• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Картриджі для друку

Торги не відбулися

70 219.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 352.00 UAH
Період уточнення: 01.10.2021 15:12 - 11.10.2021 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: d3f24292a0bb43bf9242cdda0df6ba1d
Дата опублікування: 06.10.2021 14:32
Опис: Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року встановлено заборону дискримінації учасників торгів. Проте, Ви свідомо дискримінуєте учасників встановлюючи вимогу у Додатку 5 до Тендерної документації: «У разі, якщо Учасник не є виробником запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції електронний лист авторизації Учасника від виробника запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)), в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником та підтверджена виробником гарантія на товар. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі та повинен бути дійсним до кінця 2021 року.» Зазначена вимога обмежує коло учасників торгів, спричиняє залежність від третіх осіб та встановлює завідомо дискримінаційні умови, у зв’язку з чим просимо:1.аргументувати, чому Вами вимагається надати лист саме «на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи))» враховуючи те, що Вами не закуповується окремо компоненти для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)); 2. пояснити навіщо Вам потрібно встановлення партнерських відносин між учасником та виробником товару, та як їх відсутність не впливає на якість запропонованих витратних матеріалів?
Відповідь: Вимога про надання Учасником «У разі, якщо Учасник не є виробником запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції електронний лист авторизації Учасника від виробника запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)), в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником та підтверджена виробником гарантія на товар. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі та повинен бути дійсним до кінця 2021 року.», є документальним підтвердженням походження товарів,  що в свою чергу надає змогу Замовнику бути впевненим, що  товари не є предметом будь–якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій та мають легальне походження на території України. Вказана вимога захищає Замовника  від товарів незаконного обігу, контрафактної (підробленої) продукції або фальсифікована продукція (це продукція, виготовлена з порушенням технології або неправомірним використанням знака для товарів та послуг, чи копіюванням форми, упаковки, зовнішнього оформлення, а так само неправомірним відтворенням товару іншої особи), тобто надання Учасником листа, який гарантує авторизацію Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером виробника, (або офіційним представником) виробника/імпортера є документальним підтвердженням, що товари запропоновані Учасником є оригінальними, легально завезеними на територію України та стосовно яких сплачено податки та збори згідно законодавства (регулюється положеннями Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»). Оскільки Товар, який закуповується, є складовими частинами обладнанням до фотокопіювальної техніки (та складається з елементів витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)), Замовник керується постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»  п.3 Загальні вимоги «Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі - введення в експлуатацію) та технічного обслуговування. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно. На офіційних сайтах виробників фотокопіювальної техніки встановлені вимоги щодо гарантійних зобов’язань для обладнання, наприклад: «Компанія (не вказується, відомий світовий виробник) надає на обладнання стандартну гарантію, яка покриває виробничі дефекти, терміном на 12 місяців з дати продажу нового (що не було у використанні) обладнання першому кінцевому замовнику. Гарантія Компанії виробника поширюється на обладнання, ввезене на територію держави особами та організаціями, прямо уповноваженими Компанією виробником, в інших випадках на ввезене обладнання в країну гарантійні зобов'язання несе продавець обладнання. Гарантія передбачає ремонт обладнання авторизованою сервісною організацією за рахунок Компанії виробника при наявності несправностей, що виникли з вини виробника (гарантійний ремонт). Гарантія покриває частини і матеріали, необхідні для відновлення працездатності обладнання, а також трудовитрати з ремонту в разі виявлення виробничого дефекту і за умови використання обладнання відповідно до рекомендацій Компанії виробника і відповідності його іншим умовам гарантії Компанії виробника. Гарантійному ремонту не підлягає обладнання, що вийшло з ладу в результаті порушення правил експлуатації, описаних в інструкціях і інструкціях, які додаються до обладнання, використання неоригінальних витратних матеріалів і запасних частин, невиконання періодичних профілактичних робіт, механічного пошкодження, а також внаслідок виникнення форс-мажорних обставин (пожежі, стихійного лиха, тощо.) Замовник надає Учасникам вибір поставити як оригінальний товар, так і його еквівалент, чим забезпечив принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Вимога Замовника щодо надання листів від виробників цього товару є підтвердженням того «що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником та підтверджена виробником гарантія на товар». Можливості використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування та без погіршення технічних характеристик і ресурсу відповідного устаткування Замовника, не обмежує прав учасників та не створює перешкод для їх реалізації, а також не надає необґрунтованих переваг іншим учасникам, оскільки будь-який учасник ринку має можливість звернутись до виробника товару, або його представника і отримати такий лист. Враховуючи викладене, Замовник не обмежує коло учасників та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, а тільки має на меті відповідно до потреб придбати якісний товар для забезпечення безперебійної роботи. («Відсутність у часника встановлення партнерських відносин між учасником та виробником товару, не впливає на якість запропонованих витратних матеріалів» - (запит учасника)) не дає змогу Замовнику надати відповідну оцінку. Учасник постачає одну з складових елементів обладнання фотокопіювальної техніки, що не є окремим діючим пристроєм. Самостійне використання картриджів без обладнання або периферійного друкувального пристрою, що підключається до комп'ютера, не надають змогу друкувати текстову та іншу графічну інформацію на папері. Учасник має альтернативний вибір подачі інформації відповідно до вищезазначених норм законодавства. Оскільки Товар, який закуповується, є складовими частинами обладнанням до фотокопіювальної техніки, Замовник керується постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів» 7. Необхідна, доступна та достовірна інформація про товари, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, доводиться виробником (продавцем) до відома споживача в експлуатаційних документах, що додаються виробником до товару. До експлуатаційних документів належать текстові, графічні конструкторські документи, які окремо або разом дають можливість ознайомитися із споживчими властивостями товару і в яких визначаються правила його експлуатації, зокрема технічний паспорт чи інший документ, що його замінює. 8. Експлуатаційні документи повинні відповідати ГОСТу 2.601-95 "Эксплуатационные документы" і вимогам цього Порядку. На товари іноземного походження, що ввозяться в Україну, експлуатаційні документи повинні бути виконані державною мовою та мовою держави походження товару. В експлуатаційних документах зазначаються: - найменування товару; - найменування нормативних документів, вимогам яких повинен відповідати товар (у тому числі іноземного походження); - основні споживчі властивості товару; - заводський номер товару; - дата виготовлення товару; - гарантійні зобов'язання виробника (продавця), у тому числі гарантійний термін зберігання та гарантійний термін експлуатації товару; - правила та умови ефективного і безпечного використання товару; - термін служби (придатності) товару, відомості про дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій; - найменування та адреса виробника і підприємства, яке виконує його функції щодо виконання вимог споживача, а також проводитиме гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну; - інформація стосовно товару, який за певних умов може справляти небезпечний вплив на життя, здоров'я і майно споживача, та про можливі наслідки такого впливу; - відмітка щодо повірки (для засобів вимірювальної техніки, які згідно із Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" (113/98-ВР ) підлягають державному метрологічному нагляду). 16. У разі виявлення недоліків чи фальсифікації товару протягом гарантійного терміну споживач має право в установленому порядку за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: - безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою; - заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості; и відповідного зменшення його купівельної ціни; - заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) з відповідним перерахуванням купівельної ціни; - розірвання договору купівлі-продажу та відшкодування заподіяних збитків. 17. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни товарів, що придбаваються (замовляються), демонстрацію безпечного та правильного їх використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) у цих випадках зобов'язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи, що засвідчують якість, безпеку, ціну товарів. Згідно вимог Закон України від 12.05.1991 №1023-XII «Про захист прав споживачів» Стаття 5. Захист прав споживачів 1. Держава забезпечує споживачам захист їх прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань і кваліфікації, необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання та використання продукції відповідно до їх потреб, і гарантує придбання або одержання продукції іншими законними способами в обсязі, що забезпечує рівень споживання, достатній для підтримання здоров'я і життєдіяльності. Стаття 6. Право споживача на належну якість продукції 1. Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. 2. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Стаття 15. Право споживача на інформацію про продукцію 1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою. від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування. Стосовно продукції, яка за певних умов може бути небезпечною для життя, здоров'я споживача та його майна, навколишнього природного середовища, виробник (виконавець, продавець) зобов'язаний довести до відома споживача інформацію про таку продукцію і можливі наслідки її споживання (використання). Нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами, можуть бути встановлені додаткові вимоги до змісту інформації про продукцію. У разі якщо нормативно-правовими актами, у тому числі технічними регламентами, встановлено спеціальні вимоги до змісту інформації про певні види продукції, положення цієї частини застосовуються у частині, що не охоплюється такими спеціальними вимогами. Враховуючи вимоги Кодекс України; Закон, Кодекс від 16.01.2003 № 436- IV «ГОСПОДАРСЬКИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ» Стаття 180. Істотні умови господарського договору 4. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. Стаття 268. Якість товарів, що поставляються 1. Якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів. 2. Номери та індекси стандартів, технічних умов (у разі наявності) або іншої документації про якість товарів зазначаються в договорі. Якщо вказану документацію не опубліковано у загальнодоступних виданнях, її копії повинні додаватися постачальником до примірника договору покупця на його вимогу. 3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. 4. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. Стаття 15. Технічне регулювання у сфері господарювання 1. У сфері господарювання застосовуються технічні регламенти, стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови. 2. Застосування стандартів, кодексів усталеної практики чи їх окремих положень є обов'язковим для: - суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів чи кодексів усталеної практики установлено нормативно-правовими актами; - учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти чи кодекси усталеної практики; - виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. 3. У разі виготовлення продукції на експорт, якщо угодою (контрактом) визначено інші вимоги, ніж ті, що встановлено технічними регламентами, дозволяється застосування положень угоди (контракту), якщо вони не суперечать законодавству України в частині вимог до процесу виготовлення продукції, її зберігання та транспортування на території України. Замовник, як споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).
Дата відповіді: 07.10.2021 10:41
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: bdc9a82ed71840eaa8241b3b79218aa7
Дата опублікування: 04.10.2021 13:03
Опис: Шановний Замовнику! Умовами вашого оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано тип товару – «Оригінальний». Але при цьому Учасник має безумовно надати документи стосовно розробки, виробництва ЕКВІВАЛЕНТНИХ витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій. Чи правильно, ми розуміємо, якщо Учасник надає лист авторизації від виробника оригінальних витратних матеріалів XEROX, але не надає документи ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, OHSAS 18001:2007, атестат виробництва, виданого виробнику запропонованих на закупівлю витратних матеріалів, копію(ї) висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що запропоновані на закупівлю витратні матеріали (тонерні картриджі, компоненти для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням в визначеній сфері (із зазначенням реквізитів, зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов для їх виробництва), дійсні на момент подання пропозицій; -На підтвердження наявності зареєстрованих та затверджених відповідно до законодавства, технічних умов, відповідно до яких виробляються запропоновані на закупівлю витратні матеріали (тонерні картриджі, компоненти для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)), надається засвідчена виробником копія(ї) їх титульної(их) сторінки(ок) із зазначенням строку дії, органу, який провів реєстрацію та реквізитів реєстрації - пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам Покупця?
Відповідь: Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII стаття 23 « Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності», а саме: - п.3: Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". - п.4: технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". - п.5: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. - п.6: Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Наявність сертифікату ISO 9001 у виробника та його відповідність вимогам Стандарту гарантує якість товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001: 2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. В свою чергу, належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації. Стандарт ISO 14001: 2015 пов'язаних з системами екологічного управління, який допомагає організаціям мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище, відповідає чинному законодавству, правилам та іншим екологічно орієнтованим вимогам і постійно вдосконалюватися у вищезазначеному. Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку. Цей стандарт допоможе організації досягти запланованих результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля, для самої організації та зацікавлених сторін. Результати системи екологічного управління, які організація планує в своїй екологічній політиці, стосуються: — підвищення екологічної дієвості; — виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог; — досягнення екологічних цілей. Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості. Цей стандарт може бути використано в цілому чи частково задля того, щоб систематично поліпшувати екологічне управління. Проте, твердження щодо відповідності цьому стандарту не є прийнятним, якщо всі його вимоги не буде охоплено системою екологічного управління організації та їх не буде виконано без винятку. Наявність вказаного сертифікату у виробника та його відповідність вимогам Стандарту ISO 14001: 2015 гарантує, що впроваджена система заходів із захисту довкілля, що передбачено ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виробництва матеріально - технічну базу. Орган, який сертифікував у підприємства учасника систему менеджменту повинен бути Офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України. Для підтвердження отримання акредитації, орган акредитації має бути наявним в переліку акредитованих органів на офіційному веб-ресурсі НААУ. Окрім того, Учасник постачає одну з складових елементів обладнання фотокопіювальної техніки, що не є окремим діючим пристроєм. Самостійне використання картриджів без обладнання (наприклад - принтери, багатофункціональні пристрої, друкувальні машини, персональних пристроїв, і т.д.) або периферійного друкувального пристрою, що підключається до комп'ютера не надають змогу друкувати текстову та іншу графічну інформацію на папері. Відповідно п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Також слід зауважити, що Учасник має альтернативний вибір подачі інформації відповідно до вищезазначених норм законодавства.
Дата відповіді: 05.10.2021 11:19