• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 77220000-8 - Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій об'єкта вогнезахисту - навчальний корпус №2)

Завершена

96 768.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 483.84 UAH
Період оскарження: 20.09.2021 13:53 - 24.09.2021 13:40
Вимога
Вирішена

незаконна дискримінаційна вимога

Номер: 7441329b83d948b78722c08550ec5c8b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-006258-b.b2
Назва: незаконна дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації 29. Учасник перед проведенням торгів повинен оглянути об‘єкт за місцем надання послуги. За результатами якого підписати із Замовником відповідний акт обстеження. Пропозиції Учасників, які не оглянули об‘єкт до початку торгів будуть відхилені. /Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вищезазначену вимогу.Впевненні в доброчесності Замовника й прагненні не порушувати законодавство в сфері закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З приводу питання про огляд: Шановний Учаснику! Огляд об'єкту є обов'язковим для запобігання прикрих випадків стосовно неякісного виконання робіт, через відсутність у переможця закупівлі уявлення та розуміння суті і складу робіт. Така умова зазначена Замовником в першу чергу для того, щоб отримати за результатами закупівлі якісні роботи від виконавця послуг.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

незаконна дискримінаційна вимога

Номер: 721cd3689ec84a3d960a7b989827b7ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-006258-b.b1
Назва: незаконна дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації 16. Учасник торгів повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) зі звітом проведення аудиту щодо оцінки послуг на відповідність; 17. Копію сертифікату «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018 (або ISO 37001:2016); 18. Копію сертифікату « Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи.» ДСТУ ISO 23932:2018 (або ISO 23932:2009, або ISO 23932-1:2018); 19. Копію сертифікату «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги.» ДСТУ OHSAS 18001:2010 (або OHSAS 18001:2007, IDT) зі звітом про наглядовий аудит сертифікованою системою управління. 20. Копію сертифікату «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) зі звітом про наглядовий аудит сертифікованою системою управління. 21. Копію сертифікату «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги » ДСТУ ІSO/IES 27001:2015. / Жодним нормативно - правовим актом не передбачено необхідність наявності в учасника всії вищезазначених сертифікатів. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною та обмежує нашу участь у Вашій закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учасник повідомляємо, що Тендерну документацію по закупівлі, складено з урахуванням всіх вимог, зазначених у розміщеному листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “ Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”, на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель. Закон України “Про публічні закупівлі”(в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Як визначено частиною 5 статті 23 Закону Закон, замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним, якісним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. З огляду на викладене, щодо роз'яснення конкретних вимог, які встановлені у тендерній документації, повідомляємо, що будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та прийняти участь у закупівлі. Тому сама вимога про надання сертифікатів не є дискримінаційною та жодним чином не призведе до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. У зв’язку з відсутністю підстав, тендерним комітетом було прийнято рішення про не задоволення даної Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні