• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (придбання пересувних пристрої для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісь) - 40 од.

Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 р. № 1287 (із змінами). КПКВК 3107280 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд).

Торги не відбулися

14 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
Період уточнення: 17.09.2021 12:53 - 10.10.2021 00:00
Відповідь надана

Питання № 16 щодо ступеня захисту датчиків від НПС ІР69К

Номер: 0932393603f64c01971cc99d0128556a
Дата опублікування: 07.10.2021 22:59
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації про умови проведення даної процедури закупівлі, а також із метою усунення дискримінаційних умов Тендерної документації Процедури закупівлі. Так, Таблиця 4 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ДАТЧИКІВ ВИМІРЮВАННЯ НАВАНТАЖЕННЯ ВІД НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА IP69К. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Повідомляємо, що ЗА ІНФОРМАЦІЄЮ, ЯКА МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ДЖЕРЕЛАХ (IEC 60529: Degrees of protection provided by enclosures (IP Code) // International Electrotechnical Commission, Geneva), МАРКУВАННЯ СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ОБОЛОНКИ ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРИ ДОПОМОЗІ МІЖНАРОДНОГО ЗНАКА ЗАХИСТУ (IP) І ДВОХ ЦИФР, перша з яких означає захист від попадання твердих предметів, друга — від проникнення води. При першій характеристичної цифрі, рівній 6, оболонка забезпечує ПОВНИЙ ЗАХИСТ ВІД ПИЛУ. Друга характеристична цифра, що дорівнює 8 вказує на те, що оболонка забезпечує захист від впливу ПРИ ТРИВАЛОМУ ЗАНУРЕННІ У ВОДУ (Повна водонепроникність. Пристрій може працювати у зануреному режимі). НІМЕЦЬКИЙ СТАНДАРТ DIN 40050-9 РОЗШИРЮЄ IEC 60529 ДО СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ IP69K, ЩО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ДЛЯ ВИСОКОТЕМПЕРАТУРНОГО МИТТЯ ПІД ВИСОКИМ ТИСКОМ. ТАКІ КОРПУСИ МАЮТЬ НЕ ТІЛЬКИ ВИСОКИЙ СТУПІНЬ ЗАХИСТУ ВІД ПИЛУ (IP6X), АЛЕ І ЗДАТНІ ВИТРИМАТИ ВИСОКИЙ ТИСК ВОДИ ПІД ЧАС МИТТЯ. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ: 1. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ФАКТИЧНИХ ТА ПРАВОВИХ ПІДСТАВ, ЗА ЯКИХ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ДО СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ДАТЧИКІВ ВИМІРЮВАННЯ НАВАНТАЖЕННЯ ВІД НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА IP69К? 2. ЧИ ПЛАНУЄ ЗАМОВНИК ЗАСТОСУВАТИ ВИСОКОТЕМПЕРАТУРНЕ МИТТЯ ДАТЧИКІВ ВИМІРЮВАННЯ НАВАНТАЖЕННЯ ПІД ВИСОКИМ ТИСКОМ? 3. ЯКЩО НІ, ТО ЧИМ ОБУМОВЛЕНА ВИМОГА СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ДАТЧИКІВ ВИМІРЮВАННЯ НАВАНТАЖЕННЯ ІР 69К? 4. ЧИ ПЛАНУЄ ЗАМОВНИК ЗАСТОСУВАТИ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ ЗА УМОВ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, НАБЛИЖЕНИХ ДО ВИСОКОТЕМПЕРАТУРНОГО МИТТЯ ПІД ВИСОКИМ ТИСКОМ – ЗОКРЕМА, В УМОВАХ ТОРНАДО, ЦУНАМІ, АФРИКАНСЬКИХ ЗЛИВ? 5. ПЕРЕЛІК ВИРОБНИКІВ, ЧИЯ ПРОДУКЦІЯ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДСТАВЛЕНА В УКРАЇНІ ТА МАЄ СТУПІНЬ ЗАХИСТУ ДАТЧИКІВ ВИМІРЮВАННЯ НАВАНТАЖЕННЯ ІР 69К.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Вимога щодо наявності ступеня захисту датчиків вимірювання ІР69К обумовлена необхідністю зважування транспортних засобів, що здійснюють перевезення вантажів сільськогосподарського призначення безпосередньо з полів, на яких відбувається завантаження та присутній фактор налипання бруду, при якому можливе змивання під сильним струмом гарячої води для зважування транспортного засобу безпосередньо при зважуванні без пошкодження пристрою. Також, інші кліматичні умови застосування предмету закупівлі на території України передбачають можливості використання приладів в неприємних погодних умовах відкритого повітря – на вітру, снігу, дощу, зовнішнього обмерзання (із внутрішнім конденсатом вологи), пилу (у тому числі буревіїв) та таке інше. Слід зазначити, що стандарт DIN 40050-9, яким запроваджено ступінь захисту IP69K, було первісно розроблено саме для транспортних засобів, які потребують регулярне очищення. Повідомляємо також, що відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема визначено наступну правову норму: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру». Враховуючи, що ваше питання відносно надання переліку виробників не стосується саме умов тендерної документації (навіть не визначено її умовами) та наявності порушень процедури закупівель визначених за Законом, Замовник не має прав та обов’язків, щодо надання учасникам відповідей на питання, які не передбачені правовими нормами ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»."
Дата відповіді: 12.10.2021 16:56
Відповідь надана

Питання № 15 щодо робочого діапазону температур

Номер: 2a10cfa5a7894ba2a107d642d9794545
Дата опублікування: 07.10.2021 22:57
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації про умови проведення даної процедури закупівлі, а також із метою усунення дискримінаційних умов Тендерної документації Процедури закупівлі. ТАК, ТАБЛИЦЯ 4 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ЗАКУПІВЛІ, ЩО МІСТЯТЬСЯ В ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, МІСТИТЬ ВИМОГИ, ЗГІДНО З ЯКИМИ РОБОЧИЙ ДІАПАЗОН ТЕМПЕРАТУР ВАГ МАЄ СТАНОВИТИ ВІД – 20 °C ДО + 60°С. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО ВИМОГИ, ЗГІДНО З ЯКИМИ РОБОЧИЙ ДІАПАЗОН ТЕМПЕРАТУР ВАГ МАЄ СТАНОВИТИ ВІД – 20 °C ДО + 60°С, ВБАЧАЮТЬСЯ НЕОБҐРУНТОВАНИМИ. Також такий діапазон не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги Таблиці Технічних вимог до закупівлі щодо робочого діапазону температур перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар МАЄ ІНШІ РОБОЧІ ДІАПАЗОНИ ТЕМПЕРАТУР, У ЯКИХ ВЛАСНЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ, А САМЕ – ВІД -10 °C ДО + 50°С. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ: 1. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ФАКТИЧНИХ ТА ПРАВОВИХ ПІДСТАВ, ЗА ЯКИХ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ВИМОГИ, ЗГІДНО З ЯКИМИ РОБОЧИЙ ДІАПАЗОН ТЕМПЕРАТУР ВАГ МАЄ СТАНОВИТИ ВІД – 20 °C ДО + 60°С. 2. ЧИ ПЛАНУЄ ЗАМОВНИК ВИКОРИСТОВУВАТИ ТОВАР ЗА ТЕМПЕРАТУРИ -20 ГРАДУСІВ ЦЕЛЬСІЯ? 3. ПЕРЕЛІК ВИРОБНИКІВ, ЧИЯ ПРОДУКЦІЯ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДСТАВЛЕНА В УКРАЇНІ ТА МАЄ РОБОЧИЙ ДІАПАЗОН ТЕМПЕРАТУР ВАГ МАЄ СТАНОВИТИ ВІД – 20 °C ДО + 60°С. Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовником було переглянуто температурний режим роботи ваг у відповідності до статистичних показників мінімальних та максимальних температур навколишнього середовища по Україні за останні роки та внесено відповідні зміни до тендерної документації. Повідомляємо також, що відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема визначено наступну правову норму: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру». Враховуючи, що ваше питання відносно надання переліку виробників не стосується саме умов тендерної документації (навіть не визначено її умовами) та наявності порушень процедури закупівель визначених за Законом, Замовник не має прав та обов’язків, щодо надання учасникам відповідей на питання, які не передбачені правовими нормами ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»."
Дата відповіді: 12.10.2021 16:55
Відповідь надана

Питання №14 щодо зберігання даних

Номер: bfbde77a58b5422b98624f67fa56d9aa
Дата опублікування: 07.10.2021 22:55
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації про умови проведення даної процедури закупівлі, а також із метою усунення дискримінаційних умов Тендерної документації Процедури закупівлі. Так, пункт 5.2 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ, згідно з якими ОБ’ЄКТ ПОВИНЕН ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ТАКІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ЗОКРЕМА: ОБСЯГ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ДАНИХ: МІНІМУМ 1000 ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ НА ДОБУ; ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ АВТОНОМНИЙ ЗБІР, ОБРОБКУ ТА НАДАННЯ ДАНИХ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, ЯК МІНІМУМ, ЗА 7 ДІБ. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Повідомляємо, що зберігання даних БЕЗПОСЕРЕДНЬО НА ОБЄКТІ є одним із способів вирішення завдання щодо збереження даних щодо зважування. ПОРЯД З НИМ Є ІНШІ СПОСОБИ, ЗОКРЕМА – ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРЕДАЧІ ДАНИХ ЩОДО ЗВАЖУВАННЯ ДО НОУТБУКУ КОРИСТУВАЧА ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, ДЛЯ ЇХ ЗБЕРЕЖЕННЯ в потрібному користувачеві обсязі. ЗБЕРЕЖЕННЯ ДАНИХ БЕЗ ТРАНСЛЯЦІЇ НА НОУТБУК КОРИСТУВАЧА є ВІДСУТНім У ТОВАРАХ деяких ВИРОБНИКІВ, ЩО НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТь виконання цільових функцій товару, не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги пункту 5.2 Технічних вимог до закупівлі перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПЕРЕДАЧІ ДАНИХ ЩОДО ЗВАЖУВАННЯ ДО НОУТБУКУ КОРИСТУВАЧА ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, ДЛЯ ЇХ ЗБЕРЕЖЕННЯ в потрібному користувачеві обсязі, А НЕ ЗБЕРІГАЄ ЇХ НА САМОМУ ОБЄКТІ. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ: 1. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ФАКТИЧНИХ ТА ПРАВОВИХ ПІДСТАВ, ЗА ЯКИХ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ВИМОГИ «ОБСЯГ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ДАНИХ: МІНІМУМ 1000 ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ НА ДОБУ; ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ АВТОНОМНИЙ ЗБІР, ОБРОБКУ ТА НАДАННЯ ДАНИХ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, ЯК МІНІМУМ, ЗА 7 ДІБ»? 2. ЯКІ З ФУНКЦІЙ ТОВАРУ НЕ МОЖУТЬ БУТИ ВИКОНАНІ У РАЗІ ПЕРЕДАЧІ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ДАНИХ ЩОДО ЗВАЖУВАННЯ НА НОУТБУЦІ КОРИСТУВАЧА, А НЕ НА САМОМУ ВАГОВИМІРЮВАЛЬНОМУ ОБЄКТІ ? 4. ПЕРЕЛІК ВИРОБНИКІВ, ЧИЯ ПРОДУКЦІЯ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДСТАВЛЕНА В УКРАЇНІ ТА МАЄ ФУНКЦІЮ ««ОБСЯГ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ДАНИХ: МІНІМУМ 1000 ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ НА ДОБУ; ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ АВТОНОМНИЙ ЗБІР, ОБРОБКУ ТА НАДАННЯ ДАНИХ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, ЯК МІНІМУМ, ЗА 7 ДІБ». Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Повідомляємо вам, що передача та збереження даних щодо зважування на ноутбуці користувача не суперечить вимогам до предмету закупівлі у разі, якщо запропоноване учасником обладнання також забезпечує і інші засоби передавання інформації, зокрема передавання даних на сервери оператора та при наявності технічних ускладнень (відсутність покриття для електронної передачі даних бездротовими засобами), зчитування накопичених даних за допомогою зовнішніх накопичувачів (флеш-пам’ять) для наступного передавання оператору. Обсяги даних щодо кількості транспортних засобів за добу та кількість днів збирання інформації у режимі «оффлайн», що має забезпечувати предмет закупівлі розраховано Замовником, виходячи з аналітичних даних, щодо фактичної наявності відповідних випадків. Повідомляємо також, що відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема визначено наступну правову норму: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру». Враховуючи, що ваше питання відносно надання переліку виробників не стосується саме умов тендерної документації (навіть не визначено її умовами) та наявності порушень процедури закупівель визначених за Законом, Замовник не має прав та обов’язків, щодо надання учасникам відповідей на питання, які не передбачені правовими нормами ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»."
Дата відповіді: 12.10.2021 16:55
Відповідь надана

Питання №13 щодо частоти та відстані

Номер: 67077738d0e94deea04bce4d4cd52483
Дата опублікування: 07.10.2021 22:52
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації про умови проведення даної процедури закупівлі, а також із метою усунення дискримінаційних умов Тендерної документації Процедури закупівлі. Так, пункт 29 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО ТИПУ З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ - ЧАСТОТА ВІД 868 ДО 870 МГЦ, ДО 70 М У ПРИМІЩЕННІ ТА ДО 150 М НА ВУЛИЦІ ПРИ ІДЕАЛЬНИХ УМОВАХ. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Повідомляємо, що ВИМОГА щодо ТИПу З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ІЗ ЧАСТОТОЮ ВІД 868 ДО 870 МГЦ, ДО 70 М У ПРИМІЩЕННІ ТА ДО 150 М НА ВУЛИЦІ ПРИ ІДЕАЛЬНИХ УМОВАХ – ВБАЧАЄТЬСЯ ЗА НЕОБГРУНТОВАНУ. ОСКІЛЬКИ, ПО-ПЕРШЕ, ІНШІ ВИРОБНИКИ МОЖУТЬ ЗАПРОПОНУВАТИ ТИП З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ІЗ ІНШОЮ ЧАСТОТОЮ, ЩО НЕ ВПЛИВАЄ НА виконання цільових функцій товару, не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги пункту 29 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар ПРАЦЮЄ ІЗ ТИПОМ З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ІЗ ІНШОЮ ЧАСТОТОЮ, АНІЖ ВІД 868 ДО 870 МГЦ. ПО-ДРУГЕ, відстань З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ДО 70 М У ПРИМІЩЕННІ ТА ДО 150 М НА ВУЛИЦІ ПРИ ІДЕАЛЬНИХ УМОВАХ не відповідає реальним потребам Замовника, товари із такими функціями не є відомими на ринку України, вимога містить ознаки встановлення з метою звуження конкуренції. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ: 1. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ФАКТИЧНИХ ТА ПРАВОВИХ ПІДСТАВ, ЗА ЯКИХ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ВИМОГИ щодо ТИПУ З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ІЗ ЧАСТОТОЮ ВІД 868 ДО 870 МГЦ. 2. ПЕРЕЛІК ВИРОБНИКІВ, ЧИЯ ПРОДУКЦІЯ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДСТАВЛЕНА В УКРАЇНІ ТА МАЄ ТИП З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ІЗ ЧАСТОТОЮ ВІД 868 ДО 870 МГЦ. 3. ЯКИМ ЧИНОМ наявність ТИПу З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ІЗ ІНШОЮ ЧАСТОТОЮ, АНІЖ ВІД 868 ДО 870 МГЦ, впливатиме на якість товару та унеможливить його використання за цільовим призначенням? 4. ЯКИМ ЧИНОМ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ МОЖУТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ УЧАСНИКИ, ЯКІ ПРОПОНУЮТЬ ТОВАРИ, ЩО товар ПРАЦЮЄ ІЗ ТИПОМ З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ІЗ ІНШОЮ ЧАСТОТОЮ, АНІЖ ВІД 868 ДО 870 МГЦ. 5. ЯКОЮ ВИРОБНИЧОЮ ПОТРЕБОЮ ЗУМОВЛЕНО ВСТАНОВЛЕННЯ ВИМОГИ ЩОДО ВІДСТАНІ З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ДО 70 М У ПРИМІЩЕННІ ТА ДО 150 М НА ВУЛИЦІ ПРИ ІДЕАЛЬНИХ УМОВАХ. 6. ПЕРЕЛІК ВИРОБНИКІВ, ЧИЯ ПРОДУКЦІЯ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДСТАВЛЕНА В УКРАЇНІ ТА МАЄ ВІДСТАНь З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ДО 70 М У ПРИМІЩЕННІ ТА ДО 150 М НА ВУЛИЦІ ПРИ ІДЕАЛЬНИХ УМОВАХ. Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Стосовно частоти з’єднання приладів, повідомляємо, що частоти для з’єднання від 868 до 870 МГЦ є дозволеними радіочастотами, для використання яких у відповідних приладах короткого радіусу дії не потрібно отримання дозволу від Укрчастотнагляду та ліцензування. Вказаний діапазон частот рекомендований для використання малопотужними пристроями радіозастосування відповідно рішень Європейського комітету по радіозв’язку, зокрема ERC REC 70-03, Рішення Європейської Комісії (діапазон 54 додатку до рішення (EU) 2017/1483, діапазон 48 додатку до рішення ЄК 2013/752/ЕС). Вказані рішення гармонізовано для застосування в Україні, прийняттям та запровадженням Національних стандартів (зокрема згідно ДСТУ ETSI EN 300 220-1, ДСТУ ETSI EN 300 220-2, рішення НКРЗІ від 12.01.2012 № 18, Постанова КМУ від 9 червня 2006 р. № 815). Відстані для передавання даних за допомогою радіозв’язку вирахувана виходячи з аналітичних вирахувань та фактичних обставин використання аналогічних приладів, але в межах дозволеної за чинним законодавством України для малопотужних пристроїв радіозастосування відстані. Повідомляємо також, що відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема визначено наступну правову норму: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру». Враховуючи, що ваше питання відносно надання переліку виробників не стосується саме умов тендерної документації (навіть не визначено її умовами) та наявності порушень процедури закупівель визначених за Законом, Замовник не має прав та обов’язків, щодо надання учасникам відповідей на питання, які не передбачені правовими нормами ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»."
Дата відповіді: 12.10.2021 16:54
Відповідь надана

Питання № 12 щодо наявності пари коліс на платформах

Номер: 28535dc0d1a74b769e54b060cfa1b8e8
Дата опублікування: 07.10.2021 22:49
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації про умови проведення даної процедури закупівлі, а також із метою усунення дискримінаційних умов Тендерної документації Процедури закупівлі. Так, пункт 27 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО НАЯВНОСТІ ПАРИ КОЛІС НА ПЛАТФОРМАХ ДЛЯ КОМФОРТНОГО ПЕРЕСУВАННЯ. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Повідомляємо, що наявність ПАРИ КОЛІС НА ПЛАТФОРМАХ є КОНСТРУКТИВНОЮ ОСОБЛИВІСТЮ ТОВАРІВ ОКРЕМИХ ВИРОБНИКІВ, ЗОКРЕМА – ІТАЛІЙСЬКОЇ ФІРМИ DINI ARGEO. ІНШІ ВИРОБНИКИ МОЖУТЬ ЗАПРОПОНУВАТИ ПЛАТФОРМИ МЕНШОЇ ВАГИ (ДО 30 КІЛОГРАМІВ), ЗАВДЯКИ ЧОМУ ВІДСУТНЯ ПОТРЕБА У НАЯВНОСТІ ПАРИ КОЛІС НА ПЛАТФОРМАХ (ТОВАР МОЖЛИВО ЛЕГКО ПЕРЕНОСИТИ ВРУЧНУ). ВІДСУТНІСТЬ ПАРИ КОЛІС НА ПЛАТФОРМАХ НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТь виконання цільових функцій товару, не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги пункту 27 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар не містить ПАРИ КОЛІС НА ПЛАТФОРМАХ, але забезпечує «КОМФОРТНЕ ПЕРЕСУВАННЯ» платформи шляхом ЗМЕНШЕННЯ ЇЇ ВАГИ, ЗАСТОСУВУЮЧИ БІЛЬШ ЯКІСНІ ТА ЛЕГКІ МАТЕРІАЛИ. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ: 1. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ФАКТИЧНИХ ТА ПРАВОВИХ ПІДСТАВ, ЗА ЯКИХ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ВИМОГИ ДО НАЯВНОСТІ ПАРИ КОЛІС НА ПЛАТФОРМАХ? 2. ПЕРЕЛІК ВИРОБНИКІВ, ЧИЯ ПРОДУКЦІЯ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДСТАВЛЕНА В УКРАЇНІ ТА МАЄ ПАРУ КОЛІС НА ПЛАТФОРМАХ. 3. ЯКИМ ЧИНОМ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ МОЖУТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ УЧАСНИКИ, ЯКІ ПРОПОНУЮТЬ ТОВАРИ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ «КОМФОРТНЕ ПЕРЕСУВАННЯ» платформи БЕЗ КОЛІС шляхом ЗМЕНШЕННЯ ЇЇ ВАГИ, ЗАСТОСУВУЮЧИ БІЛЬШ ЯКІСНІ ТА ЛЕГКІ МАТЕРІАЛИ. Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Вимоги до наявності пари коліс на платформах обумовлені фактичними потребами Замовника та досвідом використання аналогічних пристроїв. Для пересування пристрою, що є предметом цієї закупівлі та подальшого встановлення його у іншому місті, виходячи з фактичних потреб замовника, повинно бути достатньо одного фахівця замовника. При цьому, значення має не тільки невелика вага, але й габарити обладнання, тому наявність саме коліс для переміщення є обов’язковою технічною умовою. Повідомляємо також, що відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема визначено наступну правову норму: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру». Враховуючи, що ваше питання відносно надання переліку виробників не стосується саме умов тендерної документації (навіть не визначено її умовами) та наявності порушень процедури закупівель визначених за Законом, Замовник не має прав та обов’язків, щодо надання учасникам відповідей на питання, які не передбачені правовими нормами ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»."
Дата відповіді: 12.10.2021 16:54
Відповідь надана

Питання № 11 щодо наявності зйомного флешнакопичувача

Номер: 72729be2ca6c4bacbfc6757034603030
Дата опублікування: 07.10.2021 22:46
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації про умови проведення даної процедури закупівлі, а також із метою усунення дискримінаційних умов Тендерної документації Процедури закупівлі. Так, пункт 26 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО НАЯВНОСТІ ЗЙОМНОГО ФЛЕШНАКОПИЧУВАЧА. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Повідомляємо, що наявність ЗЙОМНОГО ФЛЕШНАКОПИЧУВАЧА є одним із способів вирішення завдання щодо збереження даних щодо зважування. ПОРЯД З НИМ Є ІНШІ СПОСОБИ, ЗОКРЕМА – ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРЕДАЧІ ДАНИХ ЩОДО ЗВАЖУВАННЯ ДО НОУТБУКУ КОРИСТУВАЧА ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, ДЛЯ ЇХ ЗБЕРЕЖЕННЯ в потрібному користувачеві обсязі. Зйомний флешнакопичувач є ВІДСУТНім У ТОВАРАХ деяких ВИРОБНИКІВ, ЩО НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТь виконання цільових функцій товару, не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги пункту 26 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар не містить ЗЙОМНОГО ФЛЕШНАКОПИЧУВАЧА, але забезпечує збереження даних щодо зважування на ноутбуці користувача. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ: 1. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ФАКТИЧНИХ ТА ПРАВОВИХ ПІДСТАВ, ЗА ЯКИХ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ВИМОГИ ДО НАЯВНОСТІ ЗЙОМНОГО ФЛЕШНАКОПИЧУВАЧА? 2. ЗАДЛЯ ВИКОНАННЯ ЯКИХ ФУНКЦІЙ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ВИМОГИ ДО НАЯВНОСТІ ЗЙОМНОГО ФЛЕШНАКОПИЧУВАЧА? 3. ЯКІ З ЦИХ ФУНКЦІЙ НЕ МОЖУТЬ БУТИ ВИКОНАНІ У РАЗІ ПЕРЕДАЧІ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ДАНИХ ЩОДО ЗВАЖУВАННЯ НА НОУТБУЦІ КОРИСТУВАЧА, А НЕ НА ЗЙОМНОМУ ФЛЕШНАКОПИЧУВАЧІ? 4. ПЕРЕЛІК ВИРОБНИКІВ, ЧИЯ ПРОДУКЦІЯ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДСТАВЛЕНА В УКРАЇНІ ТА МАЄ ЗЙОМНИЙ ФЛЕШНАКОПИЧУВАЧ. Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При наявності технічних ускладнень (відсутність покриття для електронної передачі даних бездротовими засобами), зчитування накопичених даних здійснюватиметься за допомогою зовнішніх накопичувачів (флешпам’ять). Обсяги даних щодо кількості транспортних засобів за добу та кількості днів збирання інформації у режимі «оффлайн», що має забезпечувати предмет закупівлі розраховано Замовником, виходячи з аналітичних даних, щодо фактичної наявності відповідних випадків. Повідомляємо також, що відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема визначено наступну правову норму: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру». Враховуючи, що ваше питання відносно надання переліку виробників не стосується саме умов тендерної документації (навіть не визначено її умовами) та наявності порушень процедури закупівель визначених за Законом, Замовник не має прав та обов’язків, щодо надання учасникам відповідей на питання, які не передбачені правовими нормами ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»."
Дата відповіді: 12.10.2021 16:53
Відповідь надана

Питання №10 щодо ступеня захисту акумуляторного відсіку ІР68 та щодо наявності підсумовочної коробки

Номер: a444cbf44a9e4e2eaf5fe43d97822a24
Дата опублікування: 07.10.2021 22:44
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації про умови проведення даної процедури закупівлі, а також із метою усунення дискримінаційних умов Тендерної документації Процедури закупівлі. Так, пункти 20 та 22 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ПІДСУМОВОЧОЇ КОРОБКИ ТА АКУМУЛЯТОРНОГО ВІДСІКУ – ІР 68. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Повідомляємо, що ЗА ІНФОРМАЦІЄЮ, ЯКА МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ДЖЕРЕЛАХ (IEC 60529: Degrees of protection provided by enclosures (IP Code) // International Electrotechnical Commission, Geneva), МАРКУВАННЯ СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ОБОЛОНКИ ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРИ ДОПОМОЗІ МІЖНАРОДНОГО ЗНАКА ЗАХИСТУ (IP) І ДВОХ ЦИФР, перша з яких означає захист від попадання твердих предметів, друга — від проникнення води. При першій характеристичної цифрі, рівній 6, оболонка забезпечує ПОВНИЙ ЗАХИСТ ВІД ПИЛУ. Друга характеристична цифра, що дорівнює 8 вказує на те, що оболонка забезпечує захист від впливу ПРИ ТРИВАЛОМУ ЗАНУРЕННІ У ВОДУ (ПОВНА ВОДОНЕПРОНИКНІСТЬ. ПРИСТРІЙ МОЖЕ ПРАЦЮВАТИ У ЗАНУРЕНОМУ РЕЖИМІ). ДО ТОГО Ж, НА РИНКУ УКРАЇНИ ПРЕДСТАВЛЕНІ ВИРОБНИКИ, ЧИЇ ТОВАРИ НЕ МІСТЯТЬ ТАКОГО КОНСТРУКТИВНОГО ЕЛЕМЕНТУ, ЯК ПІДСУМОВОЧНА КОРОБКА. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ: 1. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ФАКТИЧНИХ ТА ПРАВОВИХ ПІДСТАВ, ЗА ЯКИХ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ВИМОГИ ДО СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ АКУМУЛЯТОРНОГО ВІДСІКУ – ІР 68? 2. ЧИ ПЛАНУЄ ЗАМОВНИК ЗАСТОСУВАТИ ВИКОРИСТОВУВАТИ ТОВАР В УМОВАХ ТРИВАЛОГО ПОВНОГО ЗАНУРЕННЯ АКУМУЛЯТОРНОГО ВІДСІКУ У ВОДУ? 3. ЯКЩО НІ, ТО ЧИМ ОБУМОВЛЕНА ВИМОГА СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ АКУМУЛЯТОРНОГО ВІДСІКУ – ІР 68? 4. ПЕРЕЛІК ВИРОБНИКІВ, ЧИЯ ПРОДУКЦІЯ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДСТАВЛЕНА В УКРАЇНІ ТА МАЄ СТУПІНЬ ЗАХИСТУ АКУМУЛЯТОРНОГО ВІДСІКУ – ІР 68. 5. ЯКИМ ЧИНОМ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ МАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ ВИРОБНИКИ, ЧИЇ ТОВАРИ НЕ МІСТЯТЬ ТАКОГО КОНСТРУКТИВНОГО ЕЛЕМЕНТУ, ЯК ПІДСУМОВОЧНА КОРОБКА. Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Вимога щодо наявності ступеня захисту акумуляторного відсіку ІР68 обумовлена необхідністю зважування транспортних засобів, що здійснюють перевезення вантажів сільськогосподарського призначення безпосередньо з полів, на яких відбувається завантаження та присутній фактор налипання ґрунту, при якому можливе змивання бруду під сильним струмом гарячої води транспортного засобу безпосередньо при зважуванні та без пошкодження пристрою. Також, інші кліматичні умови застосування предмету закупівлі на території України передбачають можливості використання приладів в неприємних погодних умовах відкритого повітря – на вітру, снігу, дощу, зовнішнього обмерзання (із внутрішнім конденсатом вологи), пилу (у тому числі буревіїв) та таке інше. Повідомляємо також, що відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема визначено наступну правову норму: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру». Враховуючи, що ваше питання відносно надання переліку виробників не стосується саме умов тендерної документації (навіть не визначено її умовами) та наявності порушень процедури закупівель визначених за Законом, Замовник не має прав та обов’язків, щодо надання учасникам відповідей на питання, які не передбачені правовими нормами ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»."
Дата відповіді: 12.10.2021 16:53
Відповідь надана

Питання № 9 щодо ступеня тензодатчиків ІР69К

Номер: eb435be0a0ae42e6bb84fc9de469e756
Дата опублікування: 07.10.2021 22:43
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації про умови проведення даної процедури закупівлі, а також із метою усунення дискримінаційних умов Тендерної документації Процедури закупівлі. Так, пункти 19 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ТЕНЗОДАТЧИКІВ ІР 69К ТА ВИМОГИ НАДАТИ СЕРТИФІКАТ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЯКОСТІ. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Повідомляємо, що ЗА ІНФОРМАЦІЄЮ, ЯКА МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ДЖЕРЕЛАХ (IEC 60529: Degrees of protection provided by enclosures (IP Code) // International Electrotechnical Commission, Geneva), МАРКУВАННЯ СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ОБОЛОНКИ ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРИ ДОПОМОЗІ МІЖНАРОДНОГО ЗНАКА ЗАХИСТУ (IP) І ДВОХ ЦИФР, перша з яких означає захист від попадання твердих предметів, друга — від проникнення води. При першій характеристичної цифрі, рівній 6, оболонка забезпечує ПОВНИЙ ЗАХИСТ ВІД ПИЛУ. Друга характеристична цифра, що дорівнює 8 вказує на те, що оболонка забезпечує захист від впливу ПРИ ТРИВАЛОМУ ЗАНУРЕННІ У ВОДУ (Повна водонепроникність. Пристрій може працювати у зануреному режимі). Німецький стандарт DIN 40050-9 розширює IEC 60529 до ступеня захисту IP69K, що застосовується для високотемпературного миття під високим тиском. Такі корпуси мають не тільки високий ступінь захисту від пилу (IP6X), але і здатні витримати високий тиск води під час миття. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ: 1. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ФАКТИЧНИХ ТА ПРАВОВИХ ПІДСТАВ, ЗА ЯКИХ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ВИМОГИ ДО ВИМОГИ ДО СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ТЕНЗОДАТЧИКІВ ІР 69К ТА ВИМОГИ НАДАТИ СЕРТИФІКАТ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЯКОСТІ? 2. ЧИ ПЛАНУЄ ЗАМОВНИК ЗАСТОСУВАТИ ВИСОКОТЕМПЕРАТУРНЕ МИТТЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ПІД ВИСОКИМ ТИСКОМ? 3. ЯКЩО НІ, ТО ЧИМ ОБУМОВЛЕНА ВИМОГА СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ТЕНЗОДАТЧИКІВ ІР 69К? 4. ПЕРЕЛІК ВИРОБНИКІВ, ЧИЯ ПРОДУКЦІЯ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДСТАВЛЕНА В УКРАЇНІ ТА МАЄ СТУПІНЬ ЗАХИСТУ ТЕНЗОДАТЧИКІВ ІР 69К.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Вимога щодо наявності ступеня захисту тензодатчиків ІР69К обумовлена необхідністю зважування транспортних засобів, що здійснюють перевезення вантажів сільськогосподарського призначення безпосередньо з полів, на яких відбувається завантаження та присутній фактор налипання бруду, який можливо змивати під сильним струмом гарячої води для зважування транспортного засобу безпосередньо при зважуванні без пошкодження пристрою. Слід зазначити, що стандарт DIN 40050-9, яким запроваджено ступінь захисту IP69K, було первісно розроблено саме для транспортних засобів, які потребують регулярне очищення. Повідомляємо також, що відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема визначено наступну правову норму: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру». Враховуючи, що ваше питання відносно надання переліку виробників не стосується саме умов тендерної документації (навіть не визначено її умовами) та наявності порушень процедури закупівель визначених за Законом, Замовник не має прав та обов’язків, щодо надання учасникам відповідей на питання, які не передбачені правовими нормами ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»."
Дата відповіді: 12.10.2021 16:52
Відповідь надана

Питання № 8 щодо кількості тензодатчиків

Номер: 3867b05272074813b65de09c121fc066
Дата опублікування: 07.10.2021 22:41
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації про умови проведення даної процедури закупівлі, а також із метою усунення дискримінаційних умов Тендерної документації Процедури закупівлі. Так, пункти 17 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО КІЛЬКОСТІ ТЕНЗОДАТЧИКІВ В ОДНІЙ ПЛАТФОРМІ НЕ МЕНШЕ 10, ВИМАГАЄТЬСЯ ДОДАТИ ПІДТВЕРДЖУЮЧИЙ ДОКУМЕНТ). Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Повідомляємо, що наявність 10 ТЕНЗОДАТЧИКІВ В ОДНІЙ ПЛАТФОРМІ є конструктивною особливістю ТОВАРУ ОДНОГО ВИРОБНИКА ІТАЛІЙСЬКОЇ ФІРМИ DINI ARGEO, є ВІДСУТНЬОЮ В ТОВАРАХ ІНШИХ ВИРОБНИКІВ, НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТь виконання цільових функцій товару, не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги пункту 17 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар містить МЕНШУ КІЛЬКІСТЬ ТЕНЗОДАТЧИКІВ, але при цьому має сертифікат відповідності ДСТУ OIML R134:1. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ: 1. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ФАКТИЧНИХ ТА ПРАВОВИХ ПІДСТАВ, ЗА ЯКИХ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ВИМОГИ ДО НАЯВНОСТІ НЕ МЕНШЕ 10 ТЕНЗОДАТЧИКІВ В ОДНІЙ ПЛАТФОРМІ? 2. ЯКИМ ЧИНОМ МЕНША КІЛЬКІСТЬ ТЕНЗОДАТЧИКІВ ВПЛИНЕ НА ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ ТОВАРУ, ЯКЩО ТОВАР МАЄ СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ДСТУ OIML R134:1? ЯКІ ДОКАЗИ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ТАКИЙ ВПЛИВ? 3. ПЕРЕЛІК ВИРОБНИКІВ, ЧИЯ ПРОДУКЦІЯ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДСТАВЛЕНА В УКРАЇНІ ТА МАЄ 10 та/або більше ТЕНЗОДАТЧИКІВ В ОДНІЙ ПЛАТФОРМІ. Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Тому, наявність визначеної технічними умовами кількості тензодатчиків обумовлена необхідністю безперебійного функціонування пристрою та можливістю заміни непрацюючих датчиків без зупинки робочого процесу, що можливо лише в разі наявності визначеної технічними умовами кількості датчиків. Повідомляємо також, що відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема визначено наступну правову норму: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру». Враховуючи, що ваше питання відносно надання переліку виробників не стосується саме умов тендерної документації (навіть не визначено її умовами) та наявності порушень процедури закупівель визначених за Законом, Замовник не має прав та обов’язків, щодо надання учасникам відповідей на питання, які не передбачені правовими нормами ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»."
Дата відповіді: 12.10.2021 16:52
Відповідь надана

Питання №7 щодо панелі вагового терміналу

Номер: 6e3716d898444a1dafb51462ebad1396
Дата опублікування: 07.10.2021 22:39
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації про умови проведення даної процедури закупівлі, а також із метою усунення дискримінаційних умов Тендерної документації Процедури закупівлі. Так, пункт 15 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО ПАНЕЛІ ВАГОВОГО ТЕРМІНАЛУ, А САМЕ – «TOUCH SCREEN 5.7 ДЮЙМІВ КОЛЬОРОВИЙ». Також пункт 1.7 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, передбачає комплект поставки, до якого також ВХОДИТЬ «ВАГОВИЙ ПРИЛАД TOUCH SCREEN 5.7 ДЮЙМІВ КОЛЬОРОВИЙ – 1ШТ». Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Повідомляємо, що характеристика ВАГОВОГО ТЕРМІНАЛУ «TOUCH SCREEN 5.7 ДЮЙМІВ КОЛЬОРОВИЙ» є конструктивною особливістю ТОВАРУ ОДНОГО ВИРОБНИКА ОДНОГО ВИРОБНИКА ІТАЛІЙСЬКОЇ ФІРМИ DINI ARGEO, є ВІДСУТНЬОЮ В ТОВАРАХ ІНШИХ ВИРОБНИКІВ. Інші виробники виробляють аналогічні товари із іншими розмірами вагових терміналів, чорно-білі, різного ступеню ударостійкості, в тому числі більш міцні. РОЗМІР ТА КОЛІР ВАГОВОГО ТЕРМІНАЛУ НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТЬ виконання цільових функцій товару, не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги пункту 15 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, пункт 1.7 Технічних вимог до закупівлі перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар містить ВАГОВИЙ ТЕРМІНАЛ ІНШИХ РОЗМІРІВ ТА/АБО ЧОРНО-БІЛИЙ. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ: 1. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ФАКТИЧНИХ ТА ПРАВОВИХ ПІДСТАВ, ЗА ЯКИХ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ВИМОГИ ДО ПАНЕЛІ ВАГОВОГО ТЕРМІНАЛУ САМЕ – «TOUCH SCREEN 5.7 ДЮЙМІВ КОЛЬОРОВИЙ»? 2. ЗАДЛЯ ВИКОНАННЯ ЯКИХ ФУНКЦІЙ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ВИМОГИ ДО НАЯВНОСТІ ВАГОВОГО ТЕРМІНАЛУ САМЕ ТАКОГО РОЗМІРУ І САМЕ КОЛЬОРОВОГО? 3. ЯКІ ФУНКЦІЙ ВАГОВОГО ТЕРМІНАЛУ НЕ МОЖУТЬ БУТИ ВИКОНАНІ ЗА ДОПОМОГОЮ ВАГОВОГО ТЕРМІНАЛУ ІНШИХ РОЗМІРІВ (НАПРИКЛАД, 5,6 ДЮЙМІВ) ТА/АБО ЧОРНО-БІЛОГО КОЛЬОРУ? 4. ПЕРЕЛІК ВИРОБНИКІВ, ЧИЯ ПРОДУКЦІЯ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДСТАВЛЕНА В УКРАЇНІ ТА МАЄ ПАНЕЛЬ ВАГОВОГО ТЕРМІНАЛУ САМЕ – «TOUCH SCREEN 5.7 ДЮЙМІВ КОЛЬОРОВИЙ». Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, для уникнення дискримінаційних підходів, Замовником було уточнено вимоги щодо технічних характеристик дисплею та внесено відповідні зміни до тендерної документації, тому учасники у складі пропозицій матимуть можливість надати підтвердження наявності відповідних дисплеїв також із кращими характеристиками щодо розміру цього обладнання. Стосовно питання, щодо надання переліку виробників, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема визначено наступну правову норму: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру». Враховуючи, що ваше питання відносно надання переліку виробників не стосується саме умов тендерної документації (навіть не визначено її умовами) та наявності порушень процедури закупівель визначених за Законом, Замовник не має прав та обов’язків, щодо надання учасникам відповідей на питання, які не передбачені правовими нормами ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»."
Дата відповіді: 12.10.2021 16:51