-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
підголовник одноразового використання
Торги не відбулися
2 654 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 544.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 544.00 UAH
Період уточнення:
02.06.2017 14:46 - 11.07.2017 16:14
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
d05ba99fda93406b944ae23d0fdeb1f5
Дата опублікування:
06.06.2017 17:04
Опис:
Нашою компанією було надано банківську гарантію в рамках закупівлі № UA-2017-03-06-000126-c.
Через відміну Замовником вказаної закупівлі просимо Вас надати можливість використати вищезазначену банківську гарантію в рамках даної закупівлі.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Електронна банківська гарантія видаєтьсчя банком під кожну закупівлю, має свій індивідуальний номер та термін дії. В разі використання банківської гарантії по іншій закупівлі без внесеннря відповідних змін, банківська гарантія буде недійсною.
Дата відповіді:
07.06.2017 08:17
Відповідь надана
Договір з виробником товару
Номер:
8b071519608a4583af374daa9ebee6d6
Дата опублікування:
06.06.2017 16:58
Опис:
На вимогу Замовника у ТД зазначено – «Учасник, який не є виробником, а виключно постачальником, надає договір з виробником товару, на підтвердження реальності правочинів, з метою уникнення податкових ризиків». При цьому , зазначаємо, що ця вимога суперечить положення Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. У частині третій статті 5 Закону зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Таким чином, вимога щодо наявності у учасника договору саме з виробником товару є дискримінаційною вимогою, оскільки учасник може придбавати товар не безпосередньо у його виробника, а і у офіційного дистриб’ютора або у іншої компанії-посередника, що ніяким чином не впливає на зміст та реальність тендерної пропозиції, а ця вимога є лише перешкодою для участі у закупівлі певного кола учасників, що є неприпустимим, тому просимо змінити ТД в цій частині.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. В такому випадку учаснику потрібно надати весь ланцюг договорів, та в тому числі договір з виробником укладений офіційним дистрібютеором продукції. ЗАмовник не вбачає в даному випадку дискрімінаційні умови для учасників, а навпаки з метою уникнення податкових ризиків забезпечує себе всіма документами на продукцію.
Дата відповіді:
07.06.2017 17:27
Відповідь надана
розділу 8 пункт 10 ТД
Номер:
74cf7323c72041609b3961f571669d5c
Дата опублікування:
06.06.2017 16:57
Опис:
Надайте роз’яснення по розділу 8 пункт 10 ТД – «Учасник повинен надати гарантійний лист (завірений уповноваженою особою Учасника) з інформацією, що хімічні (миючи) засоби, інші санітарно-гігієнічні засоби, вироби з санітарно-гігієнічного призначення, витратні матеріали та інші матеріали, що будуть використовуватись при для виготовлення товару відповідають вимогам державно-епідеміологічної експертизи, що підтверджено відповідними висновками (на підтвердження учасник надає копії висновків.)» - які саме має на увазі Замовник хімічні (миючи) засоби, інші санітарно-гігієнічні засоби, вироби з санітарно-гігієнічного призначення, витратні матеріали та інші матеріали, що будуть використовуватись при для виготовлення товару? Просимо надати певний перелік зазначених засобів, виробів і матеріалів.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. В тендерній документації Додатку №3 Замовником визначено:• В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність виробу та витратних матеріалів, які використовуються для виготовлення виробу вимогам використання при сервісному обслуговуванню пасажирів, видана державною санітарно-епідеміологічною службою МОЗ України. Перелік витратних матеріалів, що використовуються при виготовленні підголівників визначається виробником, згідно технологічного процесу виготовлення виробника в кожному окремому випадку. Замовником вказано дану вимогу в ТД з метою встановлення дотримання вимог СЕС МОЗ України при виготовленні продукції.
Дата відповіді:
07.06.2017 08:42
Відповідь надана
Документи про відповідність
Номер:
1396ea8ce8e5432c9f3ed77237d9cbe5
Дата опублікування:
06.06.2017 16:56
Опис:
Надайте роз’яснення по розділу 8 пункт 2 ТД – « Копію документа про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності) (термін дії якої не менше ніж до кінця 2017 року). (для упередження можливості придбання продукції сумнівного походження)» - вимагаються усі перелічені документи? Якщо так, то якому регламенту повинен відповідати предмет закупівлі для отримання декларації про відповідність?
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Вимагаються документи серед переліку на вибір учасника, які підтверджують відповідність продукції.
Дата відповіді:
07.06.2017 17:22
Відповідь надана
Умови договору
Номер:
c45d7226219642ff8c71c15b9306aeaf
Дата опублікування:
06.06.2017 16:55
Опис:
Просимо змінити умови договору (Додаток № 4 ТД ) розділи 4.2 та 5.3 згідно зазначених умов в Ціновій пропозиції (Додаток № 2 ТД).
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
08.06.2017 15:30
Відповідь надана
Взірці товару
Номер:
ef7568c8b97d4a5a8aaf9fe90639f3a8
Дата опублікування:
06.06.2017 16:54
Опис:
Під час розгляду та оцінки тендерним комітетом найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, що обрано електронною системою, на вимогу Замовника, протягом 5 робочих днів з дня аукціону (для учасника з найменшою ціною) та протягом 5 робочих днів з моменту відхилення попередньої пропозиції, однак не пізніше п’ятого робочого дня, надати взірці товару (згідно Додатку №5), визначеного в технічному описі товару для огляду тендерному комітету на відповідність технічним характеристикам товару.
При цьому просимо пояснити, як саме буде проводитися огляд зразка комітетом на відповідність технічним характеристикам товару. Який метод буде використано для визначення наступних показників: «Матеріал виробу», «Щільність матеріалу», «Розмір виробу»? Яка похибка вимірювання? Якщо під час огляду будуть застосовуватися засоби вимірювання, то коли вони проходили Повірку засобів вимірювальної техніки?
Відповідь:
Оцінка виробів відбувається на засіданні тендерного комітету за допомогою спеціальних метрологічно повірених технічних засобів на відповідність розміру виробу. Щільність виробу перевіряється за допосогою спеціального стенду нетканого матеріалу із зразками матеріалів різної щільності.
Дата відповіді:
07.06.2017 13:35
Відповідь надана
Макет виробу
Номер:
b335636e5d6e4ea9b5e04d7ab5ca15a3
Дата опублікування:
06.06.2017 16:53
Опис:
Просимо викласти макет виробу у векторному форматі зображення для уникнення похибок при виготовленні зразка, так як зазначений макет виробу у Додатку № 5 ТД містить недоліки і є незрозумілим.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Нажаль у замовника відсутні технічні можливості викласти в такому форматі зразок продукції. Ви можете ознайомитись із зразком, звернушись до Замовника за адресою: м. Київ, вул. Привокзальна,3
Дата відповіді:
07.06.2017 13:18
Відповідь надана
Термін експлуатації
Номер:
5cf268189180418da015f8e1fb78792d
Дата опублікування:
02.06.2017 15:52
Опис:
Продукція називається Підголівник ОДНОРАЗОВОГО використання. В вимогах вказано гарантійний термін експлуатації 12 місяців. Де помилка?
Відповідь:
Дякуємо за запитання. В тендерній документації буде вказано 12 місяців гарантійний термін зберігання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
08.06.2017 15:27