-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Торги не відбулися
1 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 800.00 UAH
Період уточнення:
28.09.2021 10:11 - 04.10.2021 00:00
Відповідь надана
Фінансова спроможність
Номер:
b979ee84465b4f2280a3c07ef6c0e841
Дата опублікування:
01.10.2021 16:40
Опис:
Шановний Замовнику! Додаток 4 Тендерної документації містить вимогу підтвердити "Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі". Дана вимога являється дискримінаційною для учасників, які створені у 2020 році та не мають обсягу річного доходу (зокрема за 2020 рік) 90% від очікуваної вартості закупівлі!
У зв'язку із зазначеним просимо внести відповідні зміни до тендерної документації!
Відповідь:
Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.10.2021 14:39
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
49a1adef350342f095bc61a696f3280e
Дата опублікування:
01.10.2021 16:35
Опис:
Шановний Замовнику! Додаток 4 до Тендерної документиації міститть вимогу надати "Довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій вказати ПІБ, посаду, досвід роботи працівників. Кількість працівників, що мають трудові відносини з учасниками, має бути не меншою ніж 20 працівників".
Даною вимогою Ви унеможливлюєте подання пропозицій електропостачальниками, які у своєму штаті мають менше 20 працівників, проте успішно поставляють електричну енергію по всій території України.
Просимо виключити дискримінаційну вимогу зі складу Тендерної документації.
Відповідь:
Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.10.2021 15:04
Відповідь надана
щодо екологічного аудиту
Номер:
cd5404239003420f976fb937e825ddeb
Дата опублікування:
01.10.2021 15:02
Опис:
Шановний Замовник
Ви вимагаєте Висновок екологічного аудиту проведеного у 2020 році виданий уповноваженим органом. Що мається на увазі під уповноваженим органом?
Відповідно до ст. 7 Закону України "Про екологічний аудит" - Висновок екологічного аудиту - професійна оцінка об’єкта екологічного аудиту, виконана екологічним аудитором, яка ґрунтується на доказах екологічного аудиту та є головною складовою звіту про екологічний аудит. Висновок екологічного аудиту є офіційним документом, який засвідчується підписом та печаткою екологічного аудитора.
Відповідь:
Відповідно до установчих документів Замовника Дніпропетровське обласне комунальне підприємство "Спецавтобаза" немає повноважень щодо надання роз’яснень чинного законодавства.
Дата відповіді:
06.10.2021 15:02
Відповідь надана
щодо підтвердження кваліфікаційних вимог
Номер:
3ce9022fb8834907bfef3a349d60a116
Дата опублікування:
01.10.2021 14:57
Опис:
Шановний Замовник
На підтвердження кваліфікаційних критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Ви вимагаєте надати Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (1ДФ) – дана вимога абсолютна дискримінація фізичних-осіб підприємців та приватних підприємств.
По-перше, для належного постачання електричної енергії не потрібно штату в 20 осіб, а тому це є дискримінаційною вимогою з Вашої сторони.
По-друге, все що стосується заробітної плати (нарахування та відрахування, які Ви вимагаєте) для приватних підприємств є конфіденційною інформацією, яка надається, виключно, на запити контролюючих органів. Інформація, що стосується заробітної плати є не конфіденційною тільки на підприємствах державної форми власності.
Отже, вказуючи дану вимогу саме так, Ви виключаєте великий сегмент ринку Постачальників, які могли б надати Вам електричну енергію, можливо, на кращих умовах ніж державні підприємства.
Відповідь:
Дякуємо за звернення, відповідні зміни щодо кількості працівників будуть внесені до тендерної документації. Відповідно до п.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дата відповіді:
06.10.2021 14:57
Відповідь надана
щодо умов договору
Номер:
41f807bf996941b5ab8973467581da7e
Дата опублікування:
01.10.2021 14:42
Опис:
Шановний Замовник.
п.5.6 проекту договору перебадбачає "Датою оплати вважається день надходження грошових коштів на рахунок Постачальника". Просимо додати що кошти надходять на рахунок зі спеціальним режимом використання, як це передбачено п.4.4., 4.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312
Відповідь:
Відповідно до постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 сума коштів зараховується на поточний рахунок із спеціальним режимом використання електропостачальника або поточний рахунок оператора системи розподілу, відкритий в уповноваженому банку. Тобто, вказавши, що кошти надходять на рахунок зі спеціальним режимом використання, вимога проекту договору стане дискримінаційною.
Дата відповіді:
06.10.2021 11:11
Відповідь надана
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
e61fe74fac7a4167b25a9007214f70af
Дата опублікування:
01.10.2021 14:39
Опис:
Шановний Замовник.
в п.13.8 проекту договору Ви вже визначили, що Постачальник є платником податку на прибуток на загальних умовах.
За результатами аукціону у Вас може бути Постачальником любий суб'єкт господарювання з любою системою оподаткування.
Приберіть дискримінаційну умову
Відповідь:
Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Дата відповіді:
05.10.2021 14:53
Відповідь надана
щодо невідповідності умов договору чинному законодавсту України
Номер:
30d4ed0d367d4c8880d64fe5dd299fd2
Дата опублікування:
01.10.2021 14:37
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо привести договір у відповідність до чинного Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: в проекті договору Ви користуєтесь Законом України «Про публічні закупівлі» в старій редакції, норми якого на даний час втратили чинність.
19.04.2020 року набули чинності зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» і посилання в проекті договору на ст.36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» Закону на даний час неправомірно, так як в чинному Законі ст.36 - це «Умови застосування процедури торгів з обмеженою участю», а ст.41 - «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього».
Зміні підлягає п.13.2
Відповідь:
Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Дата відповіді:
05.10.2021 14:53
Відповідь надана
ІКЦ
Номер:
119ea6535c0c4c0daef5e5151986f97c
Дата опублікування:
01.10.2021 14:36
Опис:
Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Відповідь:
Шановний Учаснику, у відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про ринок електричної енергії», а також відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 та положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії.
При цьому, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України.
Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», а навпаки зобов’язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі шляхом створення на територіях, де він має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів. Крім того, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
Разом з тим наголошуємо на можливості вирішення спорів у судовому порядку, враховуючи наявність альтернативних можливостей для захисту своїх прав, дискримінація в такому випадку відсутня.
Дата відповіді:
06.10.2021 11:17
Відповідь надана
щодо додатків до договору
Номер:
70cdd356333e4cec8e61ccc3d4d6b0ca
Дата опублікування:
01.10.2021 14:35
Опис:
Шановний Замовник.
В проекті договору Ви вказуєте що невід'ємною його частиною є заява-приєднання, але такий додаток відсутній у Вашій тендерній документації. Підвантажте, будь ласка недостаючі документи.
Дякую.
Відповідь:
Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Дата відповіді:
05.10.2021 14:52
Відповідь надана
щодо публічності договору
Номер:
830f6598bc804407a96fd38f123280d8
Дата опублікування:
01.10.2021 14:33
Опис:
Шановний Замовник!
Договір постачання електричної енергії (додаток №3 тендерної документації) не являється публічним договором до якого Ви приєднуєтесь, обравши комерційну пропозицію Постачальника та підписавши заяву-приєднання. Ваш договір підписується за результатами відкритих торгів, з визначенням Переможця за найнижчою ціною, отже носить форму договору купівлі-продажу.
Приймаючи участь у закупівлі Постачальник не може надати Вам різні комерційні пропозиції, так як відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може надати тільки одну тендерну пропозицію, що виключає можливість реалізації Вами права викладеного в ч.1 п.6.1 проекту договору.
Просимо внести зміни до Договору, а саме: змінити формулювання щодо публічності договору в п.1.1
Дякуємо.
Відповідь:
Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.10.2021 14:59