Номер:
795478ae293d46db83202d78be895ebc
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
04.10.2021 13:24
Опис:
Доброго дня. Розглянувши умовами тендерної документації вважаємо за необхідне зауважити, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу певним учасникам, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлені до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ. У разі відмови внесення змін до тендерної документації ми будемо вимушені звертатися до АМКУ. Тобто, для отримання більшої можливості учасників у конкурентній боротьбі та отримання найменшої цінової пропозиції просимо Вас розглянути можливість внесення змін у Додаток 2 тендерної документації, «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», та викласти його в наступній редакції: Копія аналогічного Договору поставки мінімум 1 нового автобуса або електричного автобуса або тролейбуса з усіма додатками за будь-який період 2017-2021 рр. за предметом закупівлі. Також проаналізувавши технічну специфікацію, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації у Додаток 5, та викласти його в наступній редакції: 1) Автобуси міські пасажирські великої місткості з низьким рівнем підлоги: Нові, виготовлені не раніше 2021 р. і такі, що підлягають першій реєстрації, категорія М3, клас І або еквівалент; 2) Довжина автобуса, не менше 10 м; 3) Пасажиромісткість максимальна, не менше 70, пасажирів, при 8 пас. на 1 м2 ; 4) Місць для сидіння, не менше 27, в т.ч. не менше 14 для пріоритетної категорії пасажирів; 5) Висота автобуса не більше 3 м; 6) Дахові вентиляційні люки або вентиляційні вікна з боку автобуса, не менше 2; 7) Кількість службових дверей, не менше 2; 8) Відділення водія (кабіна) відділене від салону перегородкою, що поділяє двостулкові передні двері на дві частини або кабіна водія повністю відділена від пасажирського салону; 9) Автоматизована система оплати проїзду (АСОП): Для роботи у складі АСОП повинен бути встановлений комплект технічних засобів АСОП (обладнання аналогічне тому, що вже встановлено на рухомому складі підприємства), який включає: бортовий комп’ютер – 1 шт., - термінал водія – 1 шт., - валідатор електронного квитка – 3 шт., - монтажний комплект – 1 компл. Працездатність встановленого обладнання перевірити тестовим підключенням його через мережу мобільного оператора до тестового серверу АСОП. Водій повинен мати обмежений контроль входу пасажира.; 10) Вентиляція салону повинна здійснюватися: через розсувні кватирки, розміром не менше третини висоти вікна, через службові двері на зупинках.
Відповідь:
Таблиця 1 Додатку 2.
Вимогу потенційного учасника відхилено.
Відповідно до розділу 3 статті 16 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для можливості перевірити здатність учасника тендеру (Постачальника) виконати контракт, були встановлені відповідні кваліфікаційні критерії. Відповідність даній вимозі зможе показати наявність підтвердженого успішного досвіду виконання аналогічних до предмету закупівлі поставок.
п.1 Додатку 5
Будуть внесені зміни до даного пункту тендерної документації.
п.2, п.5, п.6, п.35 п.36, п.41, п.59 Додатку 5
Вимоги потенційного учасника відхилено.
З метою перевезення максимальної кількості пасажирів та зменшення навантаження на автошляхи, організатор тендеру планує закупити електробуси великої місткості довжиною понад 12 метрів. Характеристики транспортного засобу довжиною 10 метрів не задовольняють вимоги щодо потужності пасажиропотоку.
Крім того, відсутність дахових вентиляційних люків в електричних автобусах суттєво впливає на комфортність перевезення пасажирів. Вентиляція салону повинна здійснюватися через дахові люки (вентилятори), через розсувні кватирки, розміром не менше третини висоти вікна, через службові двері на зупинках
Вимоги залишаються без змін
п.56 Додатку 5
Пропозиція потенційного учасника доповнити пункт вимогою: «Водій повинен мати обмежений контроль входу пасажира» не аргументована та ніяким чином не стосується системи оплати проїзду.
Вимога залишається без змін.
Дата відповіді:
07.10.2021 11:38