-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дитячого садка, за адресою: Одеська область, Тарутинський район, смт Березине, вул. Виноградна, 51. Коригування
Завершена
15 680 260.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 401.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 78 401.30 UAH
Номер:
fded57b5a56b4e8886f35f1c0dfce6e2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-17-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.08.2022 00:00
Період моніторингу:
17.08.2022 16:51 - 08.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.08.2022 № 174
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-09-17-009339-b 17.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору про закупівлю, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: внесення змін до договору про закупівлю, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: повідомлення про внесення змін до договору від 24.11.2021, від 08.02.2022 та від 01.07.2022, додаткові угоди від 24.11.2021 № 1, від 08.02.22 № 2 та від 30.06.22 № 3, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 29.08.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.09.2022 17:33 - 10.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2022 17:33
Запити/Пояснення
Номер:
91f8b53e681c4ab68bbdccc0b35a6f6d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2022 09:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із капітального ремонту дитячого садка, за адресою: Одеська область, Тарутинський район, смт. Березине, вул. Виноградна, 51. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-17-009339-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Бессарабіястрой» вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 24.11.2021 № 1 та від 30.06.2022 № 3 до договору від 15.11.2021 № 412 відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a9fa857df9ea441ca5ac9aefd9cce114
Назва:
Відповідь на запит від 25.08.2022
Дата опублікування:
29.08.2022 17:43
Опис:
Відповідно до Вашого запиту від 25.08.2022 надаємо пояснення щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Тарутинської селищної ради Болградського району Одеської області та норм чинного законодавства і зазначені в оголошення про проведення відкритих торгів. Проектно кошторисна документація на «Капітальний ремонт дитячого садка, за адресою: Одеська область, Тарутинський район, смт Березине, вул. Виноградна, 51. Коригування» розроблено на підставі: — завдання на проектування, затвердженого замовником.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі та бюджетного призначення здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, які діяли на момент складання й проходження експертизи та затвердженого Експертного звіту (позитивний) № ЕК-4026/03-21 від 12.04.2021 р.. Експертиза проведена Одеською філією Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція».
Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 15 680 260,60 грн. (п’ятнадцять мільйонів шістсот вісімдесят тисяч двісті шістдесят грн. 60 коп.) з ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку 2 до Тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.
Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.tarutyne-sr.gov.ua/documenty/obgrunt-tech-yakisn-harakterystyk/zaversh-roboty/
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Бессарабіястрой» вимог частини другої статті 41 Закону.
Так як згідно вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» не вбачається яким саме чином переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію та документи та яким має бути це документальне підтвердження, тому інформуємо Вас, що ТОВ «Бессарабіястрой» надіслало відповідні документи з супровідним листом № 71-01/11 від «15» листопада 2021 року (скан-копія листа та документів додається), а також додатково відповідна інформацію та документи були завантажені ТОВ «Бессарабіястрой» в електронну систему закупівель після публікації повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме «06» листопада 2021 року о 11.36.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 24.11.2021 № 1 та від 30.06.2022 № 3 до договору від 15.11.2021 № 412 відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
Інформуємо, що об’єктивними обставинами для укладання додаткової угоди від 24.11.2021 № 1 була відсутність водопостачання на об’єкті за адресою: Одеська область, Тарутинський район, смт. Березине, вул. Виноградна, 51 через аварійні роботи по вул. Виноградна (додається скан-копія листа №71-02/11 від 16.11.2021) яке планувалось відновити лише 16.12.2021 р. (додається скан-копія листа №1003/02-08 від 19.11.2021), а також оскарження процедури закупівлі UA-2021-09-17-009339-b в Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (номер скарги UA-2021-09-17-009339-b.b1), за результати якої кінцевий строк подання тендерних пропозицій був пролонгований з «03» жовтня 2021 до «27» жовтня 2021 року, що об’єктивно неможливо було передбачити при визначенні строків виконання робіт згідно предмету закупівлі (копія рішення та переліку змін до тендерної документації додається).
Інформуємо, що об’єктивними обставинами для укладання додаткової угоди від 30.06.2022 № 3 були надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставин для сторін Договору, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 (скан-копія додається), а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ.
Номер:
cbc1bd6dc2bd4e47b621b2040e717a24
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
14.06.2022 17:48 - 08.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-09-17-009339-b 17.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішення колегії АМКУ, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Строй Імперія», ТОВ «БЕССАРАБІЯСТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тарутинської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.09.2021 № 74 (зі змінами від 19.10.2021), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.10.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» (далі – ТОВ «Строй Імперія»), товариство з обмеженою відповідальністю «БЕССАРАБІЯСТРОЙ» (далі – ТОВ «БЕССАРАБІЯСТРОЙ») рішення колегії АМКУ від 30.09.2021 № 22228-р/пк-пз, від 11.10.2021
№ 23074-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 02.11.2021, договір про виконання робіт від 15.11.2021 № 412 (далі – Договір).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.07.2022 18:48 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 18:48