• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Магнітно-резонансний томограф з напруженістю (індукцією) магнітного поля не менше 1,5 Тесла

НК 024:2019 – 37618-системи рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла

Завершена

39 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 390 000.00 UAH
Період уточнення: 15.09.2021 11:41 - 06.10.2021 00:00
Відповідь надана

Звернення щодо надання роз’яснень по вимогам ТД

Номер: 7b43e17d8a3e4301b0121b2e6730caa6
Дата опублікування: 01.10.2021 14:40
Опис: Нажаль, ми не отримали відповідб на поставлене питання, а саме. В оголошені зазначено, що умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) замовник здійснює попередню оплату на строк не більше трьох місяців, але в будь-якому разі не довше ніж 24.12.2021 року, в розмірі до 100% (cnf відсотків). Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 641від 02.12.2020р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 і від 22 липня 2020 р. № 641», Постанови КМУ №641 від 22.07.2020р. «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Але в п. 4.1. проекту договору зазначено, що Розрахунки проводяться на умовах відстрочки платежу після отримання Товару Покупцем та згідно з підписаною сторонами видатковою накладною. Максимальним строком відстрочення платежу є 30 робочих днів. Просимо надати роз’яснення яка інформація вірна, та що зазначена в оголошені або в проекті договору? Якщо інформація вірна та що в оголошенні, просимо внести зміни до п.4.1 проекту договору.
Відповідь: Проект договору вчора було замінено!!!
Дата відповіді: 01.10.2021 15:57
Відповідь надана

Звернення щодо надання роз’яснень по вимогам ТД

Номер: c64e987e96fa4bf28ef546c9f0dc22bf
Дата опублікування: 30.09.2021 11:17
Опис: Доброго дня! В оголошені зазначено, що умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) замовник здійснює попередню оплату на строк не більше трьох місяців, але в будь-якому разі не довше ніж 24.12.2021 року, в розмірі до 100% (cnf відсотків). Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 641від 02.12.2020р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 і від 22 липня 2020 р. № 641», Постанови КМУ №641 від 22.07.2020р. «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Але в п. 4.1. проекту договору зазначено, що Розрахунки проводяться на умовах відстрочки платежу після отримання Товару Покупцем та згідно з підписаною сторонами видатковою накладною. Максимальним строком відстрочення платежу є 30 робочих днів. Просимо надати роз’яснення яка інформація вірна, та що зазначена в оголошені або в проекті договору? Якщо інформація вірна та що в оголошенні, просимо внести зміни до п.4.1 проекту договору.
Відповідь: Доброго дня!
Дата відповіді: 30.09.2021 12:49
Відповідь надана

Звернення щодо надання роз’яснень по вимогам ТД

Номер: a5ba4882754d4121bcf44ceabda4ee88
Дата опублікування: 24.09.2021 15:43
Опис: Доброго дня! Згідно вимог Додатку 3 щодо підтвердження кваліфікації, в тендерній документації зазначено, що учасники повинні надати «Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору у 2019 - 2021 роках, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) послуг, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків з підтвердженням факту виконання обов’язків по договору у повному обсязі». Просимо надати роз’яснення яку інформацію зазначати щодо обсягів (кількості) послуг, якщо в договорі поставкою є ТОВАР а не послуги, а також предметом закупки є товар, а не послуги?
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 29.09.2021 13:35
Відповідь надана

Звернення щодо надання роз’яснень по вимогам ТД

Номер: 33934fc73203478587e13c0886edef2b
Дата опублікування: 24.09.2021 15:41
Опис: Доброго дня! Вимогами п. 1 Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій, Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимагається Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом одного робочого дня після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (skv82zokb@ukr.net ) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком 1 завірений підписом уповноваженої особи та печаткою. Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються в одному файлі, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути розбірливим та читабельним/ В підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів). Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію. 1. Дана вимога порушує норму Закону України «Про публічні закупівлі» і Замовник не може вимагати від учасників протягом одного робочого дня після допущення його до розгляду розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (skv82zokb@ukr.net ) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію. Просимо надати роз’яснення щодо даної вимоги та на якому етапі учасник повинен надати оновлену цінову пропозицію або унести зміни до тендерної документації та вилучити дану вимогу, оскільки вона порушує норму Закону. 2. Також просимо надати роз’яснення, який гарантійний лист повинен надати учасник: підтвердження, що всі документи розбірливі та читабельні? Або що всі документи надано у форматі PDF (Portable Document Format) чи Замовник мав на увазі іншу вимогу?
Відповідь: Доброго дня! Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що він відправить на зазначену електрону адресу Замовника, впродовж одного робочого дня, оновлену цінову пропозицію у разі, якщо за результатами аукціону, цінова пропозиція Учасника буде відрізнятися від стартової пропозиції.
Дата відповіді: 29.09.2021 13:41