-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (придбання пересувних пристрої для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісь) - 40 од.
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 р. № 1287 (із змінами). КПКВК 3107280 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд).
Торги не відбулися
14 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
Період оскарження:
17.09.2021 12:53 - 16.10.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
6def52b468774273baaa56ee78925a9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005901-b.b16
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 ТД Ваги 40 (зміни від 12.10.2021.docx (1).zip 13.10.2021 12:46
- Настанова з експлуатації Ваги автомобільні ВА - Д.pdf 13.10.2021 23:15
- Керівництво користувача індикатором ваги E-AF09_02_16.03_EN_U.pdf 13.10.2021 23:15
- Сертифікат перевірки типу ESIT.pdf 13.10.2021 23:15
- 2021-10-13 Скарга на дискримінаційні умови ТД.pdf 13.10.2021 23:15
- Додаток 2 ТД Ваги 40 (зміни від 12.10.2021 (1).docx 13.10.2021 23:21
- 2021-10-13 Проект скарги на дискримінаційні умови.pdf 13.10.2021 23:33
- 2021-10-13 Скарга на дискримінаційні умови ТД (1).pdf 13.10.2021 23:35
- 2021-10-18 Додаткові пояснення № 1 до Скарги + СЕРТИФІКАТ ВІД ВИРОБНИКА.pdf 18.10.2021 14:39
- Сертифікат перевірки типу товару ESIT (сканована копія оригіналу належної якості).pdf 19.10.2021 21:05
- Рішення від 19.10.2021 № 23583.pdf 20.10.2021 11:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.10.2021 14:20
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.10.2021 11:03
Вимога
Відхилено
Вимога № 16
Номер:
8a3740392b17485d89923f2c816dc1d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005901-b.b15
Назва:
Вимога № 16
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас із метою усунення порушення, ознаки якого вбачаємо під час проведення даної процедури закупівлі.
Так, Таблиця 4 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ДАТЧИКІВ ВИМІРЮВАННЯ НАВАНТАЖЕННЯ ВІД НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА IP69К.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Повідомляємо, що ЗА ІНФОРМАЦІЄЮ, ЯКА МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ДЖЕРЕЛАХ (IEC 60529: Degrees of protection provided by enclosures (IP Code) // International Electrotechnical Commission, Geneva), МАРКУВАННЯ СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ОБОЛОНКИ ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРИ ДОПОМОЗІ МІЖНАРОДНОГО ЗНАКА ЗАХИСТУ (IP) І ДВОХ ЦИФР, перша з яких означає захист від попадання твердих предметів, друга — від проникнення води. При першій характеристичної цифрі, рівній 6, оболонка забезпечує ПОВНИЙ ЗАХИСТ ВІД ПИЛУ. Друга характеристична цифра, що дорівнює 8 вказує на те, що оболонка забезпечує захист від впливу ПРИ ТРИВАЛОМУ ЗАНУРЕННІ У ВОДУ (Повна водонепроникність. Пристрій може працювати у зануреному режимі). НІМЕЦЬКИЙ СТАНДАРТ DIN 40050-9 РОЗШИРЮЄ IEC 60529 ДО СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ IP69K, ЩО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ДЛЯ ВИСОКОТЕМПЕРАТУРНОГО МИТТЯ ПІД ВИСОКИМ ТИСКОМ. ТАКІ КОРПУСИ МАЮТЬ НЕ ТІЛЬКИ ВИСОКИЙ СТУПІНЬ ЗАХИСТУ ВІД ПИЛУ (IP6X), АЛЕ І ЗДАТНІ ВИТРИМАТИ ВИСОКИЙ ТИСК ВОДИ ПІД ЧАС МИТТЯ.
У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ. ПРОСИМО ПРИВЕСТИ УМОВИ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЧИННОГО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», А САМЕ – ЗАБЕЗПЕЧИТИ МОЖЛИВІСТЬ УЧАСТІ УЧАСНИКІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮВАТИМУТЬ постачання товару, що має інший СТУПінь ЗАХИСТУ ДАТЧИКІВ ВИМІРЮВАННЯ НАВАНТАЖЕННЯ ВІД НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, ніж IP69К – з урахуванням ЗНАЧЕННЯ цієї абревіатури та очевидної невідповідності реальним потребам Замовника та асортименту відповідних товарів на ринку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2021 23:23
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Вимога щодо наявності ступеня захисту датчиків вимірювання ІР69К обумовлена необхідністю зважування транспортних засобів, що здійснюють перевезення вантажів сільськогосподарського призначення безпосередньо з полів, на яких відбувається завантаження та присутній фактор налипання бруду, при якому можливе змивання під сильним струмом гарячої води для зважування транспортного засобу безпосередньо при зважуванні без пошкодження пристрою.
Також, інші кліматичні умови застосування предмету закупівлі на території України передбачають можливості використання приладів в неприємних погодних умовах відкритого повітря – на вітру, снігу, дощу, зовнішнього обмерзання (із внутрішнім конденсатом вологи), пилу (у тому числі буревіїв) та таке інше.
Слід зазначити, що стандарт DIN 40050-9, яким запроваджено ступінь захисту IP69K, було первісно розроблено саме для транспортних засобів, які потребують регулярне очищення."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога № 15
Номер:
ce7f74ad1c3d43caadc13b6f4e8ffe5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005901-b.b14
Назва:
Вимога № 15
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас із метою усунення порушення, ознаки якого вбачаємо під час проведення даної процедури закупівлі.
ТАК, ТАБЛИЦЯ 4 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ЗАКУПІВЛІ, ЩО МІСТЯТЬСЯ В ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, МІСТИТЬ ВИМОГИ, ЗГІДНО З ЯКИМИ РОБОЧИЙ ДІАПАЗОН ТЕМПЕРАТУР ВАГ МАЄ СТАНОВИТИ ВІД – 20 °C ДО + 60°С.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО ВИМОГИ, ЗГІДНО З ЯКИМИ РОБОЧИЙ ДІАПАЗОН ТЕМПЕРАТУР ВАГ МАЄ СТАНОВИТИ ВІД – 20 °C ДО + 60°С, ВБАЧАЮТЬСЯ НЕОБҐРУНТОВАНИМИ. Також такий діапазон не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги Таблиці Технічних вимог до закупівлі щодо робочого діапазону температур перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар МАЄ ІНШІ РОБОЧІ ДІАПАЗОНИ ТЕМПЕРАТУР, У ЯКИХ ВЛАСНЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ, А САМЕ – ВІД -10 °C ДО + 50°С.
У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ. ПРОСИМО ПРИВЕСТИ УМОВИ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЧИННОГО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», А САМЕ – ЗАБЕЗПЕЧИТИ МОЖЛИВІСТЬ УЧАСТІ УЧАСНИКІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮВАТИМУТЬ постачання товару, що має інший РОБОЧИЙ ДІАПАЗОН ТЕМПЕРАТУР ВАГ, ніж – 20 °C ДО + 60°С – з урахуванням реальних потреб замовника, температурних умов використання та наявного асортименту на ринку відповідних товарів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2021 23:21
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: " Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовником було переглянуто температурний режим роботи ваг у відповідності до статистичних показників мінімальних та максимальних температур навколишнього середовища по Україні за останні роки та внесено відповідні зміни до тендерної документації."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Питання № 14
Номер:
57103ce01e904ff58c3edb189271020e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005901-b.b13
Назва:
Питання № 14
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас із метою усунення порушення, ознаки якого вбачаємо під час проведення даної процедури закупівлі.
Так, пункт 5.2 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ, згідно з якими ОБ’ЄКТ ПОВИНЕН ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ТАКІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ЗОКРЕМА: ОБСЯГ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ДАНИХ: МІНІМУМ 1000 ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ НА ДОБУ; ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ АВТОНОМНИЙ ЗБІР, ОБРОБКУ ТА НАДАННЯ ДАНИХ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, ЯК МІНІМУМ, ЗА 7 ДІБ.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Повідомляємо, що зберігання даних БЕЗПОСЕРЕДНЬО НА ОБЄКТІ є одним із способів вирішення завдання щодо збереження даних щодо зважування. ПОРЯД З НИМ Є ІНШІ СПОСОБИ, ЗОКРЕМА – ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРЕДАЧІ ДАНИХ ЩОДО ЗВАЖУВАННЯ ДО НОУТБУКУ КОРИСТУВАЧА ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, ДЛЯ ЇХ ЗБЕРЕЖЕННЯ в потрібному користувачеві обсязі.
ЗБЕРЕЖЕННЯ ДАНИХ БЕЗ ТРАНСЛЯЦІЇ НА НОУТБУК КОРИСТУВАЧА є ВІДСУТНім У ТОВАРАХ деяких ВИРОБНИКІВ, ЩО НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТь виконання цільових функцій товару, не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги пункту 5.2 Технічних вимог до закупівлі перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПЕРЕДАЧІ ДАНИХ ЩОДО ЗВАЖУВАННЯ ДО НОУТБУКУ КОРИСТУВАЧА ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, ДЛЯ ЇХ ЗБЕРЕЖЕННЯ в потрібному користувачеві обсязі, А НЕ ЗБЕРІГАЄ ЇХ НА САМОМУ ВАГОВИМІРЮВАЛЬНОМУ ОБЄКТІ.
У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ. ПРОСИМО ПРИВЕСТИ УМОВИ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЧИННОГО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», А САМЕ – ЗАБЕЗПЕЧИТИ МОЖЛИВІСТЬ УЧАСТІ УЧАСНИКІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮВАТИМУТЬ постачання товару із функцією ПЕРЕДАЧІ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ДАНИХ ЩОДО ЗВАЖУВАННЯ НА НОУТБУЦІ КОРИСТУВАЧА, А НЕ НА САМОМУ ВАГОВИМІРЮВАЛЬНОМУ ОБЄКТІ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2021 23:20
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Повідомляємо вам, що передача та збереження даних щодо зважування на ноутбуці користувача не суперечить вимогам до предмету закупівлі у разі, якщо запропоноване учасником обладнання також забезпечує і інші засоби передавання інформації, зокрема передавання даних на сервери оператора та при наявності технічних ускладнень (відсутність покриття для електронної передачі даних бездротовими засобами), зчитування накопичених даних за допомогою зовнішніх накопичувачів (флеш-пам’ять) для наступного передавання оператору.
Обсяги даних щодо кількості транспортних засобів за добу та кількість днів збирання інформації у режимі «оффлайн», що має забезпечувати предмет закупівлі розраховано Замовником, виходячи з аналітичних даних, щодо фактичної наявності відповідних випадків."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога № 13
Номер:
06f17847fd3f43ab9b5ce472d9c45a74
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005901-b.b12
Назва:
Вимога № 13
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас із метою усунення порушення, ознаки якого вбачаємо під час проведення даної процедури закупівлі.
Так, пункт 29 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО ТИПУ З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ - ЧАСТОТА ВІД 868 ДО 870 МГЦ, ДО 70 М У ПРИМІЩЕННІ ТА ДО 150 М НА ВУЛИЦІ ПРИ ІДЕАЛЬНИХ УМОВАХ.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Повідомляємо, що ВИМОГА щодо ТИПу З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ІЗ ЧАСТОТОЮ ВІД 868 ДО 870 МГЦ, ДО 70 М У ПРИМІЩЕННІ ТА ДО 150 М НА ВУЛИЦІ ПРИ ІДЕАЛЬНИХ УМОВАХ – ВБАЧАЄТЬСЯ ЗА НЕОБГРУНТОВАНУ. ОСКІЛЬКИ, ПО-ПЕРШЕ, ІНШІ ВИРОБНИКИ МОЖУТЬ ЗАПРОПОНУВАТИ ТИП З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ІЗ ІНШОЮ ЧАСТОТОЮ, ЩО НЕ ВПЛИВАЄ НА виконання цільових функцій товару, не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги пункту 29 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар ПРАЦЮЄ ІЗ ТИПОМ З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ІЗ ІНШОЮ ЧАСТОТОЮ, АНІЖ ВІД 868 ДО 870 МГЦ. ПО-ДРУГЕ, відстань З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ДО 70 М У ПРИМІЩЕННІ ТА ДО 150 М НА ВУЛИЦІ ПРИ ІДЕАЛЬНИХ УМОВАХ не відповідає реальним потребам Замовника, такі товари не є відомими на ринку України, вимога містить ознаки встановлення з метою звуження конкуренції.
У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ. ПРОСИМО ПРИВЕСТИ УМОВИ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЧИННОГО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», А САМЕ – ЗАБЕЗПЕЧИТИ МОЖЛИВІСТЬ УЧАСТІ УЧАСНИКІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮВАТИМУТЬ постачання товару із ТИПОМ З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ІЗ ІНШОЮ ЧАСТОТОЮ, АНІЖ ВІД 868 ДО 870 МГЦ. А також привести вимогу ЩОДО ВІДСТАНІ З’ЄДНАННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНДИКАТОРОМ ДО 70 М У ПРИМІЩЕННІ ТА ДО 150 М НА ВУЛИЦІ ПРИ ІДЕАЛЬНИХ УМОВАХ – до реальних потреб замовника та реального асортименту ринку відповідних товарів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2021 23:18
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Стосовно частоти з’єднання приладів, повідомляємо, що частоти для з’єднання від 868 до 870 МГЦ є дозволеними радіочастотами, для використання яких у відповідних приладах короткого радіусу дії не потрібно отримання дозволу від Укрчастотнагляду та ліцензування.
Вказаний діапазон частот рекомендований для використання малопотужними пристроями радіозастосування відповідно рішень Європейського комітету по радіозв’язку, зокрема ERC REC 70-03, Рішення Європейської Комісії (діапазон 54 додатку до рішення (EU) 2017/1483, діапазон 48 додатку до рішення ЄК 2013/752/ЕС).
Вказані рішення гармонізовано для застосування в Україні, прийняттям та запровадженням Національних стандартів (зокрема згідно ДСТУ ETSI EN 300 220-1, ДСТУ ETSI EN 300 220-2, рішення НКРЗІ від 12.01.2012 № 18, Постанова КМУ від 9 червня 2006 р. № 815).
Відстані для передавання даних за допомогою радіозв’язку вирахувана виходячи з аналітичних вирахувань та фактичних обставин використання аналогічних приладів, але в межах дозволеної за чинним законодавством України для малопотужних пристроїв радіозастосування відстані."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога № 12
Номер:
513dd7201b0d4d74916d490e9cb21fed
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005901-b.b11
Назва:
Вимога № 12
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас із метою усунення порушення, ознаки якого вбачаємо під час проведення даної процедури закупівлі.
Так, пункт 27 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО НАЯВНОСТІ ПАРИ КОЛІС НА ПЛАТФОРМАХ ДЛЯ КОМФОРТНОГО ПЕРЕСУВАННЯ.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Повідомляємо, що наявність ПАРИ КОЛІС НА ПЛАТФОРМАХ є КОНСТРУКТИВНОЮ ОСОБЛИВІСТЮ ТОВАРІВ ОКРЕМИХ ВИРОБНИКІВ, ЗОКРЕМА – ІТАЛІЙСЬКОЇ ФІРМИ DINI ARGEO. ІНШІ ВИРОБНИКИ МОЖУТЬ ЗАПРОПОНУВАТИ ПЛАТФОРМИ МЕНШОЇ ВАГИ (ДО 30 КІЛОГРАМІВ), ЗАВДЯКИ ЧОМУ ВІДСУТНЯ ПОТРЕБА У НАЯВНОСТІ ПАРИ КОЛІС НА ПЛАТФОРМАХ (ТОВАР МОЖЛИВО ЛЕГКО ПЕРЕНОСИТИ ВРУЧНУ).
ВІДСУТНІСТЬ ПАРИ КОЛІС НА ПЛАТФОРМАХ НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТь виконання цільових функцій товару, не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги пункту 27 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар не містить ПАРИ КОЛІС НА ПЛАТФОРМАХ, але забезпечує «КОМФОРТНЕ ПЕРЕСУВАННЯ» платформи шляхом ЗМЕНШЕННЯ ЇЇ ВАГИ, ЗАСТОСУВУЮЧИ БІЛЬШ ЯКІСНІ ТА ЛЕГКІ МАТЕРІАЛИ.
У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ. ПРОСИМО ПРИВЕСТИ УМОВИ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЧИННОГО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», А САМЕ – ЗАБЕЗПЕЧИТИ МОЖЛИВІСТЬ УЧАСТІ УЧАСНИКІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮВАТИМУТЬ постачання товару, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЄ «КОМФОРТНЕ ПЕРЕСУВАННЯ» платформи БЕЗ КОЛІС шляхом ЗМЕНШЕННЯ ЇЇ ВАГИ, ЗАСТОСУВУЮЧИ БІЛЬШ ЯКІСНІ ТА ЛЕГКІ МАТЕРІАЛИ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2021 23:17
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Вимоги до наявності пари коліс на платформах обумовлені фактичними потребами Замовника та досвідом використання аналогічних пристроїв.
Для пересування пристрою, що є предметом цієї закупівлі та подальшого встановлення його у іншому місті, виходячи з фактичних потреб замовника, повинно бути достатньо одного фахівця замовника. При цьому, значення має не тільки невелика вага, але й габарити обладнання, тому наявність саме коліс для переміщення є обов’язковою технічною умовою."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога № 11
Номер:
36009e307a114ebf88e403c2597e459e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005901-b.b10
Назва:
Вимога № 11
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас із метою усунення порушення, ознаки якого вбачаємо під час проведення даної процедури закупівлі.
Так, пункт 26 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО НАЯВНОСТІ ЗЙОМНОГО ФЛЕШНАКОПИЧУВАЧА.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Повідомляємо, що наявність ЗЙОМНОГО ФЛЕШНАКОПИЧУВАЧА є одним із способів вирішення завдання щодо збереження даних щодо зважування. ПОРЯД З НИМ Є ІНШІ СПОСОБИ, ЗОКРЕМА – ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРЕДАЧІ ДАНИХ ЩОДО ЗВАЖУВАННЯ ДО НОУТБУКУ КОРИСТУВАЧА ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, ДЛЯ ЇХ ЗБЕРЕЖЕННЯ в потрібному користувачеві обсязі.
Зйомний флешнакопичувач є ВІДСУТНім У ТОВАРАХ деяких ВИРОБНИКІВ, ЩО НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТь виконання цільових функцій товару, не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги пункту 26 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар не містить ЗЙОМНОГО ФЛЕШНАКОПИЧУВАЧА, але забезпечує збереження даних щодо зважування на ноутбуці користувача.
У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ. ПРОСИМО ПРИВЕСТИ УМОВИ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЧИННОГО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», А САМЕ – ЗАБЕЗПЕЧИТИ МОЖЛИВІСТЬ УЧАСТІ УЧАСНИКІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮВАТИМУТЬ постачання товару із функцією ПЕРЕДАЧІ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ДАНИХ ЩОДО ЗВАЖУВАННЯ НА НОУТБУЦІ КОРИСТУВАЧА, А НЕ НА ЗЙОМНОМУ ФЛЕШНАКОПИЧУВАЧІ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2021 23:16
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо:"Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При наявності технічних ускладнень (відсутність покриття для електронної передачі даних бездротовими засобами), зчитування накопичених даних здійснюватиметься за допомогою зовнішніх накопичувачів (флешпам’ять).
Обсяги даних щодо кількості транспортних засобів за добу та кількості днів збирання інформації у режимі «оффлайн», що має забезпечувати предмет закупівлі розраховано Замовником, виходячи з аналітичних даних, щодо фактичної наявності відповідних випадків."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога № 10
Номер:
9090b81047804a2ebfc359991be1b95d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005901-b.b9
Назва:
Вимога № 10
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас із метою усунення порушення, ознаки якого вбачаємо під час проведення даної процедури закупівлі.
Так, пункти 20 та 22 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ПІДСУМОВОЧОЇ КОРОБКИ ТА АКУМУЛЯТОРНОГО ВІДСІКУ – ІР 68.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Повідомляємо, що ЗА ІНФОРМАЦІЄЮ, ЯКА МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ДЖЕРЕЛАХ (IEC 60529: Degrees of protection provided by enclosures (IP Code) // International Electrotechnical Commission, Geneva), МАРКУВАННЯ СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ОБОЛОНКИ ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРИ ДОПОМОЗІ МІЖНАРОДНОГО ЗНАКА ЗАХИСТУ (IP) І ДВОХ ЦИФР, перша з яких означає захист від попадання твердих предметів, друга — від проникнення води. При першій характеристичної цифрі, рівній 6, оболонка забезпечує ПОВНИЙ ЗАХИСТ ВІД ПИЛУ. Друга характеристична цифра, що дорівнює 8 вказує на те, що оболонка забезпечує захист від впливу ПРИ ТРИВАЛОМУ ЗАНУРЕННІ У ВОДУ (ПОВНА ВОДОНЕПРОНИКНІСТЬ. ПРИСТРІЙ МОЖЕ ПРАЦЮВАТИ У ЗАНУРЕНОМУ РЕЖИМІ).
ДО ТОГО Ж, НА РИНКУ УКРАЇНИ ПРЕДСТАВЛЕНІ ВИРОБНИКИ, ЧИЇ ТОВАРИ НЕ МІСТЯТЬ ТАКОГО КОНСТРУКТИВНОГО ЕЛЕМЕНТУ, ЯК ПІДСУМОВОЧНА КОРОБКА.
У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ. ПРОСИМО ПРИВЕСТИ УМОВИ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЧИННОГО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», А САМЕ – ЗАБЕЗПЕЧИТИ МОЖЛИВІСТЬ УЧАСТІ УЧАСНИКІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮВАТИМУТЬ постачання товару із іншим СТУПЕНЕМ ЗАХИСТУ АКУМУЛЯТОРНОГО ВІДСІКУ, ніж ІР 68 (відповідно до РЕАЛЬНИХ потреб Замовника). А також забезпечити МОЖЛИВІСТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ у тендері ВИРОБНИКів, ЧИЇ ТОВАРИ НЕ МІСТЯТЬ ТАКОГО КОНСТРУКТИВНОГО ЕЛЕМЕНТУ, ЯК ПІДСУМОВОЧНА КОРОБКА.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2021 23:15
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Вимога щодо наявності ступеня захисту акумуляторного відсіку ІР68 обумовлена необхідністю зважування транспортних засобів, що здійснюють перевезення вантажів сільськогосподарського призначення безпосередньо з полів, на яких відбувається завантаження та присутній фактор налипання ґрунту, при якому можливе змивання бруду під сильним струмом гарячої води транспортного засобу безпосередньо при зважуванні та без пошкодження пристрою.
Також, інші кліматичні умови застосування предмету закупівлі на території України передбачають можливості використання приладів в неприємних погодних умовах відкритого повітря – на вітру, снігу, дощу, зовнішнього обмерзання (із внутрішнім конденсатом вологи), пилу (у тому числі буревіїв) та таке інше."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога №9
Номер:
92cb53b3a17f49bd88efb17cf54e0b76
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005901-b.b8
Назва:
Вимога №9
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас із метою усунення порушення, ознаки якого вбачаємо під час проведення даної процедури закупівлі.
Так, пункти 19 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ТЕНЗОДАТЧИКІВ ІР 69К ТА ВИМОГИ НАДАТИ СЕРТИФІКАТ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЯКОСТІ.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Повідомляємо, що ЗА ІНФОРМАЦІЄЮ, ЯКА МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ДЖЕРЕЛАХ (IEC 60529: Degrees of protection provided by enclosures (IP Code) // International Electrotechnical Commission, Geneva), МАРКУВАННЯ СТУПЕНЯ ЗАХИСТУ ОБОЛОНКИ ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРИ ДОПОМОЗІ МІЖНАРОДНОГО ЗНАКА ЗАХИСТУ (IP) І ДВОХ ЦИФР, перша з яких означає захист від попадання твердих предметів, друга — від проникнення води. При першій характеристичної цифрі, рівній 6, оболонка забезпечує ПОВНИЙ ЗАХИСТ ВІД ПИЛУ. Друга характеристична цифра, що дорівнює 8 вказує на те, що оболонка забезпечує захист від впливу ПРИ ТРИВАЛОМУ ЗАНУРЕННІ У ВОДУ (Повна водонепроникність. Пристрій може працювати у зануреному режимі). Німецький стандарт DIN 40050-9 розширює IEC 60529 до ступеня захисту IP69K, що застосовується для високотемпературного миття під високим тиском. Такі корпуси мають не тільки високий ступінь захисту від пилу (IP6X), але і здатні витримати високий тиск води під час миття.
У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ. ПРОСИМО ПРИВЕСТИ УМОВИ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЧИННОГО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», А САМЕ – ЗАБЕЗПЕЧИТИ МОЖЛИВІСТЬ УЧАСТІ УЧАСНИКІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮВАТИМУТЬ постачання товару, який має інший СТУПінь ЗАХИСТУ ТЕНЗОДАТЧИКІВ ніж ІР 69К (відповідно до РЕАЛЬНИХ потреб замовника).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2021 23:14
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Вимога щодо наявності ступеня захисту тензодатчиків ІР69К обумовлена необхідністю зважування транспортних засобів, що здійснюють перевезення вантажів сільськогосподарського призначення безпосередньо з полів, на яких відбувається завантаження та присутній фактор налипання бруду, який можливо змивати під сильним струмом гарячої води для зважування транспортного засобу безпосередньо при зважуванні без пошкодження пристрою.
Слід зазначити, що німецький стандарт DIN 40050-9, яким запроваджено ступінь захисту IP69K, було первісно розроблено саме для транспортних засобів, які потребують регулярне очищення."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога №8
Номер:
223d3163e237431993241452bccf59af
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005901-b.b7
Назва:
Вимога №8
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас із метою усунення порушення, ознаки якого вбачаємо під час проведення даної процедури закупівлі.
Так, пункти 17 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, МІСТИТЬ ВИМОГИ ДО КІЛЬКОСТІ ТЕНЗОДАТЧИКІВ В ОДНІЙ ПЛАТФОРМІ НЕ МЕНШЕ 10, ВИМАГАЄТЬСЯ ДОДАТИ ПІДТВЕРДЖУЮЧИЙ ДОКУМЕНТ).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Повідомляємо, що наявність 10 ТЕНЗОДАТЧИКІВ В ОДНІЙ ПЛАТФОРМІ є конструктивною особливістю ТОВАРУ ОДНОГО ВИРОБНИКА ІТАЛІЙСЬКОЇ ФІРМИ DINI ARGEO, є ВІДСУТНЬОЮ В ТОВАРАХ ІНШИХ ВИРОБНИКІВ, НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТь виконання цільових функцій товару, не вимагається для отримання товаром сертифікату відповідності ДСТУ OIML R134:1. При цьому встановлення вимоги пункту 17 Таблиці 1 Технічних вимог до закупівлі перешкоджає участі у Процедурі закупівлі тих учасників, чий товар містить МЕНШУ КІЛЬКІСТЬ ТЕНЗОДАТЧИКІВ, але при цьому має сертифікат відповідності ДСТУ OIML R134:1.
У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКИМИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ОБМЕЖЕННЯ З ЦЬОГО ПИТАННЯ. ПРОСИМО ПРИВЕСТИ УМОВИ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЧИННОГО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», А САМЕ – ЗАБЕЗПЕЧИТИ МОЖЛИВІСТЬ УЧАСТІ УЧАСНИКІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮВАТИМУТЬ постачання товару, оснащеного МЕНШОЮ КІЛЬКІСТЮ ТЕНЗОДАТЧИКІВ за умов відповідності ДСТУ OIML R134:1.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2021 23:12
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Державної служби України з безпеки на транспорті від 12.10.2021 № 6735/9.1/15-21 повідомляємо: "Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Тому, наявність визначеної технічними умовами кількості тензодатчиків обумовлена необхідністю безперебійного функціонування пристрою та можливістю заміни непрацюючих датчиків без зупинки робочого процесу, що можливо лише в разі наявності визначеної технічними умовами кількості датчиків."
Статус вимоги:
Відхилено