• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
Період уточнення: 23.09.2021 17:42 - 29.09.2021 00:00
Відповідь надана

щодо розподілу та передачі ел.енергії

Номер: 5f86eb1940044ef48e4d3d4055f2169c
Дата опублікування: 27.09.2021 16:58
Опис: Шановний замовник. Просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з розподілу електричної енергії та тариф на послуги з передачі електричної енергії? тарифи на розподіл (відповідно до області) затверджено постановами НКРЕКП за посиланням https://www.nerc.gov.ua/?id=63559 тариф на передачу затверджено постаново НКРЕКП від 09.12.2020 №2353 в редакції постанови НКРЕКП від 10.03.2021 №434 Врахуйте дану інформації при наданні відповіді Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику! Предметом даної закупівлі є електрична енергія без необхідності надання послуг з передачі та розподілу.
Дата відповіді: 29.09.2021 18:05
Відповідь надана

АСКОЕ

Номер: 5d2d26dac36e40a08e69db345f8e47cb
Дата опублікування: 27.09.2021 16:46
Опис: Шановний замовник. Просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "А" (з АСКОЕ) чи група "Б" (без АСКОЕ) та який в них клас напруги? Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Якщо на підприємстві присутні і точки, які відносяться до групи «А», і точки, які відносяться до групи «Б» - прохання надати орієнтований плановий обсяг споживання по кожній групі оскільки це окремі витратні складові. Якщо на підприємстів є точки, які відносяться до групи «А» просимо Вас надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по точкам розподілу. Дана інформація потрібна для проведення розрахунку і визначення вартості товару. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник відноситься до групи «Б» (без АСКОЕ) та має 2 клас напруги.
Дата відповіді: 29.09.2021 18:05
Відповідь надана

щодо дискримінаційної вимоги

Номер: 51e41405e42e4283a3f375ab9a97a1db
Дата опублікування: 27.09.2021 16:46
Опис: Шановний Замовнику! Просимо Вас видалити дискримінаційну вимогу «Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій» Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 100000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Кол-центр не являється обов’язковим. Більшість учасників обслуговує менше 100000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 100000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії/ кол-центр, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, кол-центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Дискримінаційність Вашої вимоги полягає в тому, що кол-центри не являються обовязковими, а Ваша вимога штучно звужує коло потенційних Учасників
Відповідь: Шановний учаснику! У вимозі, зазначеній у тендерній документації чітко визначені, як умови для учасників ринку, якими обслуговуються більше 100000 споживачів, так і для тих, хто обслуговує меншу кількість. Відповідні умови навіть зазначені у тесті вашого питання. Враховуючи вищезазначене, замовник не вбачає жодної дискримінаційних у питанні надання довідки про наявність кол-центру або довідки в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи)
Дата відповіді: 29.09.2021 18:04
Відповідь надана

щодо відсутніх додатків до договору

Номер: 858cd04fac6b4235a74c4260308f8fa3
Дата опублікування: 27.09.2021 16:40
Опис: Шановний Замовнику! Просимо додати до проекту договору, наступні додатки: Додаток №1«Заява-приєднання», затверджена постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року №312. Саме Заява-приєднання є основним документом, в якому міститься вся необхідна інформація для ОСР для здійснення підключення Вашої організації і надання можливості Постачальнику здійснювати поставку електричної енергії відповідно до умов договору. Додаток №3 «Обсяги щомісячного очікуваного споживання електричної енергії». Закупівля електричної енергії проводиться електропостачальником щоденно на різних сегментах ринку і для повного і коректного виконання договору Постачальнику необхідно знати очікувані щомісячні обсяги споживання. При поданні запиту на зміну постачальника ОСР (оператор системи розподілу) вимагає від постачальника, який подає документи на зміну, дані по попередньому постачальнику. Тому Споживач (Замовник) в першу чергу зацікавлений в поданні правильних даних ОСРу та своєчасному переході від одного постачальника до іншого. Дані документи є необхідними додатками до Договору
Відповідь: Шановний учаснику! Істотними умовами договору відповідно до Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України є: умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу України). Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 Господарського кодексу України) ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 Господарського кодексу України); строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 Господарського кодексу України). Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Слід зазначити, що форми додатків «Заява-приєднання» та «Обсяги щомісячного очікуваного споживання електричної енергії» не відносяться до істотних умов договору, а їх форми узгоджуються на моменті безпосереднього укладання договору.
Дата відповіді: 29.09.2021 18:02
Відповідь надана

щодо додатків до договору

Номер: a57c5484b6c048dd93eb09d423f64078
Дата опублікування: 27.09.2021 16:36
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник обирає процедуру закупівлі та готує тендерну документацію, включно з проектом договору та додатками до нього, та оприлюднює таку закупівлю в електронній системі закупівель «ProZorro». Учасники (Постачальники) вивчивши вимоги тендерної документації приймають рішення щодо участі у торгах і або приймають, або не приймають умови проекту договору (з додатками) Замовника. За результатами торгів проект договору, з додатками підписується Сторонами і зміни до нього можливо внести виключно на підставі ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, додаток до договору постачання електричної енергії споживачу «Комерційна пропозиція» - має бути запропонована (заповнена) Замовником. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику! Додаток до договору про закупівлю електричної енергії надається учасником замовнику, як частина договору під час укладання договору про закупівлю і заповнюється саме учасником
Дата відповіді: 29.09.2021 18:02
Відповідь надана

щодо умов договору

Номер: fb7696ecdd4c4e5a9e62d10e410af302
Дата опублікування: 27.09.2021 16:34
Опис: Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам. Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Відповідь: Шановний учаснику! Істотними умовами договору відповідно до Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України є: умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу України). Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 Господарського кодексу України) ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 Господарського кодексу України); строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 Господарського кодексу України). Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Відповідно до п. 8.3.6. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами) учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. У разі, якщо у учасника відсутній власний інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії – учасник має надати контактні дані (телефон, електронна пошта), адресу постійного місцезнаходження власного працівника (структурного підрозділу (сектору)) у м. Дніпро, який здійснюватиме особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них. Відповідна інформація не відноситься до істотних умов договору , а зміст відповідного пункту може бути узгоджений під час укладання договору.
Дата відповіді: 29.09.2021 18:01
Відповідь надана

щодо вимог тендерної документації

Номер: ca1ea122a49545ee93a5f599c75f753d
Дата опублікування: 27.09.2021 16:24
Опис: Шановний Замовнику. Просимо Вас видалити вимогу щодо документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій (ч.4 п.9 додаток 1 тендерної документації), так як така вимога є дискримінаційною. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Договір з Оператором системи розподілу є публічним та укладається сторонами з урахуванням ст. 634 Цивільного кодексу України та розміщується на офіційному сайті відповідного оператору системи розподілу. На сайті відповідного Оператора системи розподілу міститься реєстр постачальників та договорів з яких Ви, як Замовник, маєте змогу встановити факт існування правовідносин між Постачальником (Учасником) та Замовником. З моменту акцентування заяви (внесення постачальника до реєстру) про укладення договору, Постачальник набуває всіх прав та зобов’язань за Договором і несе відповідальність за їх невиконання (неналежне виконання) згідно умов Договору, ПРЕЕ та чинним законодавством України. Таким чином, інформація наявна в публічному доступі, що обумовлює перевірку самим Замовником факту наявності Договору з Оператором системи розподілу. В разі Вашого ігнорування та штучного обмеження кола учасників будемо змушені звернутись до контролюючих органів, а саме АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (зі змінами) (далі - Закон) публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Відповідно до ч.1 ст. 101 публічна інформація у формі відкритих даних - це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Відповідно до ч.4 ст. 101 Перелік наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, вимоги до формату і структури таких наборів даних, періодичність їх оновлення визначаються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до п. 3 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (далі - Положення) затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 (зі змінами) розпорядники інформації згідно з цим Положенням завантажують у формі відкритих даних набір даних, визначений у переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, згідно з додатком. Слід зазначити, що у додатку до Положення не створено окремої категорії для Операторів системи розподілу, а у переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних для усіх розпорядників інформації (відповідно до компетенції) відсутнє зобов’язання щодо обов’язкового розміщення інформації стосовно учасників, які під’єднані до їх мереж. Враховуючи вищезазначене, інформація про кількість споживачів від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких приєднаний учасник не є публічною інформацією у розумінні Закону та Положення та не оприлюднена у формі відкритих даних.
Дата відповіді: 29.09.2021 18:00
Відповідь надана

щодо підпису ТП

Номер: 8ae68ebcf72c41d79236ecd4e0d2d17f
Дата опублікування: 27.09.2021 16:21
Опис: Шановний Замовнику! Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації та замість вимоги КЕП вказати КЕП/ЕЦП/УЕП. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови №193 від 3 березня 2020 р. до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Відповідно багато учасників ще не робили кваліфіковані електронні підписи (КЕП). Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином зменшує конкуренцію на своєму тендері. Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення відповідні зміни вже внесено до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.09.2021 17:59
Відповідь надана

щодо змін

Номер: 11b1768151be4197b9300be5584b657b
Дата опублікування: 27.09.2021 11:07
Опис: Шановний Замовнику, Законом України «Про публічні закупівлі», далі – Закон, встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. В той же час ч. 5 ст. 41 Закону, передбачає випадки, за яких вони можуть бути змінені, так серед іншого, відповідно до приписів п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю можуть бути змінені у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Під час вивчення проєкту договору, що є додатком до тендерної документації, встановлено відсутність порядку зміни ціни у відповідності до вказаної норми Закону. При цьому, враховуючи волатильність ринку електричної енергії та задля забезпечення балансу інтересів, як споживача так і постачальника протягом дії укладеного договору про закупівлю за результатами торгів, просимо внести до проєкту договору про закупівлю, порядок зміни ціни згідно п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону, наприклад у такій редакції: «- Зміна ціни за одиницю електричної енергії в сторону збільшення відбувається у разі зміни у бік збільшення тарифу на послуги з передачі електричної енергії на підставі відповідних постанов НКРЕКП, які встановлюють тариф на послуги з передачі електричної енергії, та нові тарифи, з дня введення їх в дію. У разі зміни регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії, або введення в дію нових тарифів, на підставі постанов НКРЕКП або рішень інших уповноважених органів, зміна ціни електричної енергії є обов’язковою для сторін з дня введення в дію такого тарифу. - Зміна істотних умов цього Договору у зв'язку зі зміною індексу споживчих цін (індексу інфляції) здійснюється на вимогу однієї із Сторін без або зі збільшенням суми договору в залежності від фінансової можливості споживача на таких умовах: Підставою для зміни умов цього Договору є зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін (індексу інфляції) та здійснюється шляхом зміни ціни за одиницю товару, яка передбачена Договором. Нова (змінена) ціна за одиницю товару, обчислюється наступним чином: Ці = Ц𝟎 × ∆і + ПДВ; де Ці – нова (змінена) ціна за одиницю товару (з урахуванням ПДВ); Ц0 – базова ціна за одиницю товару (1 кВт*год електричної енергії без урахування тарифів на послуги з розподілу та передачі електричної енергії), яка передбачена Договором у редакції, чинній на день/місяць внесення змін або на день/місяць оголошення закупівлі/подання тендерної пропозиції чи проведення аукціону (без урахування ПДВ); ∆і – коефіцієнт приросту індексу споживчих цін, обчислений, виходячи з офіційно встановлених органами державної статистики індексів споживчих цін починаючи з дня/місяця, у якому було встановлено базову ціну за одиницю товару – Ц0 (на день укладення Договору або на день укладення попередньої додаткової угоди про зміну ціни або на день/місяць подання тендерної пропозиції чи проведення аукціону) і закінчуючи днем/місяцем, що передував зміні умов Договору; індекс обчислюється на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті органу державної статистики або на іншому державному інформаційному ресурсі); ПДВ – податок на додану вартість, який нараховується відповідно до законодавства України. - Зміна істотних умов Договору у зв'язку зі зміною курсу іноземної валюти здійснюється на вимогу однієї із Сторін без або зі збільшенням суми договору в залежності від фінансової можливості споживача на таких умовах: Підставою для зміни умов цього Договору є зміна офіційно встановленого курсу іноземної валюти (долара США) на 2 % або більше (згідно даних Національного банку України) та здійснюється шляхом зміни ціни за одиницю товару, яка передбачена Договором. Нова (змінена) ціна за одиницю товару, обчислюється наступним чином: Ці = (Ц𝟎 × (К𝟏/К𝟎)) + ПДВ; де Ці – нова (змінена) ціна за одиницю товару (з урахуванням ПДВ); Ц0 – ціна за одиницю товару (1 кВт*год електричної енергії без урахування тарифів на послуги з розподілу та передачі електричної енергії), яка передбачена Договором у редакції, чинній на день/місяць внесення змін або на день/місяць подання тендерної пропозиції чи проведення аукціону (без урахування ПДВ); К𝟏 – поточний курс долара США (на день розрахунку нової ціни), офіційно встановлений НБУ, К0 –офіційно встановлений НБУ курс долара США на день/місяць встановлення Сторонами попередньої ціни за одиницю товару, яка передбачена Договором у редакції, чинній на день/місяць внесення змін або на день/місяць подання тендерної пропозиції чи проведення аукціону; ПДВ – податок на додану вартість, який нараховується відповідно до законодавства України. - Зміна істотних умов Договору у зв'язку зі зміною біржових котирувань здійснюється на вимогу однієї із Сторін без або зі збільшенням суми договору в залежності від фінансової можливості споживача на таких умовах: Підставою для зміни умов цього Договору є біржові котирування. При цьому, Сторони Договору визначали, що під зміною біржових котирувань вони розуміють факт зміни цінових індексів BASE на РДН в ОЕС України за даними ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua) або місячних індексів РДД Базове навантаження у торговій зоні ОЕС України згідно з даними, що містяться на офіційному сайту ТОВ «Українська енергетична біржа» (https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/electric-power/), а належним обґрунтуванням і документальним підтвердженням та/або доказом зміни біржових котирувань є цінова довідка/експертний висновок та ін., Торгово-промислової палати та здійснюється шляхом зміни ціни за одиницю товару, яка передбачена Договором. Нова (змінена) ціна за одиницю товару, обчислюється наступним чином: Ці = Ц𝟎 × ∆і + ПДВ; де Ці – нова (змінена) ціна за одиницю товару (з урахуванням ПДВ); Ц0 – базова ціна за одиницю товару (1 кВт*год електричної енергії без урахування тарифів на послуги з розподілу та передачі електричної енергії), яка передбачена Договором у редакції, чинній на день/місяць внесення змін або на день/місяць подання тендерної пропозиції чи проведення аукціону (без урахування ПДВ); ∆і – відсоток зміни біржових котирувань (індексів), в порівнянні на день пропозиції зміни ціни до дня оголошення закупівлі/подання тендерної пропозиції/повідомлення про намір укласти договір/надання пропозиції або укладення Договору/останньої зміни до договору; ПДВ – податок на додану вартість, який нараховується відповідно до законодавства України. 8) зміни умов Договору у зв’язку із застосуванням положень частини шостої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Або внести до тендерної документації застереження, що умови договору, які містяться у проєкті договору не є остаточними та замовник може внести до нього відповідні зміни під час укладення договору про закупівлю за результатами торгів.
Відповідь: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі у цьому тендері є виключно електрична енергія тобто послуги з передачі (розподілу) не є складовою даної закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до п. 12.3. проекту договору істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі коливання ціни за 1 кВт*год електричної енергії замовник планує укласти додаткову угоду відповідно до п.2 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто за рахунок збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Дата відповіді: 27.09.2021 14:45