• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Джерела безперебійного живлення

Торги не відбулися

370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
Період уточнення: 21.07.2017 16:17 - 08.08.2017 16:22
Відповідь надана

технічна підтримка

Номер: ff72c80a736644658ef18c969138857a
Дата опублікування: 30.07.2017 14:06
Опис: В своїй відповіді на питання “Гарантія”: 27 липня 2017 13:33 стосовно вимоги “Строк дій гарантії — не менше 36 місяців на всі компоненти від виробника джерела безперебійного живлення, в тому числі і на батарею” Замовник відзначив: “Вартість підтримки протягом цього часу врахована у вартість закупівлі”. Проте, розрахувати вартість підтримки неможливо для учасника або виробника, адже будь-де в тендерній документації не наведені впливаючі на ціну вимоги стосовно параметрів такої технічної підтримки включаючи місце здійснення підтримки та терміни гарантованного відновлення функціональності обладнання після сбоїв. Прошу шановного Замовника повідомити необхідні параметри гарантійної підтримки запропонованого обладнання впродовж строку дій гарантії. Впродовж якого терміну в годинах після отримання повідомлення про вихід із ладу джерела безперебійного живлення постачальник джерела безперебійного живлення має забезпечити відновлення його функціональності включаючи можливу заміну батареї? Чи потрібне замовнику здійснення гарантії за адресами розташування обладнання на місцях експлуатації або в сервісному центрі виробника? Чи прийнятний для Замовника строк ремонту впродовж 30 днів?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно п. 4 розділу 6 ТД Замовником визначено, що основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Необхідні параметри гарантійної підтримки запропонованого обладнання впродовж строку дії гарантії будуть визначені при укладенні договору про закупівлю з Учасником – переможцем.
Дата відповіді: 02.08.2017 16:57
Відповідь надана

параметри гарантійної підтримки

Номер: 5fbb375bc156478b9ee7b3c6a6c86b73
Дата опублікування: 30.07.2017 14:04
Опис: Прошу відповісти на питання, що виникли у зв'язку із вимогою у Додатку 2 ТД: ”Учасник повинен надати у складі пропозиції лист від виробника запропонованого джерела безперебійного живлення, що пропонуються учасником, про відповідність технічних параметрів запропонованого джерела безперебійного живлення технічним вимогам замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань, стосовно вимог Замовника” та сутнісно-змістовно пов'язану із нею вимогу “Строк дій гарантії — не менше 36 місяців на всі компоненти від виробника джерела безперебійного живлення, в тому числі і на батарею.” Як відомо, батарея вважається витратним матеріалом в складі джерела безперебійного живлення і жоден виробник не приймає на себе гарантію по ній адже не може проконтролювати додержання експлуатантом дуже критичних умов, що забезпечують довгий строк служби батарей. Питання 1: Чи повинен виробник джерела безперебійного живлення підтвердити в оригіналі листа, який надається учасником в складі пропозиції, що виробник джерела безперебійного живлення гарантує 36 місяців експлуатації батареї в складі джерела безперебійного живлення та за свій власний рахунок замінить її у разі виходу батареї із ладу за будь-яких причин? Питання 2: Впродовж якого терміну в годинах після отримання повідомлення про вихід із ладу батареї в джерелі безперебійного живлення виробник джерела безперебійного живлення має гарантувати заміну батареї за адресами розташування обладнання на місцях експлуатації і підтвердити це в оригіналі листа, який надається учасником в складі пропозиції?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно п. 4 розділу 6 ТД Замовником визначено, що основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Тому - питання заміни батареї будуть уточнені при укладанні договору (в годинах).
Дата відповіді: 02.08.2017 16:56
Відповідь надана

підтвердження повноважень

Номер: eb2ee24c0be6414d96a0094069dd4dfa
Дата опублікування: 30.07.2017 14:03
Опис: У зв'язку із вимогою у Додатку 2 ТД: ”Учасник повинен надати у складі пропозиції лист від виробника запропонованого джерела безперебійного живлення, що пропонуються учасником, про відповідність технічних параметрів запропонованого джерела безперебійного живлення технічним вимогам замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань, стосовно вимог Замовника”. Питання 1: Чи буде пропозиція учасника відповідати умовам тендерної документації якщо в її складі буде замість листа від виробника наданий лист від української компанії, що є представництвом виробника? Питання 2: В разі стверджувальної відповіді на перше питання, чи має бути надано учасником в складі своєї тендерної пропозиції підтвердження, що українська компанія яка надала лист про відповідність технічних параметрів запропонованого джерела безперебійного живлення технічним вимогам замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань, є офіційним представництвом виробника або буде прийнятним для відповідності умовам тендерної документації якщо її назва часково співпадатиме із назвою компаніїї виробника? Питання 3: Чи вимагається надання учасником в складі своєї тендерної пропозиції підтвердження повноважень свідчити від особи виробника у вигляді копії довіреності для особи, яка підпише лист від виробника про відповідність технічних параметрів запропонованого джерела безперебійного живлення технічним вимогам замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань, або є прийнятним для відповідності умовам тендерної документації якщо такий документ буде підписаний неофіційними особами із сумнівними повноваженнями?
Відповідь: Доброго дня. На Ваше питання повідомляємо наступне: 1. У випадку надання гарантійного листа від представника виробника – необхідно надати лист (або будь – який інший документ), що підтверджує відносини представника з виробником. 2. Головне – документально підтвердити представництво від виробника. 3. Особа, що посвідчує гарантійний лист про відповідність технічних параметрів запропонованого джерела безперебійного живлення технічним вимогам замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань має бути уповноваженим представником виробника та надає будь – який документ, що підтверджує вказаний статус.
Дата відповіді: 02.08.2017 16:55
Відповідь надана

лист стосовно гарантії

Номер: b5153ba34d834e58be2efda97712a19f
Дата опублікування: 30.07.2017 14:02
Опис: Прошу шановного Замовника роз’яснити певну неоднозначність. У Додатку 2 ТД визначено: ” Учасник повинен надати у складі пропозиції лист від виробника запропонованого джерела безперебійного живлення, що пропонуються учасником, про відповідність технічних параметрів запропонованого джерела безперебійного живлення технічним вимогам замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань, стосовно вимог Замовника”. В той самий час, Ваша відповідь на питання “Гарантія”: 27 липня 2017 13:33: “Постачальник може гарантувати безоплатну технічну підтримку товару протягом 36 місяців, що для нас є рівносильним гарантії виробника”. Питання: Чи коректне наше припущення в результаті співставлення вказаних двох тез, що при наявності заяви Учасника (Постачальника) в складі тендерної пропозиції із гарантіями безоплатної технічної підтримки товарів протягом 36 місяців (що є рівносильна гарантії виробника), підтвердження цих гарантійних зобов’язань безпосередньо виробником в своєму листі не є обов’язковим?
Відповідь: Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо наступне: У випадку надання гарантійного листа від Учасника, який підтвердив належним чином свій статус (або представник виробника, або ж дилер, дистриб’ютор, або продавець та інше) щодо гарантії безоплатної технічної підтримки товарів протягом 36 місяців, іншого документального підтвердження не потрібно.
Дата відповіді: 02.08.2017 16:54
Відповідь надана

Гарантія

Номер: fadad8799acb4fbbb084e9c6b8073935
Дата опублікування: 26.07.2017 20:23
Опис: Вимога "Учасник повинен надати у складі пропозиції лист від виробника запропонованого джерела безперебійного живлення, що пропонуються учасником, про відповідність технічних параметрів запропонованого джерела безперебійного живлення технічним вимогам замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань, стосовно вимог Замовника. " - За відповідність технічних параметрів несе відповідальність Постачальник, офіційний сервісний центр. Прошу зняти дискримінаційну вимогу "лист від виробника ". - Гарантійні зобов'язання несе Постачальник, або сервісний партнер. Прошу зняти дискримінаційну вимогу "лист від виробникаа". -
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто тендерним комітетом та встановлено наступне.Замовником вже двічі проводилась процедура закупівлі джерел безперебійного живлення. При цьому встановлювалась вимога щодо гарантійного листа виробника. Вперше подано - 4 тендерних пропозицій, вдруге – 2. Тому, ваше твердження про дискримінаційну вимогу не відповідає дійсності. Замовник торгів самостійно визначає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Надання гарантійного листа від виробника товару, якщо учасник процедури закупівлі не є сам виробником джерел безперебійного живлення, свідчить про зв'язок учасника з особами, в яких даний товар буде придбаватись для виконання умов договору по поставці. Якщо учасник процедури закупівлі не має можливості отримати гарантійний лист про відповідність технічних параметрів запропонованого джерела безперебійного живлення технічним вимогам замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань, стосовно вимог Замовника, то виникають сумніви чи має він можливість поставити товар у необхідній кількості та з технічними параметрами, які визначені Замовником в умовах ТД. Крім того, вказаний гарантійний лист унеможливлює підробку паспорту, інструкції по експлуатації товару, гарантійного талону, документів якості (відповідності), які надаються Постачальником при поставці товару. В п. 5 розділу 3 ТД визначено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Дата відповіді: 27.07.2017 13:34
Відповідь надана

Сертифікат

Номер: 69ede003668143e6900882448632f7c6
Дата опублікування: 26.07.2017 20:18
Опис: Вимога: "Товар повинен бути сертифікований у встановленому законом порядку (скан-копії свідоцтв та/або сертифікатів відповідності, та/або сертифікатів якості на товар (повинні бути завантажені у тендерній пропозиції) та відповідати державним стандартам України, тощо." Товар типу ДБЖ не є таким, що вимагається обов'язкова сертифікація. Прошу внести відповідні зміни до документації, тому що вимога необгрунтована.
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто тендерним комітетом та встановлено наступне. Згідно вимог Додатку 2 ТД визначено, Товар повинен бути сертифікований у встановленому законом порядку (скан-копії свідоцтв та/або сертифікатів відповідності, та/або сертифікатів якості на товар (повинні бути завантажені у тендерній пропозиції) та відповідати державним стандартам України, тощо. Тобто, це може бути не обов’язково сертифікат відповідності, а будь – який документ, що свідчить про відповідність запропонованого обладнання державним стандартам України. Крім того, в п. 5 розділу 3 ТД визначено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Дата відповіді: 27.07.2017 13:33
Відповідь надана

Гарантія

Номер: f5fc2161b90d48849d370e6f93432b51
Дата опублікування: 26.07.2017 20:15
Опис: Питання по "Строк дій гарантії — не менше 36 місяців на всі компоненти від виробника джерела безперебійного живлення, в тому числі і на батарею." Як правило, Виробник дає гарантію 1 рік, або інколи 2 роки. Гарантію 2, 3 роки і більше може дати постачальник або офіційний сервісний партнер. Тому вимога дана вимога є дискримінаційною по відношенню до постачальників. Прошу внести зміни до документації.
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто тендерним комітетом. Повідомляємо, що для якомога тривалішої безвідмовної, стабільної роботи обладнання, яке буде підключене до ДБЖ і зменшення циклу заміни несправних блоків, потрібна максимальна підтримка від виробника або постачальника та сервісного центру. Постачальник може гарантувати безоплатну технічну підтримку товару протягом 36 місяців, що для нас є рівносильним гарантії виробника. Вартість підтримки протягом цього часу врахована у вартість закупівлі. У Додатку 2 Тендерної Документації визначена необхідна гарантійна документація: «В комплекті з товаром надається: Паспорт, інструкція по експлуатації товару, гарантійний талон (обов’язково), документи якості (відповідності) товару, інше визначається Учасником (постачальником). У складі Пропозиції надаються: гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі»
Дата відповіді: 27.07.2017 13:33
Відповідь надана

Аналог

Номер: a62336f5e8594e07b6420ef9fb73e574
Дата опублікування: 24.07.2017 09:30
Опис: Доброго дня. Чи будуть розглядатися Джерела безперебійного живлення типу online? Дякую
Відповідь: Так, тип ДБЖ online також відповідає нашим вимогам.
Дата відповіді: 24.07.2017 10:01