• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Торги не відбулися

414 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 070.00 UAH
Період уточнення: 11.09.2017 14:52 - 18.09.2017 14:50
Відповідь надана

сроки оказания услуг

Номер: e1759951cca54243a14c7231a14fca1a
Дата опублікування: 15.09.2017 16:26
Опис: Так какой же все таки срок оказания услуг использовать для расчета предложений участниками с 01.09.2017 или с 11.09.2017. Для того чтоб правильно расчитать коммерческое предложение необходимо точно знать даты предоставления услуг и разбег дат в 11 дней ставит разных участников в неравные условия. Потому как ценовые предложения будут значительно отличаться друг от друга.
Відповідь: строк надання послуг з 01.09.2017 по 31.12.2017
Дата відповіді: 18.09.2017 15:39
Відповідь надана

група швидкого реагування у м. Херсоні

Номер: 2f9861d5db8e4836929035cbaf01004c
Дата опублікування: 11.09.2017 16:37
Опис: В Додатку 1 до Тендерної документації вказано, що учасники повинні надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника торгів, про наявність у учасника торгів групи швидкого реагування у м. Херсоні. Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Херсоні, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м.Херсоні, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м. Херсон, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Херсоні в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Херсон на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу про надання учасниками в складі пропозиції довідку про наявність групи швидкого реагування у м.Херсон як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Херсон), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити групу швидкого реагування у м.Херсон на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: У відповідності з дислокацією об'єктів музею, крім приміщень, будівль, сховищ та експозиційних залів, що перебувають під сигналізацією з виводом на пункт централізованого спостереження, в музеї використовуються також кнопки тривожного сповіщення. На сигнал "Тривога" мають негайно прибувати групи швидкого реагування. Оскільки вимог щодо виду транспорту та (або) його наявності Замовником не висувається, ставити питання про обмеження конкуренції шляхом вимоги про групи швидкого реагування в Херсоні недоречно.
Дата відповіді: 13.09.2017 10:45
Відповідь надана

наявність в м. Херсоні матеріально-технічної бази

Номер: ffef1bc8724947e2a25fb64a655511d0
Дата опублікування: 11.09.2017 15:54
Опис: Встановивши таку вимогу про наявність в м. Херсоні матеріально-технічної бази та керівного складу для організації роботи і планованих перевірок охорони, ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, хоча і відповідають всім технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника. А отже, створили дискримінаційні умови участі у процедурі закупівлі. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону Країни «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Даними вимогами Ви порушили чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме обмежили конкуренцію та створюєте дискримінаційні умови. Прописуючи таку вимогу, Ви даєте зрозуміти те, що дана Тендерна документація була прописана під конкретного учасника торгів, з яким у Вас є певні корупційні домовленості, що можуть вплинути на результати закупівлі даних послуг. Вимагаємо виключити дану вимогу про наявність матеріально-технічної бази та керівного складу для організації роботи і планованих перевірок охорони в м. Херсон як таку, що є дискримінаційною та тако, що обмежує коло учасників
Відповідь: Херсонський обласний краєзнавчий музей є комунальною установою, яка фінансується за рахунок коштів обласного бюджету. З метою дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» в музеї розроблена кваліфікаційна документація для укладення договорів на охорону об’єктів музею, що розташовані як в обласному центрі, так і в населених пунктах Херсонської області. У відповідності до вимог ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який визначає, що замовник може встановлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. В колекції музею знаходяться унікальні експонати, які в сукупності мають не тільки вартість, що важко переоцінити, але й не мають аналогів в інших музеях України та закордонних закладах культури. Наявність матеріально-технічної бази в місті Херсоні, як один із кваліфікаційних критеріїв, не має на меті та не обмежує конкуренцію. Такий критерій не суперечить приписам статті 16 зазначеного Закону, а лише має на меті забезпечення надійного зберігання унікальної колекції музею та швидкого реагування на можливі екстрені ситуації. При бажанні, будь-яка особа, у тому числі іноземна, для надання охоронних послуг заздалегідь могла б створити матеріально-технічну базу та розмістити керівний склад в будь-якому місті України, та надавати якісні послуги охорони. Отже, тендерна документація не містить обмежень конкуренції та дискримінації її учасників.
Дата відповіді: 13.09.2017 10:43
Відповідь надана

пости охорони

Номер: 74d2732212d54fa1aa48449ec16446f4
Дата опублікування: 11.09.2017 15:52
Опис: В Додатку 3 до Тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказаний обсяг надання послуг: в м. Херсоні - 2 поста - цілодобово та 2 поста - 15 годин (робочі дні), 16 годин (передвихідні та передсвяткові), 24 години (вихідні та святкові). Вкажіть, будь ласка, конкретні години надання послуг (нічні чи денні пости), з якої до якої години повинні надаватися послуги?
Відповідь: надання послуг 15 годин (робочі дні) - з 17.00 до 08.00 або за фактом здання об'єкту 16 годин (передвихідні та передсвяткові) - з 16.00 до 08.00 або за фактом здання об'єкту
Дата відповіді: 13.09.2017 09:26