• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

21П-172_76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання))

Завершена

2 226 627 532.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 14 844 183.55 UAH
Номер: b46dddcb8d834ef784d52dce9ce7c53a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-13-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.10.2022 14:59 - 03.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.10.2022 № 248 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-09-24-006958-b 24.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bekirova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, стану виконання рішень Антимонопольного комітету, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договорами (за лотами 2 та 3), в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, стану виконання рішень Антимонопольного комітету, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 24.09.2021 № 1870, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 06.12.2021 № 27054-р/пк-пз та № 27055-р/пк-пз, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.12.2021 (за лотами 2 та 3), тендерні пропозиції за лотами 2 та 3 товариства з обмеженою відповідальністю «Хайлон Ойл Сервіс і Інжиніринг Юкрейн» (далі – ТОВ «Хайлон Ойл Сервіс і Інжиніринг Юкрейн»), товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс Ойл», товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-технічне підприємство «Бурова техніка» (далі – ТОВ «Бурова техніка») та товариства з обмеженою відповідальністю «Оранта» ЛТД, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 10.11.2021 (за лотами 2 та 3), протокольні рішення уповноваженої особи від 21.12.2021 № 107 та № 109 (за лотами 2 та 3 відповідно), повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022 (за лотами 2 та 3), договори про закупівлю від 10.03.2022 б/н (за лотами 2 та 3), пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 25.10.2022 та 02.11.2022 через електронну систему закупівель. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель торги за лотом 1 відмінені електронною системою закупівель через неможливість здійснення закупівлі унаслідок обставин непереборної сили. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом установлено, що Замовник 05.01.2022 визначив переможцями торгів за лотами 2 та 3 ТОВ «Науково-технічне підприємство «Бурова техніка» та ТОВ «Хайлон Ойл Сервіс і Інжиніринг Юкрейн» відповідно та оприлюднив їм повідомлення про намір укласти договори про закупівлю. За результатами проведених торгів з лотами 2 та 3 Замовник уклав договори про закупівлю б/д б/н, які оприлюднив в електронній системі закупівель 11.03.2022 року. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 28.10.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо: причин оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу договорів про закупівлю (за лотами 2 та 3) без зазначення обов’язкових реквізитів (номера та дати) для договорів даного виду із наданням сканкопій відповідних договорів про закупівлю; укладання договорів про закупівлю з перевищенням термінів, установлених частиною шостою статті 33 Закону. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 02.11.2022 надав відповідні пояснення, статут товариства та протокольне рішення уповноваженої особи від 18.01.2022 № 012 щодо продовження терміну для укладання договорів про закупівлю. Згідно із наданими поясненнями: «За результатами проведеного аукціону було визначено переможцями за лотом №2 – ТОВ «Науково-технічне підприємство «Бурова техніка», за лотом №3 – ТОВ «Хайлон Ойл Сервіс і Інжиніринг Юкрейн» та прийнято рішення укласти договори в період з 16.01.2022 р. по 24.01.2022, в подальшому рішенням Уповноваженої особи від 18.01.2022 №012 було продовжено строк укладання договору до 05.03.2022 р. Суми правочинів по процедурі закупівлі становили від 707 355 816,00 грн з ПДВ до 719 520 000 грн з ПДВ, залежно від лоту та відповідно. У зв’язку з вартістю правочину за процедурою закупівлі понад 200 млн грн., відповідно до вимог Статуту Товариства, перед укладенням договорів по процедурам, з метою отримання рішення від загальних зборів Товариства про укладення правочину, 03.02.2022 направлено до Генерального директора проекти рішень загальних зборів щодо укладення договорів з переможцями закупівель для підготовки та попереднього розгляду питань, що в подальшому підлягали б обговоренню на загальних зборах. Однак, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб. Через ускладнення з забезпеченістю всіх співробітників комп’ютерною технікою, яка фактично залишилася за юридичною адресою компанії, у зв’язку з необхідністю нормативного врегулювання питання роботи співробітників Товариства, ускладнилася адаптація роботи Товариства до ситуації в країні, яка була спричинена військовою агресією російської федерації проти України. За відсутності відповіді щодо прийняття рішення загальними зборами про укладення договорів з переможцями процедури закупівель, маючи ускладнення технічного характеру у підписанні договорів (неможливість підписати договори в паперовому вигляді) вжито всіх заходів для максимально швидкого підписання вказаних договорів. Так, враховуючи вищевикладені обставини … договори з переможцями процедури закупівлі було укладено (підписано та зареєстровано) лише 10.03.2022». Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 18.01.2022 № 012: «…Оскільки відповідно до статуту учасника є необхідність в скликанні загальних зборів акціонерів для розгляду та прийняття рішення про схвалення вчинення товариством правочину із компаніями, а також отриманню погоджень відповідальних підрозділів учасника та директора дивізіону…вирішили продовжити строк для укладання договору до 05.03.2022». Наданим Замовником статутним документом підтверджується обов’язок в скликанні загальних зборів акціонерів для розгляду та прийняття рішення про схвалення вчинення товариством правочинів. Отже, Замовник мав намір укласти договори про закупівлю (за лотами 2 та 3) у термін з 16.01.2022 по 24.01.2022, який надалі відповідно до частини шостої статті 33 Закону продовжив до 05.03.2022 (до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір). Як вбачається із пояснень Замовника останній уклав договори про закупівлю 10.03.2022 (на 64 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір) через ускладнення з забезпеченістю всіх співробітників комп’ютерною технікою, яка була спричинена військовою агресією російської федерації проти України. Слід зазначити, що згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 04.03.2022 на вебпорталі Уповноваженого органу оголосив процедуру закупівлі за номером UA-2022-03-04-001296-a, а тому мав змогу й укласти та оприлюднити договори про закупівлю (за лотами 2 та 3) за результатами торгів, які є предметом моніторингу. Враховуючи зазначене, Замовник на порушення вимог частини шостої статті 33 Закону не обґрунтував наявність підстав для продовження строку укладання договорів про закупівлю (за лотами 2 та 3) до 60 днів та уклав договори від 10.03.2022 б/н з перевищенням термінів, визначених цією статтею 33 Закону (пізніше ніж через 20 та 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю/на 64 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною шостою статті 33 Закону.
Період усунення порушень: 04.11.2022 15:48 - 19.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2022 15:48

Оскарження висновку в суді

Опис: 18.11.2021 р. до Окружного адміністративного суду м. Києва подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-09-24-006958-b від 04 листопада 2022 року.
Дата публікації: 18.11.2022 11:33
Дата відкриття провадження: 21.11.2022 08:00
Номер відкриття провадження: 640/20051/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону щодо закупівлі 76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання) (3 лоти).
Дата публікації звіту: 11.11.2022 15:01

Запити/Пояснення