-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
21П-172_76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання))
Завершена
2 226 627 532.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 14 844 183.55 UAH
мін. крок: 0.7% або 14 844 183.55 UAH
Період уточнення:
24.09.2021 13:39 - 16.10.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо часу мобілізації
Номер:
d7af274d0e9e4c5caf471f528b7a592b
Дата опублікування:
15.10.2021 20:47
Опис:
Пункт 3.1.19. Договору, в частині встановлення часу для мобілізації обладнання, враховує час підготовки обладнання згідно вимог технічного аудиту та, відповідно, встановлює нерівні умови для тих учасників, обладнання яких вже працює на об’єктах замовника, та тих учасників, обладнання яких ще не залучено до робіт. З метою додержання рівних умов для всіх учасників пропонуємо встановити єдиний термін для мобілізації обладнання згідно п.3.1.19. Договору, а саме 7-14 діб.
Відповідь:
Доброго дня! Умовами закупівлі передбачено строк у 60 днів для первинної мобілізації обладнання з метою надання учасникам, які не мають обладнання в Україні, можливості для участі у процедурі. Зміна такої умови (зменшення строку) буде обмеженням для таких учасників. При цьому строк у 5 днів для обладнання, яке знаходиться на свердловинах Замовника, цілком достатній із врахуванням часу необхідного на переїзд та інші додаткові організаційні заходи.
Дата відповіді:
20.10.2021 08:26
Відповідь надана
Щодо застосування сезонного коефіціенту
Номер:
3090a1166efd4b4fb9ffde12f3e0d843
Дата опублікування:
15.10.2021 20:45
Опис:
З метою безпечного та ефективного переміщення обладнання пропонуємо внести зміни до п.3.1.19. Договору в частині застосування сезонного коефіцієнту 1,5 (у осінньо-зимовий період) до часу переїзду обладнання.
Відповідь:
Доброго дня! Зважаючи на практичний досвід та беручи до уваги наявні відстані між свердловинами, часу визначеного в п. 3.1.19. Договору цілком достатньо для переїзду та проведення усіх додаткових необхідних організаційних заходів.
Дата відповіді:
20.10.2021 08:26
Відповідь надана
Щодо регламентного ТО обладнання
Номер:
b6f77c3ea0264e84a3d1a5b8d77bad1e
Дата опублікування:
15.10.2021 20:42
Опис:
Договір не передбачає можливості для Підрядників проводити технічне обслуговування обладнання в процесі виконання робіт. Пропонуємо додати в Договір мінімально необхідний час для проведення ТО по закінченні кожної свердловино-операції згідно технічних регламентів на обслуговування техніки.
Відповідь:
Доброго дня! Технічне обслуговування в процесі виконання робіт проводиться до початку і після закінчення робіт, час для його проведення врахований в норми часу монтажу/демонтажу обладнання.
Дата відповіді:
20.10.2021 08:25
Відповідь надана
Щодо підстави відповідальності в п.7.5
Номер:
500d99fc8a5945b2ad50b7f8cab7529d
Дата опублікування:
15.10.2021 20:40
Опис:
Згідно п.7.5. проекту Договору застосування штрафу за 18 годин НПЧ є економічно та технічно необґрунтованим, та як роботи на окремих свердловинах є різної тривалості та складності. Пропонуємо встановити підставу відповідальності на рівні 30% НПЧ від загального часу робіт на свердловині.
Відповідь:
Доброго дня! Показник у 18 годин НПЧ визначений із практичного досвіду та економічної доцільності для Товариства та не підлягає зміні. Окрім того даний показник передбачений затвердженим проектом договору, зміни до якого на даному етапі неможливі.
Дата відповіді:
20.10.2021 08:24
Відповідь надана
Щодо порядку форс-мажорних обставин
Номер:
10f16c38fafb4b8d9872307c559683b4
Дата опублікування:
15.10.2021 20:38
Опис:
Пропонуємо передбачити у договорі спрощений порядок застосування форс-мажорних обставин (без надання довідки ТПП) щодо поставки азоту у період дії заходів згідно постанови КМУ, пов’язаних із загальнодержавними та/або регіональними обмеженнями щодо боротьби з пандемією коронавірусу.
Відповідь:
Доброго дня! Порядок застосування форс-мажорних обставин визначено згідно затвердженого проекту договору та внутрішніх документів Товариства, та не підлягає зміні.
Дата відповіді:
20.10.2021 08:23
Відповідь надана
Щодо ставки чергування КТУ
Номер:
91cf2142fe5d4387896b6d44d210d4e4
Дата опублікування:
15.10.2021 20:37
Опис:
У Додатку №9 необґрунтовано зазначена вартість 1 години чергування койлтюбінгового обладнання, яка вдвічі менша за 1 години чергування азотного або насосного обладнання. Просимо пояснити цю невідповідність.
Відповідь:
Доброго дня! Граничні ціни сформовані за результатам отриманих пропозицій від учасників ринку.
Дата відповіді:
20.10.2021 08:22
Відповідь надана
Щодо розміру ставок
Номер:
ff66579fa0434eac8ea04faa31b6e8a0
Дата опублікування:
15.10.2021 20:35
Опис:
Запропоновані в Додатку №9 ставки/розцінки не відповідають ціновій коньюктурі на поточну дату, зокрема ціна рідкого азоту вже на 100-140% вище, запропонованої, максимально можливій. Дотримання вимог Додатку №9 спонукає учасників торгів, іти на порушення діючого податкового законодавства, а саме реалізувати матеріали нижче ціни їх придбання.
Відповідь:
Доброго дня! Граничні ціни сформовані за результатам отриманих пропозицій від учасників ринку. Зважаючи на те, що контракт є довготривалим, фіксація розцінок не може бути на підставі сезонного зростання.
Дата відповіді:
20.10.2021 08:21
Відповідь надана
Щодо забезпечення виконання договору
Номер:
1882ae222ee64912b4be878ebb2ebc2e
Дата опублікування:
15.10.2021 20:34
Опис:
Тендерна документація передбачає забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії у розмірі 5% ціни договору на весь строк дії договору. Враховуючи ту обставину, що строк дії договору 4 роки та значну вартість такої гарантії, пропонуємо розглянути питання можливості надання банківської гарантії на 1 рік з послідуючим щорічним обов’язковим продовженням строку дії такої гарантії.
Відповідь:
Доброго дня! Розмір банківської гарантії є фіксований та визначений згідно внутрішніх розпорядчих документів Товариства та не може бути змінений/зменшений.
Дата відповіді:
20.10.2021 08:21
Відповідь надана
Щодо мінімального, гарантованого обсягу робіт
Номер:
edfde2bd882242c89cc931ef2d6f9e75
Дата опублікування:
15.10.2021 19:56
Опис:
Тендерна документація не містить зобов’язань замовника щодо надання гарантованого обсягу робіт у конкретний період. Враховуючи ту обставину, що обладнання підрядника за умовами тендеру буде використовуватись виключно на об’єктах замовника протягом всього строку контракту (4 роки), вважаємо за доцільне передбачити мінімально гарантований обсяг робіт, який би дозволив підряднику покривати витрати на обслуговування обладнання та заробітні плати персоналу.
Пропонуємо обумовити у договорі мінімальну зайнятість обладнання та персоналу підрядника на рівні 50 днів роботи за звітний квартал.
Відповідь:
Доброго дня! Договором в п.3.3.7. передбачено, що замовник зобов’язаний Видати замовлення на виконання робіт виконавцю до настання моменту коли залишку суми договору не буде достатньо для виконання однієї стандартної операції згідно додатку 3.1.
Дата відповіді:
20.10.2021 08:20
Відповідь надана
Щодо індексації ставок
Номер:
5032900b0eb84c24ad545aa11575395b
Дата опублікування:
14.10.2021 11:00
Опис:
Запропонована у проекті договору (Додаток №4 до тендерної документації) система індексації цін не відповідає дійсним економічним реаліям. По-перше, перерахунок один раз на рік не дозволить підряднику компенсувати втрати у зв’язку з ростом цін. По-друге, індексації підлягає лише частка витрат підрядника, при тому, що за 4 роки дії контракту ціни істотно зміняться по всім позиціям собівартості. По-третє, прив’язка до індексу споживчих цін не відображає реальне зростання цін та заробітних плат.
Прошу розглянути питання внесення змін до Тендерної документації, зокрема умов договору, з урахуванням зазначених зауважень.
Відповідь:
Доброго дня! Методика та склад критеріїв перерахунку розроблені за результатами діалогу з учасниками ринку та у відповідності до вимог ст. 41 ч.5 п.7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
20.10.2021 08:14