• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери) та Газові хроматографи для визначення вмісту алкоголю в біологічних рідинах, для встановлення факту вживання алкоголю та стану сп’яніння)

Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 р. № 1287 (із змінами). КПКВК 3107280 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд).

Торги відмінено

48 099 995.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 55 300.00 UAH
Період оскарження: 24.09.2021 16:47 - 27.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірності умов, визначених тендерною документацією

Номер: 47a1bfc6a7294f1dac06b4f3f0fa0cdd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-24-011593-b.b6
Назва: Скарга щодо неправомірності умов, визначених тендерною документацією
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», допущених Замовником ДЕРЖАВНИМ АГЕНТСТВОМ ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ під час проведення процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-24-011593-b щодо закупівлі товару ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори, опис окремої частини або частин предмета закупівлі: Лот 1 ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери)) (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Додаток 2).
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 02.12.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.11.2021 18:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.12.2021 09:17
Дата виконання рішення Замовником: 23.12.2021 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Державне агентство інфраструктурних проектів України розглянуло рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) щодо скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» від 19 листопада 2021 року № UA-2021-09-24-011593-b.b6 та повідомляє наступне. Відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинність з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Колегія постановила зобов'язати Укрінфрапроект внести зміни до тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери) та Газові хроматографи для визначення вмісту алкоголю в біологічних рідинах, для встановлення факту вживання алкоголю та стану сп’яніння), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-24-011593-b, за лотом 1. На виконання рішення Колегії, уповноваженою особою Укрінфрапроекту було внесено відповідні зміни до тендерної документації (копія протоколу додається).
Автор: ТОВ "СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК", Кононов Микола Іванович +380954444135 mail@alcotester.in.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірності умов, визначених тендерною документацією.

Номер: d1a89efd7cac4571866c2ef66f34f793
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-24-011593-b.b5
Назва: Скарга щодо неправомірності умов, визначених тендерною документацією.
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (надалі – Скаржник) звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», допущених Замовником ДЕРЖАВНИМ АГЕНТСТВОМ ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ під час проведення процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-24-011593-b щодо закупівлі товару ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори, опис окремої частини або частин предмета закупівлі: Лот 1 ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери)) (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Додаток 2). Скаржник вважає, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні умови, які виключають можливість участі інших учасників приймати участь у тендері.
Дата розгляду скарги: 01.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.10.2021 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.11.2021 16:23
Дата виконання рішення Замовником: 16.11.2021 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Державне агентство інфраструктурних проектів України розглянуло рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) щодо скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» від 20 жовтня 2021 року № UA-2021-09-24-011593-b.b5 та повідомляє наступне. Відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинність з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Колегія постановила зобов'язати Укрінфрапроект внести зміни до тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери) та Газові хроматографи для визначення вмісту алкоголю в біологічних рідинах, для встановлення факту вживання алкоголю та стану сп’яніння), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-24-011593-b. На виконання Рішення Колегії, уповноваженою особою Укрінфрапроекту було внесено відповідні зміни до тендерної документації (копія протоколу додається).
Автор: ТОВ "СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК", Кононов Микола Іванович +380954444135 mail@alcotester.in.ua
Скарга
Скасована

Скарга до АМКУ

Номер: 12b8137100b44652a36ced5d053d926f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-24-011593-b.b4
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга до АМКУ
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 20.10.2021 12:57
Автор: ТОВ "СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК", Кононов Микола Іванович +380954444135 mail@alcotester.in.ua
Скарга
Скасована

Скарга до АМКУ

Номер: c08ccf158f1b4a12a7f97b442dc4d63a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-24-011593-b.b3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга до АМКУ
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 20.10.2021 12:43
Автор: ТОВ "СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК", Кононов Микола Іванович +380954444135 mail@alcotester.in.ua
Вимога
Є відповідь

Відповідність до ДСТУ OILM R-126:2016 «Доказові аналізатори видихуваного повітря»

Номер: 53a96fb246f7468ab7c7adec86fababc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-24-011593-b.c2
Назва: Відповідність до ДСТУ OILM R-126:2016 «Доказові аналізатори видихуваного повітря»
Вимога:
Однією з вимог є наявність затвердження OILM R -126 - 2012 (ДСТУ OILM R-126:2016 «Доказові аналізатори видихуваного повітря») на прилади. Така вимога надається лише доказовим системам, а не ручним приладам відповідно до міжнародної рекомендації OILM, на яку посилається Додаток 2 до Тендерної документації "Технічні вимоги". Відповідно до OILM R -126 -2012 максимальна похибка вимірювання не повинна перевищувати 5%, у вашій вимозі максимально допустима похибка вимірювання 7,5%, що робить будь -який прилад невідповідним до затвердження OILM. Тому вимога НЕДІЙСНА. Просимо скасувати вимогу, або уточнити вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Європейським стандартом OIML R 126:2012 (ДСТУ OIML R 126:2014) «Доказові аналізатори видихуваного повітря - Вперше» передбачено застосування портативних доказових аналізаторів видихуваного повітря (п. 2.4). Максимальна похибка вимірювання під час експлуатації 7,5% передбачена Європейським стандартом OIML R 126:2012 (ДСТУ OIML R 126:2014) «Доказові аналізатори видихуваного повітря - Вперше» (п. 5.2.2).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні вимоги щодо Лоту 1 ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери))

Номер: 6de87109322546779a6266674e40580a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-24-011593-b.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо Лоту 1 ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери))
Вимога:
Дискримінаційні вимоги щодо Лоту 1 ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери)) Вивчивши тендерну документацію на закупівлю UA-2021-09-24-011593-b вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги у Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі до закупівлі товару "Лот 1 ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатори для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестери))", “Вимоги до аналізатора для вимірювання концентрації алкоголю (алкотестер)". Замовник, створив документацію, де чітко визначив, яку саме продукцію від хоче закупити, зазначивши специфічні особливості конкретного приладу, котрі прописані під конктерного постачальника, чим обмежив коло учасників. Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна докукументація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з інформації яка міститься на сайті: http://www.saturn-data.com/ukr/products/631/0/824/, та в тендерній документації надані ідентичні характеристики алкотестера DRÄGER ALСOTEST®7510 OIML, а саме: 1) Час підготовки до першого тесту - не більше 20 секунд. 2) Живлення - не гірше ніж 4 шт. 1,2 В NiMH (Mignon, LR6, AA) акумулятори або 4 шт. 1,5 В лужні батарейки (Mignon, LR6, AA) 3) Діапазон робочих температур - від -10°С до +40°С 4) Діапазон температур при зберіганні - від -40°С до +70°С 5) Клас захисту корпусу - не гірше ніж IP54 (від пилу та бризок) Фото сторінки сайту додається. Продавцем Газоаналізаторів серії Dräger на території України є один учасник ринку, дана інформація підтверджується, виходячи з опублікованого рішення по закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-16-003815-b), а саме файлу: “протокол 2 Драгер.pdf” відповідно до довідки Торгівельно-промислової палати України від 06.03.2020 року №636/08.0-7.3 єдиним вітчизняним уповноваженим постачальником приладу DRÄGER ALСOTEST®7510 OIML виробництва компанії “Drager Safety AG & Co. KGaA”, Німеччина є ТОВ “АТЗТ КОМПАНІЯ” Сатурн Дейта Інтернешенл” код 23733900. Шановний Замовник даної закупівлі, вище зазначені дискримінаційні вимоги звужують коло до одного учасника, та призводять до порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги та прибрати з Додатку №2 специфічні особливості конкретного приладу.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 року № 1287 (із змінами). Згідно з частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі - Закон). Згідно з пунктом 22 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити: п.3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Відповідно до статті 39 Господарського кодексу України споживачі, які перебувають на території України, під час придбання, замовлення або використання товарів (робіт, послуг) з метою задоволення своїх потреб мають право, зокрема, на належну якість товарів (робіт, послуг). Тендерна документація не містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Всі технічні характеристики товару повинні бути не нижчої якості, ніж ті, що зазначені у тендерній документації замовника. Враховуючи вищевикладене, Ваша Вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні