-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Магнітно-резонансний томограф з напруженістю (індукцією) магнітного поля не менше 1,5 Тесла
НК 024:2019 – 37618-системи рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла
Завершена
39 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 390 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 390 000.00 UAH
Номер:
ae3f6fbc4a114589b3af8f677e2d92f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2021 00:00
Період моніторингу:
30.11.2021 09:46 - 22.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-09-15-004521-b 15.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.09.2021 № 642/мв (далі – ТД) зі змінами, тендерні пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ», ТОВ «МЕДХОЛДІНГ», ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП», протокол засідання тендерного комітету від 27.10.2021 № 737/мв, повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2021, договір від 09.11.2021 № 90-11 ТБ/21, додаткову угоду від 16.11.2021 № 1, пояснення Замовника від 03.12.2021 року.
Період усунення порушень:
17.12.2021 09:00 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2021 09:00
Запити/Пояснення
Номер:
8f791dce1d284513b0f6c7dff6aa4533
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2021 21:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.