• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 3

«Капітальний ремонт дороги по вул. Толстого в с. Старовірівка Нововодолазького району Харківської області»

Торги не відбулися

8 432 483.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 162.42 UAH
Період уточнення: 16.09.2021 14:08 - 24.09.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: 4aac56558eba48f084650380109f953f
Дата опублікування: 20.09.2021 09:52
Опис: Шановний замовнику, надайте будь-ласка, выдповідь на питання: якщо у учасника аналогічний договір з поточного ремонту дороги(не дрібного), але і не зазначено в предметі договору "середній" чому його договір не буде вважатися аналогічним, що є дискримінаційною умовою?
Відповідь: «Шановний учасник, Ваш договір, де невказано в предметі договору «середній», замовником буде вважатися аналогічним. При розгляді Вашої тендерної пропозиції, при розгляді виконання аналогічних договорів, замовником будуть прийняти до уваги саме додатки та розрахунки до договорів, а саме: локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунки за статтями витрат та акти виконаних робіт за формами КБ-2 та вартості виконаних робіт за формами КБ-3».
Дата відповіді: 20.09.2021 14:29
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 5adc05b055954f8a81761ad194191cc3
Дата опублікування: 17.09.2021 09:13
Опис: Шановний Замовнику! В Технічному завданні ви зазначєте "Розливання в'яжучих матеріалів (на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй) (4 800,0*0,72/1 000,0)/1,0" та Емульсія бітумна ЕКШМ-60 (4 800,0*0,3*1,03/1 000,0). Поясніть будь-ласка, в чому різниця між цими двома пунктами? Який матеріал ви маєте на увазі, називаючи його "в'яжучим"? Оскільки це і є бітумна емульсія, однак ви в тому ж технічному завданні далі зазначаєте конкретний вид емульсії "Емульсія бітумна ЕКШМ-60"...?
Відповідь: «Шановник учаснику, технічне завдання, а саме Додаток 3 до тендерної документації, замовлено замовником згідно локального кошторису на будівельні роботи №02-001-001, який розроблено та затверджено відповідно до робочого проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Толстого в с. Старовірівка Нововодолазького району Харківської області», Кошторисна документація 59-20/кд-КД, з якою кожен з учасників до початка підготовки тендерної пропозиції, може ознайомитись та відвідати об’єкт виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт (п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)»
Дата відповіді: 20.09.2021 09:36
Відповідь надана

Щодо неправильності визначення аналогічного договору

Номер: e9a037321fc14944974d29b0b52b7b2e
Дата опублікування: 17.09.2021 09:05
Опис: Шановний Замовнику! В ТД ви вказуєте, що "Аналогічним договором вважається договір, за яким учасником виконувались роботи з капітального або поточного середнього ремонтудоріг або реконструкції та будівництва автомобільних доріг, укладенийпротягом останніх 3 (трьох) роківвід дати, що передує даті оголошення закупівлі." Відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт" одним із видів ремонтів є поточний, що поділяється на середній та дрібний. По основним видам робіт поточний середній та капітальний ремонти є аналогічними. Однак, ви прописуєте в ТД саме поточний середній ремонт, не зважаючи на те, що Замовники частіше не конкретизують середній це ремонт чи дрібний, а зазначають "поточний ремонт дороги", отже, поясніть, будь-ласка, якщо у учасника аналогічний договір з поточного ремонту дороги(не дрібного), чому його договір не буде вважатися аналогічним, що є дискримінаційною умовою в даному випадку? Тож наше підтприємство звертає Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, та просить внести відповідні зміни, інакше будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: «Шановний учаснику, відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт, поточний ремонт поділяється на середній та дрібний. Поточний дрібний ремонт – підтримання транспортно експлуатаційних характеристик автомобільних доріг шляхом усунення незначних пошкоджень окремих елементів дороги, що виникли в процесі експлуатації. Поточний середній ремонт – відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог. Капітальний ремонт – запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг. Відповідно до цього, замовником була зазначена вимога щодо аналогічного договору наявність в учасника договору, за яким виконувались роботи з капітального або поточного середнього ремонту доріг або реконструкції та будівництва автомобільних доріг, укладений протягом останніх 3 (трьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, так як по основним видам робіт, поточний середній та капітальний ремонт, є аналогічними, як і зазначив учасник.»
Дата відповіді: 20.09.2021 09:35