закупівлі "Будівництво" не буде розглядатися, як аналогічний. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Дата відповіді: 11.10.2021 11:39
Відповідь надана

Чи достатньо на виканання даної вимоги надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази законодавства з питань охорони праці, що видана на роботодавця?? Якщо НІ- обгрунтуйте чому, але з посиланням на чинне законодавство?!

Номер: ec119958a47a44c8b7d132eefed40674
Дата опублікування: 07.10.2021 16:10
Опис: На працівника(ів) який(і) буде(уть) виконувати роботи на висоті і верхолазні роботи, а саме на покрівельників Учасник додатково надає: - оригінал посвідчення про проходження перевірки знань та витягу з протоколу про проходження іспитів з допуском до виконання робіт на висоті і верхолазних робіт для працівника(ів) учасника або оригінал/копія іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт на висоті і верхолазних робіт, видані уповноваженим на це органом та дійсні на дату подання тендерної пропозиції.
Відповідь: Шановний Учаснику! Якщо згадані працівники будуть у штаті роботодавця, то буде достатньо. Проте, якщо вони будуть залучатися для проведення робіт на підставі цивільно-правових угод, то дія згаданої Декларації не поширюється на таких працівників. (відповідно Постанови КМУ від 26.10.2011 №1107) Тому потрібно надати копії документів, що підтверджують допуск даних працівників до виконання робіт на висоті і верхолазних робіт, видані уповноваженим на це органом та дійсні на дату подання тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 11.10.2021 12:05
Відповідь надана

НЕЗАКОННЕ ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВІДКРИТІ ТОРГИ!!!

Номер: ed79303a09b2474f9b8ea6567caece12
Дата опублікування: 07.10.2021 16:03
Опис: Шановний Замовник, на якій підставі ви оголосили дану закупівлю, якщо аналогічна закупівля UA-2021-08-31-001785-b ще НЕ ЗАВЕРШЕНА!!! Оскільки період оскарження третього учасника ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ, що дискваліфікований завершується лише 17.10.2021 00:00 !!! Законо ЗАБОРОНЕНО оголошувати ананалогічну таку ж закупівлю поки не завершилась попередня!! Якщо хтось з трьох учасників подасть скаргу в АМКУ і скарга буде задоволена ви змушені будете учасника, скаргу якого задоволити повернути в ОЦІНКУ і ще раз розглянути його тендерну пропозицію!!! В такому випадку вийде що ви ОДНОЧАСНО оголошуєте відкриті торги ДВІЧІ на таку ж суму з однаковим предметом закупівлі!!! Тому, ВИМАГАЄМО скасувати дану закупівлі і НЕ ПОРУШУВАТИ Закон!! Якщо ви НЕ скасуєте дану закупівлю нами буде написана заява в держаудит службу і в правоохоронні органи України!!
Відповідь: Шановний учаснику! Виходячи зі змісту статей 4 та 11 Закону, планування закупівель, зокрема складання та затвердження річного плану, внесення змін до річного плану належить до функцій тендерного комітету або уповноваженої особи. При цьому, оскільки законодавством не визначені та не обмежені періодичність і характер таких змін, то замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Разом з тим Закон не містить обмежень щодо проведення протягом року декількох процедур закупівель за однаковим предметом закупівлі, запланованим у річному плані, за умови що вартість кожного такого предмета дорівнює або перевищує межі, встановлені у статті 2 Закону. Закон не містить обмежень щодо здійснення закупівель товарів, робіт або послуг за тим самим предметом закупівлі повторно у разі виникнення потреби протягом поточного року.
Дата відповіді: 11.10.2021 11:54