• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери) та Газові хроматографи для визначення вмісту алкоголю в біологічних рідинах, для встановлення факту вживання алкоголю та стану сп’яніння)

Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 р. № 1287 (із змінами). КПКВК 3107280 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд).

Торги відмінено

48 099 995.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 55 300.00 UAH
Період уточнення: 24.09.2021 16:47 - 21.12.2021 00:00
Відповідь надана

Відповідність вимогам Європейського стандарту OILM R-126:2012

Номер: 2913505c31504352aa82c9e1efb40fea
Дата опублікування: 14.10.2021 21:38
Опис: Однією з вимог є наявність затвердження OILM R -126 - 2012 на прилади. Таке схвалення надається лише доказовим системам, а не ручним приладам відповідно до міжнародної рекомендації OILM. Відповідно до OILM R -126 -2012 максимальна похибка вимірювання не повинна перевищувати 5%, у вашій вимозі максимально допустима похибка вимірювання 7,5%, що робить будь -який прилад невідповідним до затвердження OILM. Тому, чи могли б Ви надати більш точну інформацію щодо того, яким САМЕ аспектам вимог OILM прилад повинен відповідати чи бути затвердженим, будь ласка, окресліть вимоги? а також, чи прийняли б ви затвердження EN15964 як альтернативу OILM?
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 року № 1287 (із змінами). Перелік відомостей, що зазначається у тендерній документації, визначений ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон). Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з ч. 3 ст. 23 Закону у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Європейським стандартом OIML R 126:2012 «Доказові аналізатори видихуваного повітря» передбачено застосування портативних доказових аналізаторів видихуваного повітря (п. 2.4). Максимальна похибка вимірювання під час експлуатації 7,5% передбачена Європейським стандартом OIML R 126:2012 «Доказові аналізатори видихуваного повітря» (п. 5.2.2). Вимоги щодо предмету закупівлі зазначено у Додатку 2 до Тендерної документації. Європейський стандарт EN 15964:2011, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1494 від 30.12.2014 прийнято як національний стандарт за позначенням ДСТУ 15964:2018 «Пристрої неодноразового використання для контролю видихуваного повітря. Вимоги та методи випробувань – Вперше», встановлює вимоги до скринінгових приладів. Предметом закупівлі є доказові аналізатори видихуваного повітря.
Дата відповіді: 20.10.2021 18:54
Відповідь надана

Технічний регламент щодо медичних виробів

Номер: 3fc979c472b745688b4a4f41617f0fc7
Дата опублікування: 14.10.2021 16:25
Опис: Запитання щодо Лоту 1 ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери)) Додаток 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» містить вказівку на те, що предмет закупівлі має відповідати вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженою постановою КМУ від 13 січня 2016 року № 94 та вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затверджених постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року №753. Так, Міністерство охорони здоров’я України за результатами напрацювань Робочої групи з питань удосконалення оцінки відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що застосовуються для забезпечення захисту життя та охорони здоров’я громадян, утвореної наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.02.2017 року № 129 ініціювало виведення з-під регуляторної дії Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 року № 94 медичних виробів з функцією вимірювання, на які поширюється дія Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року № 753 або Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року № 754. В результаті чого, вирішено проблемну ситуацію щодо необхідності подвійної оцінки відповідності медичних виробів з функцією вимірювання вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та одночасно Технічного регламенту щодо медичних виробів або Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 року № 598 Про внесення змін до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, внесено зміни до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 94, зокрема Пункт 2 викладено в такій редакції: «2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на засоби вимірювальної техніки, перелік яких наведено у додатку 1 (14. Вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається). Дія цього Технічного регламенту не поширюється на законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є медичними виробами та/або медичними виробами для діагностики "in vitro.”. Відповідно, дія Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 поширюється на медичні вироби та допоміжні засоби до них (в тому числі, і медичні вироби з функцією вимірювання). Фактично на законодавчому рівні, розмежовано вимоги до вимірювальної техніки та медичних виробів із функцією вимірювання. У зв’язку з чим, прошу надати інформацію, чим обумовлена вимога про те, що предмет закупівлі має відповідати одночасно двом взаємовиключним технічним регламентам? Яким нормативно-правовим актом встановлена вимога про те що, предмет закупівлі має відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затверджених постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року №753?
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 року № 1287 (із змінами). За приписами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922-VIII) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Закону технічна специфікація може містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Процедуру проведення огляду водіїв транспортних засобів на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, та оформлення результатів такого огляду, визначено положеннями Інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, затвердженої спільним наказом МОЗ України та МВС України №1452/735 від 09.11.2015 (далі - Інструкція), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за №1413/27858, Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1103 від 17.02.2008, та статті 266 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Відповідно до п.6 розділу I Інструкції огляд на стан сп’яніння проводиться поліцейським на місці зупинки транспортного засобу з використанням спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом; лікарем закладу охорони здоров’я (у сільській місцевості за відсутності лікаря – фельдшером фельдшерсько-акушерського пункту, який пройшов спеціальну підготовку). Норма п.6 розділу I Інструкції кореспондує п.3 Порядку, який передбачає, що огляд проводиться поліцейським на місці зупинки транспортного засобу з використанням спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ і Держспоживстандартом; лікарем закладу охорони здоров’я (в сільській місцевості за відсутності лікаря – фельдшером фельдшерсько-акушерського пункту, який пройшов спеціальну підготовку). Згідно з п.7 розділу I Інструкції у разі відмови водія транспортного засобу від проходження огляду на стан сп’яніння на місці зупинки транспортного засобу або його незгоди з результатами огляду, проведеного поліцейським, такий огляд проводиться в найближчому закладі охорони здоров’я, якому надано право на його проведення відповідно до статті 266 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – заклад охорони здоров’я). П.10 Порядку визначено, що огляд водія транспортного засобу в закладі охорони здоров’я проводиться в будь-який час доби за методикою та із застосуванням приладів, дозволених для використання МОЗ. Відповідно до п.9 розділу III Інструкції використання в закладах охорони здоров’я для проведення лабораторних досліджень вимірювальної техніки та обладнання, дозволених МОЗ, підтверджується сертифікатом відповідності та свідоцтвом про повірку робочого засобу вимірювальної техніки. Сертифікати відповідності надають органи з оцінки відповідності на підставі проведених випробувань відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». На сьогодні обов’язковими до застосування є такі технічні регламенти у сфері медичних виробів: Технічний регламент щодо медичних виробів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013; Технічний регламент щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №754 від 02.10.2013; Технічний регламент щодо активних медичних виробів, які імплантують, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №755 від 02.10.2013. Згідно із зазначеними технічними регламентами введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цих технічних регламентів. Згідно з преамбулою Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі - Закон) цей Закон визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності. За загальними положеннями Закону цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а у випадках, визначених частиною другою статті 11 цього Закону, - перебуває в експлуатації в Україні, а також здійсненням добровільної оцінки відповідності (частини 1 статті 2 Закону). Відповідно до статті 9 Закону цілями прийняття технічних регламентів є захист життя та здоров’я людей, тварин і рослин, охорона довкілля та природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки та запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману. Дія цього Закону поширюється на всі види продукції, за винятком: об’єктів будівництва; виробів мистецтва та унікальних виробів народного художнього промислу; предметів антикваріату (частини 2 статті 2 Закону). За правилами частини 1 статті 24 Закону здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. Згідно з частини 2 статті 24 Закону добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Частиною 1 статті 1 Закону визначено, що документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Спеціальні технічні засоби, за допомогою яких здійснюється огляд на стан сп’яніння водіїв транспортних засобів, відносяться до категорії законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ). Експлуатація ЗВТ, які застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, здійснюється з дотриманням правил застосування таких засобів, встановлених у нормативно-правових актах, і вимог щодо їх експлуатації, встановлених в експлуатаційних документах на такі засоби (частини 2 статті 8 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-VII від 05.06.2014). ЗВТ, які мають елементи або функції настроювання, повинні мати захист від вільного доступу до зазначених елементів і функцій (включаючи програмне забезпечення) з метою запобігання несанкціонованому втручанню (частини 3 статті 8 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-VII від 05.06.2014). Для ЗВТ експлуатаційним документом є Настанова (Керівництво) з експлуатації такого ЗВТ. ЗВТ, які перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту (частини 1 статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-VII від 05.06.2014). Міжповірочний інтервал для категорії законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки встановлено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1747 від 13.10.2016 і становить 1 рік. Процедуру та умови проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, а також оформлення її результатів, визначено «Порядком проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №193 від 08.02.2016. Відповідно до судової практики в Україні спеціальний технічний засіб, який використовується для проведення огляду водіїв на стан сп’яніння, має відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013, і вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України №94 від 13.01.2016, та супроводжуватись відповідними сертифікатами, деклараціями про відповідність та свідоцтвом про повірку робочого засобу вимірювальної техніки. Відповідно до статті 39 Господарського кодексу України споживачі, які перебувають на території України, під час придбання, замовлення або використання товарів (робіт, послуг) з метою задоволення своїх потреб мають право, зокрема, на належну якість товарів (робіт, послуг).
Дата відповіді: 20.10.2021 18:50
Відповідь надана

Застосування ДСТУ OILM R

Номер: a85e07e822eb42fc85d669dea2a7ced1
Дата опублікування: 14.10.2021 16:23
Опис: Запитання щодо Лоту 1 ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери)) Додаток 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» містить вказівку на те, що предмет закупівлі має відповідати вимогам Європейського стандарту OILM R-126:2012, який прийнятий як національний стандарт наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1494 від 30.12.2014 за позначенням ДСТУ OILM R-126:2016 «Доказові аналізатори видихуваного повітря». Разом з тим, відповідно до положень ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов’язковість застосування яких встановлена нормативно-правовими актами, у тридцятиденний строк з дня офіційного опублікування таких актів з наданням безоплатного доступу. Також, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1494 від 30.12.2014 як національний стандарт України ДСТУ OILM R-126:2014 «Доказові аналізатори видихуваного повітря» методом підтвердження прийнято рекомендації міжнародної організації законодавчої метрології OILM R-126:2012. Тобто в Україні відсутній національний стандарт ДСТУ OILM R-126:2016. У зв’язку з чим, прошу надати інформацію, чим обумовлена вимога про те, що предмет закупівлі має відповідати вимогам Європейського стандарту OILM R-126:2012? Яким нормативно-правовим актом встановлена обов’язковість застосування рекомендації міжнародної організації законодавчої метрології OILM R-126:2012 та/або ДСТУ OILM R-126:2014 «Доказові аналізатори видихуваного повітря»?
Відповідь: Шановний учасник! Дана закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 року № 1287 (із змінами). Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з ч. 3 ст. 23 Закону №922-VIII у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Предметом закупівлі є доказові аналізатори видихуваного повітря, тому предмет закупівлі повинен відповідати європейському стандарту OIML R 126:2012, що прийнятий в Україні за позначенням ДСТУ OIML R 126:2014 «Доказові аналізатори видихуваного повітря - Вперше». Відповідно до статті 39 Господарського кодексу України споживачі, які перебувають на території України, під час придбання, замовлення або використання товарів (робіт, послуг) з метою задоволення своїх потреб мають право, зокрема, на належну якість товарів (робіт, послуг).
Дата відповіді: 20.10.2021 18:44
Відповідь надана

Щодо комплектації

Номер: 65ff056baa484cbeab8cce2d2c4de8c6
Дата опублікування: 06.10.2021 11:30
Опис: Шановний Замовнику! Також в ТЗ не відображені вимоги для систем газового забезпечення, а саме генератору водню, компресору, без яких полум’яно-іонізаційний детектор працювати не буде
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, технічне завдання до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери) та Газові хроматографи для визначення вмісту алкоголю в біологічних рідинах, для встановлення факту вживання алкоголю та стану сп’яніння) було надане листом Виконавця Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 № 1287 (із змінами) - Міністерством охорони здоров'я України (далі - МОЗ). Листом від 08.10.2021 № 26-03/29571/2-21 МОЗ повідомив, що буде надане оновлене технічне завдання. За результатами отримання оновленого технічного завдання до тендерної документації будуть внесенні зміни.
Дата відповіді: 08.10.2021 13:34
Відповідь надана

Щодо комплектації

Номер: 16fac88272744c7db8e5baeb576e86c4
Дата опублікування: 06.10.2021 10:06
Опис: Шановний Замовнику! Технічне Завдання написане некоректно, якщо вірно розуміти суть методу визначення вмісту алкоголю в біологічних рідинах, для встановлення факту вживання алкоголю та стану сп’яніння, то Даний рутинний аналіз не потребує: - CFT пристроїв, реалізації двовимірної хроматографії, розділення потоків на детектори і тп - Два випаровувачі та чотири детектори - Детектора мас-спектрометричного - Автоінжектора для рідких зразків НЕ ПІДХОДЯТЬ для цього типу аналізу Колонки: (5%-феніл)-метилполісилоксан, 30м, 0.25мм, 0.25мкм, спеціалізована для мас-спектрального детектору (5%-феніл)-метилполісилоксан, 15м, 0.25мм, 0.25мкм, спеціалізована для мас-спектрального детектору (5%-феніл)-метилполісилоксан, 30м, 0.25мм, 0.25мкм Просимо внести зміни до ТЗ
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, технічне завдання до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери) та Газові хроматографи для визначення вмісту алкоголю в біологічних рідинах, для встановлення факту вживання алкоголю та стану сп’яніння) було надане листом Виконавця Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 № 1287 (із змінами) - Міністерством охорони здоров'я України (далі - МОЗ). Листом від 08.10.2021 № 26-03/29571/2-21 МОЗ повідомив, що буде надане оновлене технічне завдання. За результатами отримання оновленого технічного завдання до тендерної документації будуть внесенні зміни.
Дата відповіді: 08.10.2021 13:33
Відповідь надана

Щодо періоду поставки

Номер: a454e483f6fd465990c0641fd42ba551
Дата опублікування: 06.10.2021 09:35
Опис: Шановний Замовнику. Період поставки зазначено до 21.12.21. Аукціон планується від 29.11.2021. Етап прекваліфікації, аукціон, підписання договору займає мінімум від 20 днів. Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині терміну поставки. Наразі, мінімальні терміни поставки обладнання (при умовах пандемії) не менше 90 робочих днів.
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на ваше питання повідомляємо, що закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 року № 1287 (із змінами). Виконання даного заходу передбачено у 2021 році. Відповідно до частини першої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Замовником не встановлюється дата проведення електронного аукціону. За результатом кожного етапу закупівлі дата проведення електронного аукціону буде змінена. Зміни в тендерну документацію в частині терміну поставки не можливо змінити, оскільки термін і так зазначено кінець 2021 року.
Дата відповіді: 07.10.2021 19:29
Відповідь надана

Технічне завдання Хроматограф

Номер: 8dfb2ea2f580401f9abb20f9eece2106
Дата опублікування: 28.09.2021 15:36
Опис: У вашому тендері предметом закупівлі є: Газовий хроматограф для визначення вмісту алкоголю в біологічних рідинах, для встановлення факту вживання алкоголю і стану сп'яніння Поясніть будь ласка, яким чином для виконання такого завдання стосуються вимоги: 1. Визначення компонентного складу природного газу, з обчисленням розширеної абсолютної невизначеності і збіжності, згідно з вимогами 2. Обчислення теплоти згоряння, густини, відносної густини і числа Воббе, згідно з вимогами 3. Розрахунок щільності і відносної щільності для реального газу при температурах, згідно з вимогами 4. Обчислення вищої і нижчої теплоти згорання для реального газу при температурах, згідно з вимогами та ін. Це недбалість при підготовці технічного зхавдання, коли вимоги для хроматографов для аналізу природного газу потрапили до вимог хроматографов для визначення сп'яніння. Перегляд ваших попередніх закупівель показав що ви вперше купуєте хроматографи, а значить помилка взялася з документа розробленого не вашим підприємтсва а наданим з боку. Як ви поясните, що в вашому ТЗ присутній "шматок" від вимог по інший закупівлі не пов'язаних з вами організації?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, технічне завдання до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери) та Газові хроматографи для визначення вмісту алкоголю в біологічних рідинах, для встановлення факту вживання алкоголю та стану сп’яніння) було надане листом Виконавця Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 № 1287 (із змінами)- Міністерством охорони здоров'я України від 22.09.2021 № 2602/27698/2-21. До тендерної документації будуть внесенні зміни.
Дата відповіді: 01.10.2021 15:47