-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Торги не відбулися
414 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 070.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 070.00 UAH
Період оскарження:
11.09.2017 14:52 - 24.09.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Вікові обмеження до охоронців
Номер:
d29ec47384a34265a547bee249b7dbc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-11-001103-c.c5
Назва:
Вікові обмеження до охоронців
Вимога:
Згідно Вашої відповіді на питання стосовно встановлення вікових обмежень. Вами сказано: «Замовник не вбачає порушень законодавства, що регулює трудові правовідносини, а також законодавство в галузі охоронної діяльності. Встановлення меж віку визначено виключено з метою дотримання кадрових вимог ліцензійних умов щодо категорийності охоронників.»
Щановний Замовнику, переконливо просимо Вас дотримуватися діючого законодавства. Як що Ваша юридична служба дала таку відповідь на питання стосовно встановлення «з метою дотримання кадрових вимог ліцензійних умов», в такому випадку Ваші юристи навіть не читали ліцензійні вимоги до охоронної діяльності. В яких чітко зазначено що: згідно Кадрових вимог пунктом 17 визначено наступне «17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).»
Таким чином ми бачимо що лізензійними вимогами встановлено лише одне, що охоронцями мають бути особи які досягли 18-річного віку. А не так як Ви зазначили «не нижче 20 років».
Також у ліцензійних вимогах повністю відсутній граничний кваліфікаційний критерій, таким чином Ви не маєто жодного права вимагати від учасників, що вік охорона повинен не перевищувати 55 років. Також ліцензійними умовами визначено, що охоронниками мають бути громадяни які отримали: «документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;»
В даний момент Законом України про працю також не встановлено будь яких обмежень, що до віку посадового персоналу, та до тих робітників що мають пенсійний вік.
Таким чином обмеживши вік охоронців ви порушуєте що найменше 3 Закони України, що в свою чергу може призвести до дискримінації майбутніх учасників. Це може свідчити лише про те що дана документація прописана під свого заздалегідь визначеного переможця, під якого і була розроблена дана документація. Таким чином в діях Замовника в частині не внесення змін до тендерної документації, є порушення Кримінального кодексу України.
Тому ще раз вимагаємо дотримуватися діючого законодавства, а не трактувати його на свій розсуд, та прибрати дискримінаційні вимоги що до вікових обмежень до охоронців.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2017 12:21
Вирішення:
У вашому пості відсутні відомості про норми закону, які нібито порушує замовник послуг. Фактично, він містить емоційне однобічне бачення ситуації без врахування державних інтересів. Повідомляємо, що замовник послуг належним чином дотримується вимог законодавства в сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискриминационные условия наличия мат-базы именно в г. Херсон
Номер:
5046e30a03934541ae1cf4e5ab9ee0e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-11-001103-c.c4
Назва:
дискриминационные условия наличия мат-базы именно в г. Херсон
Вимога:
Уважаемый заказчик, согласно требований вы обязываете участников иметь мат-базу в г. Херсон. Однако в техническом задании указано, что ваши объекты расположены как в г.Херсон, так и в г. Каховка.
Тогда встает закономерный вопрос. Почему материально-техническая база именно в г.Херсон, а не в г. Каховке? Или в городе Каховка не надо охранять «унікальні колекції музею»?
Ну и т.к. Заказчиком не выдвигаются требования по поводу наличия и вида транспорта у участников. Это было указано Вами «На сигнал "Тривога" мають негайно прибувати групи швидкого реагування. Оскільки вимог щодо виду транспорту та (або) його наявності Замовником не висувається»
То вопрос по материально-тенической базе становится не понятен совсем почему именно только в г. Херсоне??
Все наверное, потому что вы уже договорились с определенным участником, а именно с ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСЕНАЛ - С" (с которым вы уже не первый раз заключаете договора по переговорной процедуре), о том что надо прописать именно так и ни как иначе. К тому же как нам известно ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСЕНАЛ - С" находится с вами в одном и том же здании.
Так же вопрос, что вы подразумеваете под наличием материально технической базы??
Судя по техническому заданию для выполнения договора необходимо 5 постов, которые укомплектовываются - 5 балончиками с слезоточивым газом, 5 резиновыми палками, максимум 15 костюмами и 5 фонариками?? Мы так понимаем что такое сверх мощную матерально-техническую базу не под силу иметь ни одному охранному агентству. Потому для этого и надо иметь в г. Херсон офис. Ой извините, вы же сами сказали что офис не обязательно иметь в г. Херсон «При бажанні, будь-яка особа, у тому числі іноземна, для надання охоронних послуг заздалегідь могла б створити матеріально-технічну базу та розмістити керівний склад в будь-якому місті України, та надавати якісні послуги охорони.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2017 18:07
Вирішення:
У Вашому пості відсутня вимога або скарга.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови наявності офісу та мат-бази саме в м.Херсон
Номер:
b99169821fc04832a33c94d4bcfe6111
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-11-001103-c.c3
Назва:
Дискримінаційні умови наявності офісу та мат-бази саме в м.Херсон
Вимога:
У ДОДАТОКУ № 1 до тендерної документації замовником встановлено такі «кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». Пунктом 2 визначена «Наявність обладнання та матеріально–технічної бази», згідно якого учасник повинен надати «2.2. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально–технічної бази у м. Херсоні для організації роботи і планованих перевірок охорони (надати документ, яким підтверджується наявність та розташування матеріально–технічної бази у м. Херсоні).»
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, що зареєстровані в інших містах України та мають усю відповідну матеріально технічну базу для виконання умов договору. Згідно з Цивільним кодексом України створення філій або відокремлених підрозділів у регіоні надання послуг та наявність чи відсутність в цих регіонах матеріальної бази є правом суб’єкта господарювання, а не його обов’язком. Ведення господарської діяльності у суб’єктів господарювання не обмежується якимось певним містом, районом чи областю. Згідно роз’яснень ДФС України, будь який суб’єкт господарювання провадить свою господарську діяльність по всій території України без обмежень, будь то поставка товарів, проведення робіт чи надання послуг. Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати послуги у сфері охорони є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ
Але думку Замовника виходить, що: згідно положень Закону України "Про охоронну діяльність" та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності випливає, що суб’єкт охоронної діяльності, у разі надання послуг з охорони в іншому регіоні ніж той, де він зареєстрований, повинен мати у такому регіоні філію або відокремлений підрозділ та відповідну матеріально-технічну базу саме в регіоні де він планує надавати відповідні послуги, у зв’язку з чим і прописана вимога підпункту 2.2 пункту 2 додатку 1 Документації, та є такими, що на наводять Замовника на думку о відповідності даної вимоги чинному законодавству.
Також Замовником було надано відповідь від 13.09.2017 10:43, в якій зазначено, що:
Херсонський обласний краєзнавчий музей є комунальною установою, яка фінансується за рахунок коштів обласного бюджету. З метою дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» в музеї розроблена кваліфікаційна документація для укладення договорів на охорону об’єктів музею, що розташовані як в обласному центрі, так і в населених пунктах Херсонської області. У відповідності до вимог ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який визначає, що замовник може встановлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Наявність матеріально-технічної бази в місті Херсоні, як один із кваліфікаційних критеріїв, не має на меті та не обмежує конкуренцію. Такий критерій не суперечить приписам статті 16 зазначеного Закону, а лише має на меті забезпечення надійного зберігання унікальної колекції музею та швидкого реагування на можливі екстрені ситуації. При бажанні, будь-яка особа, у тому числі іноземна, для надання охоронних послуг заздалегідь могла б створити матеріально-технічну базу та розмістити керівний склад в будь-якому місті України, та надавати якісні послуги охорони. Отже, тендерна документація не містить обмежень конкуренції та дискримінації її учасників.
При цьому, ні Закон України "Про охоронну діяльність", ні Ліцензійні умови не
містять вимог щодо обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності філії або іншого відокремленого підрозділу а також відсутні будь які обов’язкові вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази саме в регіоні де планується надання послуг з охорони.
Також ми провели деякі дослідження рішень Антимонопольного комітету, та можемо з впевненістю стверджувати, що вимога Замовника - в наявності матеріально-технічної бази саме (або тільки) в м. Херсон є незаконною, та дискримінаційною. Що в свою чергу підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України № 32-р/пк-ск від 14.01.2014 року, яке підтверджує що встановлення даних обмежень є дискримінаційною вимогою по відношенню до учасників, та порушує діюче законодавство.
Витяг з рішення № 32-р/пк-ск від 14.01.2014 року:
«законодавством не передбачено обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності філії або відокремленого підрозділу у регіоні надання послуг.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Отже, Документація у вказаній частині потребує внесення змін.»
Таким чином посилаючись на відповідні рішення Антимонопольного комітету України, та вимог Закону України "Про охоронну діяльність", та Ліцензійні умови.
Вимагаємо прибрати обов’язкову наявність матеріально-технічної бази саме у м. Херсон.
І ще раз наголошуємо що Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати послуги у сфері охорони є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2017 13:43
Вирішення:
У відповідності до вимог ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який визначає, що замовник може встановлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Наявність матеріально-технічної бази в місті Херсоні, як один із кваліфікаційних критеріїв, не має на меті та не обмежує конкуренцію. Такий критерій не суперечить приписам статті 16 зазначеного Закону, а лише має на меті забезпечення надійного зберігання унікальної колекції музею та швидкого реагування на можливі екстрені ситуації. При бажанні, будь-яка особа, у тому числі іноземна, для надання охоронних послуг заздалегідь могла б створити матеріально-технічну базу та розмістити керівний склад в будь-якому місті України, та надавати якісні послуги охорони. Отже, тендерна документація не містить обмежень конкуренції та дискримінації її учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Виправте помилки в строках надання послуг, та термінах проведення торгів
Номер:
0d82d6964fc6421e8040009f0756e5c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-11-001103-c.a2
Назва:
Виправте помилки в строках надання послуг, та термінах проведення торгів
Вимога:
Щановний Замовник торгів просимо привести вашу документацію до ладу, та правильно визначити терміни надання послуг. Тому що дата проведення аукціону 29.09.2017 року
А оголошенні Вами було зазначено «Період постачання: з 11.09.2017 по 31.12.2017»
Також згідно розробленої Вами документації торгів в розділі «Загальні положення» визначено пунктом 4.4 «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт). - 01.09.2017 по 31.12.2017 року»
Також в розділі «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» пунктом 4 «Істотні умови, що обов’яз-ково включаються до договору про закупівлю» визначено - строк (термін) надання послуг: з 01.09.2017 до 31.12.2017 року;
Додатком 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у пункті 2 зазначено - 2. Строк (термін) надання послуг: з 01.09. 2017 до 31.12.2017 року.
Та договором про закупівлю визначено 1.1. Постачальник зобов'язується у період з 01.09.2017 р. по 31.12.2017 р.
Тому просимо вас правильно визначитися з датою надання послуг, врахувавши що дана закупівля має статус «Відкритих торгів» та
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно наданої документації та розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» пункт 2 «Строк укладання договору». В яких чітко визначено терміни укладеня догову про надання послуг, а саме:
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, якщо приблизно розрахувати ймовірну дату підписання договору та надання послуг. Виходить наступне, що аукціон відбудеться 29.09.2017 року, після проведення аукціону (згідно законодавства) Замовник розглядає документи учасника який надав найменшу ціну не більше 5 робочих днів, та приймає рішення про визначення його переможцем. Потім Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику відповідні документи. Та після розгляду наданих документів учасником, замовник публікує повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Звертаємо вашу увагу на те що процедура відкритих торгів не має скороченої процедури підписання договору. Тому мінімальний строк, через який може бути підписано договір це не раніше 25.10.2017 року.
Виходячи з цього Вами не вірно розраховані строки надання послуг, що призведе до помилки в розрахунках у наданих пропозиціях учасниками, що ставить майбутніх учасників в нерівні умови, та порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
З невірно розрахованої дати надання послуг ми вбачаємо наступне, що Замовник має наметі, провести формальні торги під свого заздалегідь визначеного переможця, з яким домовився, або який вже надає свої послуги Замовнику.
Тому ще раз наполегливо просимо Вас привести документацію до ладу, а також вірно вказати строки надання послуг учасниками, для того щоб усі мали однакові можливості розрахунку своїх цінових пропозицій.
Заздалегідь вдячні за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.09.2017 19:01
Вирішення:
Порушень терміну проведення торгів не вбачається, оскільки це вже другий етап торгів. На першому етапі було подано менше двох пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вікові дискримінаційні обмеження щодо охоронців
Номер:
b479cfd74f1f45f5a5681e5c5ef88703
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-11-001103-c.a1
Назва:
Вікові дискримінаційні обмеження щодо охоронців
Вимога:
В ДОДАТОКУ № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пунктом 4. «Вимоги до учасників:» встановлені вимоги до охоронців, а саме:
- вік працюючих повинен бути не нижче 20 років і не перевищувати 55 років;
Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960) персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Стає не зрозумілим на яких підставах Замовником встановлена вимога щодо віку охоронців, не нижче 20 років і не перевищувати 55 років, адже Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності чітко визначено, що охоронцями можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Також в жодному законодавчому акті не встановлений граничний вік для працівників охоронної сфери, незрозуміло чим керувався Замовник обираючи такий віковий ценз до працездатних осіб, як не нижче 20 років і не перевищувати 55 років.
Хочемо зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення» : «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками», та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів.
Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та вести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.09.2017 18:24
Вирішення:
Замовник не вбачає порушень законодавства, що регулює трудові правовідносини, а також законодавство в галузі охоронної діяльності. Встановлення меж віку визначено виключено з метою дотримання кадрових вимог ліцензійних умов щодо категорийності охоронників.
Статус вимоги:
Відхилено