• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дитячого садка, за адресою: Одеська область, Тарутинський район, смт Березине, вул. Виноградна, 51. Коригування

Завершена

15 680 260.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 401.30 UAH
Номер: fded57b5a56b4e8886f35f1c0dfce6e2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-17-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.08.2022 16:51 - 08.09.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.08.2022 № 174 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-09-17-009339-b 17.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору про закупівлю, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: внесення змін до договору про закупівлю, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: повідомлення про внесення змін до договору від 24.11.2021, від 08.02.2022 та від 01.07.2022, додаткові угоди від 24.11.2021 № 1, від 08.02.22 № 2 та від 30.06.22 № 3, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 29.08.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 06.09.2022 17:33 - 10.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.09.2022 17:33

Запити/Пояснення

Номер: cbc1bd6dc2bd4e47b621b2040e717a24
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-14-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.06.2022 17:48 - 08.07.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.06.2022 № 97 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2021-09-17-009339-b 17.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішення колегії АМКУ, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Строй Імперія», ТОВ «БЕССАРАБІЯСТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тарутинської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.09.2021 № 74 (зі змінами від 19.10.2021), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.10.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» (далі – ТОВ «Строй Імперія»), товариство з обмеженою відповідальністю «БЕССАРАБІЯСТРОЙ» (далі – ТОВ «БЕССАРАБІЯСТРОЙ») рішення колегії АМКУ від 30.09.2021 № 22228-р/пк-пз, від 11.10.2021 № 23074-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 02.11.2021, договір про виконання робіт від 15.11.2021 № 412 (далі – Договір). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 06.07.2022 18:48 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.07.2022 18:48