-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 77220000-8 - Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій об'єкта вогнезахисту - навчальний корпус №2)
Завершена
96 768.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 483.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 483.84 UAH
Період уточнення:
20.09.2021 13:53 - 24.09.2021 13:40
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
626ef2c2a18740ae8934d03a7d56c780
Дата опублікування:
22.09.2021 13:32
Опис:
У додатку № 2 до Оголошення в п. 16,п.17,п.18, п.19,п.20,п.21 Ви просите надати копії сертифікатів. Вимога про сертифікати є неправомірною з наступних причин. Момент 1: проходження даної сертифікації є добровільним. В Україні на сьогодні НЕ ІСНУЄ жодного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такі сертифікати . Отримання даних сертифікатів є правом суб’єкта, і як правило, він отримується для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку. Момент 2: згідно ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Послуги з вогнезахисної обробки дерев"яних конструкцій надаються на підставі ліцензії і більше законодавець не ставить жодних вимог! Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам сертифікат? Якщо ми надаємо послуги за ліцензією, то у нас немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги отримувати інші документи. Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, хіба це не порушує принцип максимальної економії та ефективності? А також ставите в більш вигідні умови осіб, що мають такі сертифікати, та в невигідні умови тих, хто його не має. Таким чином дискримінуєте учасників. Отже, враховуючи все вищевикладене та керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації!
Відповідь:
Доброго дня! Шановний Учасник повідомляємо, що Тендерну документацію по закупівлі, складено з урахуванням всіх вимог, зазначених у розміщеному листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “ Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”, на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель. Закон України “Про публічні закупівлі”(в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Як визначено частиною 5 статті 23 Закону Закон, замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним, якісним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. З огляду на викладене, щодо роз'яснення конкретних вимог, які встановлені у тендерній документації, повідомляємо, що будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та прийняти участь у закупівлі. Тому сама вимога про надання сертифікатів не є дискримінаційною та жодним чином не призведе до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. У зв’язку з відсутністю підстав, тендерним комітетом було прийнято рішення про не задоволення даної Вимоги.
Дата відповіді:
23.09.2021 08:42
Відповідь надана
Щодо обстеження об"єкту
Номер:
530c14dc241f4c1bbabb914eb1ddecf1
Дата опублікування:
22.09.2021 12:11
Опис:
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника закладу та уповноваженою особою учасника, який подає у складі пропозиції.» Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов’язковий огляд об’єку замовника до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 Просимо прибрати цю вимогу
Відповідь:
З приводу питання про огляд: Шановний Учаснику! Огляд об'єкту є обов'язковим для запобігання прикрих випадків стосовно неякісного виконання робіт, через відсутність у переможця закупівлі уявлення та розуміння суті і складу робіт. Така умова зазначена Замовником в першу чергу для того, щоб отримати за результатами закупівлі якісні роботи від виконавця послуг.
Дата відповіді:
23.09.2021 08:42