-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дитячого садка, за адресою: Одеська область, Тарутинський район, смт Березине, вул. Виноградна, 51. Коригування
Завершена
15 680 260.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 401.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 78 401.30 UAH
Період уточнення:
17.09.2021 15:24 - 17.10.2021 00:00
Відповідь надана
щодо пункту 5.2.3. частини 2 ТД розділу V
Номер:
c20d63b46cf9450ea60166e44137bdda
Дата опублікування:
21.09.2021 11:34
Опис:
Пунктом 5.2.3. частини 2 розділу V ТД Замовником передбачено наступну вимогу: Учасники в складі їх тендерних пропозицій повинні надати скан-копію акту з відміткою працівника замовника, що засвідчує попереднє обстеження (огляд) учасником об'єкта за місцем виконання робіт для визначення детального обсягу робіт до подачі ним тендерної пропозиції.
У зв’язку з вищенаведеним просимо надати інформацію про:
- місце,
- час,
- відповідальну особу Замовника торгів та її контактну інформацію
для проведення обстеження об’єкту за участю представника замовника і складання відповідної довідки у довільній формі за підписом Замовника
Окремо хочемо акцентувати увагу Замовника торгів, що встановлення такої вимоги про надання такої довідки, яка підписана Замовником, у складі тендерної пропозиції являється прямим порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною умовою та свідчить про можливе зловживання Замовником своїми правами, що буде мати вираження у небажанні підписати таку довідку небажаним Учасникам процедури.
Також хочемо звернути увагу Замовника, що вами витрачено бюджетні кошти для проектної організації, яка Вам розробила ПКД і мала обстежити майбутній об’єкт будівництва. Якщо Ваша проектна організація не здійснювала обстеження об’єкту, то це є підставою вважати, що ПКД не відповідає чинним будівельним нормам та Вами здійснено нецільове використання бюджетних коштів.
В будь – якому випадку, Ми очікуємо відповіді на наше питання та готові здійснити огляд об’єкту та покладаємо велику надію на те, що вашим представником буде підписано таку довідку. В іншому випадку Ми будемо змушені звернутися за захистом наших інтересів до Органу оскарження та зустрінемося із Вами не на об’єкті, а за адресою - вулиця Василя Липківського, 45, м. Київ.
Відповідь:
Доброго дня.
Зазначена вимога не порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та інші принципи здійснення публічних закупівель, так як в тому числі й відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у учасника матеріально-технічної бази, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування через невраховані ним обставини, що безумовно відповідає принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформуємо, що вищезазначений акт складається для коректного визначення своїх цінових пропозицій учасниками цієї закупівлі, а не для подальшого розроблення проектно-кошторисної документації та такий акт в цьому випадку не має відношення до проектно-кошторисної документації.
Замовник очікує всіх потенційних учасників для складання відповідного акту кожного робочого дня в період з 8:00 години до 17:00 години за адресою: Україна, Одеська область, смт. Березине, вул. Виноградна, буд. 51, відповідальна особа щодо складання відповідного акту Башли Сергій Петрович, контактний телефон +380677635711. Прохання дату і час для складання відповідного акту уточнювати з відповідальною особою заздалегідь. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді:
24.09.2021 16:00
Відповідь надана
щодо пункту 3.6.10 розділу ІІІ частини 6 ТД
Номер:
593f9214f2b64f56b58d918846b722a9
Дата опублікування:
21.09.2021 11:30
Опис:
Доброго дня шановний Замовник!
В ході аналізу вимог тендерної документації до Закупівлі нами було виявлено вимогу, яка на наш погляд є явно дискримінаційною та алогічною. Мова йде про вимогу п. 3.6.10 розділу ІІІ частини 6 ТД.
3.6.10. У передбачених цією тендерною документацією випадках учасники надають в складі своїх тендерних пропозицій детальне обгрунтування ціни, яке повинно містити: скановані копії з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його договірній ціні. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб'юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб'ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів. Якщо матеріали та вироби, які будуть використовуватись при виконання робіт знаходяться у власності учасника в такому випадку необхідно надати підтверджуючі документи на отримання зазначених вище запасів з вказівкою їх вартості та документи які підтверджують наявність матеріальних ресурсів у учасника на дату подання тендерної пропозиції (оборотно - сальдова відомість/витяг з оборотно
- сальдової відомості або інші документи первинної звітності). Ця вимога (п.3.6.10. Тд) не є обов'язковою для учасників, ціна тендерних пропозиції яких за результатами аукціону буде більшою або дорівнювати дев'яносто відсотків від очікуваної вартості закупівлі зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів.
На нашу думку така вимога явно обмежує конкуренцію та стимулює потенційних учасників закупівлі пропонувати ціну максимум на 10% нижчу від очікуваної вартості.
Просимо прояснити логіку такої вимоги та розглянути можливість виключення такої вимоги як явно дискримінаційної. В разі якщо Замовником не буде внесено змін до ТД по цьому пункту учасник залишає за собою право звернення до органу оскарження.
Відповідь:
Доброго дня.
З метою недопущення недобросовісними учасниками штучного та невиправданого заниження своєї цінової пропозиції, що може негативно позначитись на якості матеріальних ресурсів, які такий учасник планує застосувати в процесі виконання робіт, замовник в цьому випадку вимагає належного документального підтвердження згідно вимог п. 3.6.10 Тендерної документації.
Вищезазначена вимога тендерної документації не обмежує конкуренцію та є логічною, доцільною та зазначеною для недопущення недобросовісної конкуренції та можливих негативних наслідків застосування неякісних матеріальних ресурсів.
Замовник не обмежує учасників в можливості зазначення цінової пропозиції в розмірі меншому ніж дев'яносто відсотків від очікуваної вартості закупівлі, а лише вимагає від таких учасників належного документального підтвердження якості матеріальних ресурсів та надання таких документів не може вважатись перешкодою чи складнощами для добросовісних учасників.
Дата відповіді:
24.09.2021 15:58