• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»

Розрахунки за Товар здійснюються наступним чином: 1.Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. 2.Бюджетні зобов’язання за Договором виникають між сторонами в межах відповідних бюджетних призначень. Попередня оплата (аванс) у розмірі до 50 % від суми цього договору здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Продавцем виключно з таких рахунків на цілі зазначені в п. 1.1. цього Договору та повинна бути використана протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати отримання у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».

Торги не відбулися

319 610 099.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200 000.00 UAH
Період уточнення: 13.09.2021 17:55 - 22.10.2021 01:00
Відповідь надана

Щодо внесення змін до технінчих вимог

Номер: 8ae9ef71ede04dd9ad36b9fe52afdf76
Дата опублікування: 18.10.2021 19:15
Опис: Шановний Замовнику! Ми, просимо Вас внести зміни до технічних вимог тендерної документації з огляду на таке. 1.п.13 Технічних вимог тендерної документації передбачає використання ведучого моста портального, двоступеневого, з гіпоїдною головною передачею або ZF AV – 133/83 або еквівалент. Ми використовуємо аналогічний ведучий міст інтегрально-портального типу ZF AVE 130. Просимо Вас, п.13 викласти в такій редакції «портальний, двоступеневий, з гіпоїдною головною передачею або ZF AV – 133/83, або ZF AVE 130, або еквівалент». Та відповідно внести зміни до п.14 технічних вимог, збільшивши передаточне відношення головної передачі до 22,66. 2.Конструкція наших електричних автобусів не має люка на даху, однак турбовентилятор можна адаптувати на даху для вентиляції салону. Просимо п.35 технічних вимог викласти в наступній редакції: «Дахові вентиляційні люки або турбовентилятори, не менше: 2». Відповідні зміни розширять коло учасників та забезпечать створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, а також можливість обрати найкращий варіант для закупівлі.
Відповідь: п. 13 Технічних вимог Додатку 5. Ведучі осі ZF AVE 130 мають вбудовані у ступиці тягові двигуни. Нажаль, умови експлуатації замовника не дозволяють виконувати належним чином технічне обслуговування двигунів даної конструкції. Вимогу залишити без змін. п. 14 Технічних вимог Додатку 5. До даного пункту тендерної документації були внесені зміни, а саме: «Передаточне відношення головної передачі – в межах 5 – 10». Вимогу залишити без змін. п. 35 Технічних вимог Додатку 5. Будуть внесені зміни до даного пункту тендерної документації.
Дата відповіді: 21.10.2021 15:50
Відповідь надана

Щодо проєкту договору

Номер: e150426c822d4d62822d8ea45c63b21c
Дата опублікування: 18.10.2021 10:13
Опис: Доброго дня! Просимо Вас надати відповіді на питання, що стосуються проєкту договору. 1.Так, відповідно до п.4.2. проєкту Договору Розрахунки за Товар здійснюються наступним чином:- за рахунок бюджетних коштів розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. Оскільки умовами проєкту договору, передбачено постачання окремими партіями за заявками продавця та попередню оплату у розмірі до 50%, просимо Вас уточнити, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів в якому обсязі? За фактично поставлений товар (кожну партію) чи оплата здійснюється після відвантаження всього обсягу поставки? 2.Відповідно до п.4.4. Попередня оплата (аванс) у розмірі до 50 % від суми цього договору здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Продавцем виключно з таких рахунків на цілі зазначені в п. 1.1. цього Договору та повинна бути використана протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати отримання у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Просимо уточнити, перерахування попередньої оплати здійснюється протягом 5 банківських днів від якої події? Крім того, умовами тендерної документації передбачено здійснення попередньої оплати у розмірі 50%, а не до 50%. Просимо, внести зміни до проєкту договору. 3. Відповідно до п. 5.5. Поставка партії Товару здійснюється не пізніше 12 (дванадцяти) місяців з дати отримання Продавцем попередньої оплати або протягом строку, визначеного в письмовій заявці Покупця. Порядок приймання-передачі Товару наведений у Додатку № 3, що є невід’ємною частиною Договору. Просимо уточнити, яким чином Покупцем буде визначатися строк у заявці? Оскільки строк залежить від виробничих процесів, просимо даний пункт доповнити положенням щодо погодження строку поставки з Продавцем. Дякуємо.
Відповідь: Розрахунки за Товар здійснюються наступним чином: - за рахунок бюджетних коштів розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар (кожну партію). Попередня оплата (аванс) у розмірі до 50 % від суми цього договору здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Продавцем виключно з таких рахунків на цілі зазначені в п. 1.1. цього Договору та повинна бути використана протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати отримання у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Перерахування попередньої оплати здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання державних коштів Покупцем. Поставка партії Товару здійснюється не пізніше 12 (дванадцяти) місяців з дати отримання Продавцем попередньої оплати або протягом строку, визначеного в письмовій заявці Покупця. Покупець буде визначати строк поставки з дати отримання підтвердження від Продавця про можливість виконати поставку замовленої партії до дати, що вказана у заявці.
Дата відповіді: 19.10.2021 18:28
Відповідь надана

Запитання щодо технічних харектеристик

Номер: 932d7541d8da408eba42a1b0a381c10f
Дата опублікування: 04.10.2021 17:46
Опис: Доброго дня. Просимо надати розяснення щодо наступного: 1) п.14, передавальне відношення. Згідно п.17 додатку 5 допускається установка аналога двигуна ZFCeTrax. Однак, можливість застосування аналогів виключається умовами п. 14 додатка 5 зазначено, що передавальне число головної передачі має бути в межах «5,5-6,5», що характерно для найнижчого значення вхідних оборотів (наприклад автобусних мостів). Просимо виключити дану вимогу яке суперечить умовам п.17 щодо можливості застосування аналогічних двигунів і мостів або викласти його в такій редакції: «14. Передаточне відношення головної передачі - в межах 5,5-9,9 » 2) В п. 10 передбачено, що «Висота підлоги на входах над рівнем дороги, мм, не вищє - 320мм». Беручи до уваги те що на електробуси згідно п.27 додатку 5 повинна бути передбачена система кнілінгу, а також з огляду на, те що правила ЄЕК ООН №107 передбачають рівень висоти підлоги на вході не більше 340мм, дана вимога є надмірною, і обмежує можливість участі більшості виробників електротранспорту. Просимо викласти п. 10 в такій редакції: «Висота підлоги на входах над рівнем дороги, мм, не вищє - 340мм».
Відповідь: п. 14 Технічних вимог Додатку 5. До даного пункту були внесені зміни. Пункт викладено у наступній редакції: «Передаточне відношення головної передачі – в межах 5-10». п. 17 Технічних вимог Додатку 5. До даного пункту були внесені зміни. Пункт викладено у наступній редакції: «Тип двигуна електричний, синхронний або асинхронний». п. 10 Технічних вимог Додатку 5. Висота підлоги на входах над рівнем дороги 340 мм – це найвища допустима висота відповідно до Правил ЄЕК ООН 107. Сучасні європейські пасажирські транспортні засоби мають висоту підлоги на входах над рівнем дороги – 320 мм, тому пропозиції транспортних засобів із висотою підлоги на входах над рівнем дороги 340 мм будуть відхилені.
Дата відповіді: 07.10.2021 11:40
Відповідь надана

Просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації

Номер: 795478ae293d46db83202d78be895ebc
Дата опублікування: 04.10.2021 13:24
Опис: Доброго дня. Розглянувши умовами тендерної документації вважаємо за необхідне зауважити, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу певним учасникам, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлені до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ. У разі відмови внесення змін до тендерної документації ми будемо вимушені звертатися до АМКУ. Тобто, для отримання більшої можливості учасників у конкурентній боротьбі та отримання найменшої цінової пропозиції просимо Вас розглянути можливість внесення змін у Додаток 2 тендерної документації, «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», та викласти його в наступній редакції: Копія аналогічного Договору поставки мінімум 1 нового автобуса або електричного автобуса або тролейбуса з усіма додатками за будь-який період 2017-2021 рр. за предметом закупівлі. Також проаналізувавши технічну специфікацію, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації у Додаток 5, та викласти його в наступній редакції: 1) Автобуси міські пасажирські великої місткості з низьким рівнем підлоги: Нові, виготовлені не раніше 2021 р. і такі, що підлягають першій реєстрації, категорія М3, клас І або еквівалент; 2) Довжина автобуса, не менше 10 м; 3) Пасажиромісткість максимальна, не менше 70, пасажирів, при 8 пас. на 1 м2 ; 4) Місць для сидіння, не менше 27, в т.ч. не менше 14 для пріоритетної категорії пасажирів; 5) Висота автобуса не більше 3 м; 6) Дахові вентиляційні люки або вентиляційні вікна з боку автобуса, не менше 2; 7) Кількість службових дверей, не менше 2; 8) Відділення водія (кабіна) відділене від салону перегородкою, що поділяє двостулкові передні двері на дві частини або кабіна водія повністю відділена від пасажирського салону; 9) Автоматизована система оплати проїзду (АСОП): Для роботи у складі АСОП повинен бути встановлений комплект технічних засобів АСОП (обладнання аналогічне тому, що вже встановлено на рухомому складі підприємства), який включає: бортовий комп’ютер – 1 шт., - термінал водія – 1 шт., - валідатор електронного квитка – 3 шт., - монтажний комплект – 1 компл. Працездатність встановленого обладнання перевірити тестовим підключенням його через мережу мобільного оператора до тестового серверу АСОП. Водій повинен мати обмежений контроль входу пасажира.; 10) Вентиляція салону повинна здійснюватися: через розсувні кватирки, розміром не менше третини висоти вікна, через службові двері на зупинках.
Відповідь: Таблиця 1 Додатку 2. Вимогу потенційного учасника відхилено. Відповідно до розділу 3 статті 16 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для можливості перевірити здатність учасника тендеру (Постачальника) виконати контракт, були встановлені відповідні кваліфікаційні критерії. Відповідність даній вимозі зможе показати наявність підтвердженого успішного досвіду виконання аналогічних до предмету закупівлі поставок. п.1 Додатку 5 Будуть внесені зміни до даного пункту тендерної документації. п.2, п.5, п.6, п.35 п.36, п.41, п.59 Додатку 5 Вимоги потенційного учасника відхилено. З метою перевезення максимальної кількості пасажирів та зменшення навантаження на автошляхи, організатор тендеру планує закупити електробуси великої місткості довжиною понад 12 метрів. Характеристики транспортного засобу довжиною 10 метрів не задовольняють вимоги щодо потужності пасажиропотоку. Крім того, відсутність дахових вентиляційних люків в електричних автобусах суттєво впливає на комфортність перевезення пасажирів. Вентиляція салону повинна здійснюватися через дахові люки (вентилятори), через розсувні кватирки, розміром не менше третини висоти вікна, через службові двері на зупинках Вимоги залишаються без змін п.56 Додатку 5 Пропозиція потенційного учасника доповнити пункт вимогою: «Водій повинен мати обмежений контроль входу пасажира» не аргументована та ніяким чином не стосується системи оплати проїзду. Вимога залишається без змін.
Дата відповіді: 07.10.2021 11:38
Відповідь надана

Щодо покриття підлоги

Номер: 4365222d62d54f279d748703e806ea8c
Дата опублікування: 30.09.2021 15:20
Опис: Шановний замовнику! В п. 28 Додатку 5 до ТД вказується, що тип покриття підлоги має бути "grabiol" або аналогічне. Просимо вказати, які саме технічні показники будуть братися до уваги при визначенні аналогічного покриття.
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за запитання До уваги при визначенні аналогічного покриття будуть братися до уваги такі технічні показники як стійкість до стирання та протиковзаючі властивості. Крім того, звертаємо Вашу увагу що, пунктом 5 Додатку 5 до ТД передбачається наступне: «При наданні Учасником еквіваленту(ів) предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються) Замовником, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку, з № та датою, порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого(их) товару(ів) та предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються).»
Дата відповіді: 01.10.2021 12:14
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: f02d9ddd79924c5e8c7c9a33daf4d7d0
Дата опублікування: 30.09.2021 10:16
Опис: Шановний Замовнику! З метою документального підтвердження відповідності учасника встановленій кваліфікаційній вимозі, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації необхідно надати: 1.1. Копію аналогічного Договору поставки мінімум 1 нового електричного автобуса або тролейбуса з усіма додатками за будь-який період 2017-2021 рр; 1.2. Первинні документи, що підтверджують фактичне виконання наданого згідно вимог п. 1 аналогічного договору. Відповідно до п.4.1. тендерної документації назва предмету закупівлі визначена як: Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб». Відповідно до п.3 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (надалі - Порядок) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто, предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри. Таким чином, предметом Закупівлі визначено Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, з подальшою деталізацією до електричних автобусів з супутніми товарами (зарядні станції). Отже, встановлений законодавством порядок визначення предмету закупівлі, передбачає значно ширше поняття «предмету закупівлі». А тому, поняття аналогічного договору не може бути звужено виключно до договору поставки електричних автобусів та тролейбусів. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З метою недопущення дискримінації та з огляду на вищезазначене, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації для забезпечення участі у процедурі закупівлі компаній, що мають аналогічний досвід з постачання Товарів, що відносяться до 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб».
Відповідь: Доброго дня Дякуємо за запитання Відповідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно тендерної документації зазначеної закупівлі замовник вимагає кваліфікаційні вимоги за видом товару: № з/п Кваліфікаційна вимога Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1. Копія аналогічного Договору поставки мінімум 1 нового електричного автобуса або тролейбуса з усіма додатками за будь-який період 2017-2021 рр. 1.2. Первинні документи, що підтверджують фактичне виконання наданого згідно вимог п. 1 аналогічного договору. Відповідно до розділу 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі визначається самостійно Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Дата відповіді: 04.10.2021 08:37
Відповідь надана

Щодо зарядної станції

Номер: 48c10fd1cbc44e2fb93fd19fcfaa0d0a
Дата опублікування: 30.09.2021 10:04
Опис: Шановний Замовнику ! Після детального ознайомлення з тендерною документацією, просимо Вас надати роз’яснення. Технічною специфікацією передбачається зарядна станція прискореного типу потужністю 160 кВт. Ви маєте на увазі заряджання від пантографа чи плагінну зарядку (зарядку від розетки)?
Відповідь: Доброго дня дякуємо за запитання Замовник не встановлює обмежень стосовно способу заряджання електробуса.
Дата відповіді: 01.10.2021 12:05
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: 5e481748dc664e9d8677263dac4238b8
Дата опублікування: 30.09.2021 09:52
Опис: Шановний Замовнику! Ми, як потенційні учасники закупівлі, просимо Вас надати відповіді на питання, що стосуються технічних вимог до предмету закупівлі. 1.Відповідно до п.10 Технічних вимог висота підлоги на входах над рівнем дороги, не вище - 320 мм. Чи можуть Вами розглядатись до закупівлі електричні автобуси, які мають висоту підлоги на входах над рівнем дороги - 340 мм, з опцією КНІЛІНГ - 270 мм ? Будь-ласка, розгляньте такий варіант. 2. У зв’язку з прийняттям Вами пропозиції потенційного учасника щодо внесення змін до п.14 Технічних вимог, для уникнення дискримінаційних вимог та збільшення кола учасників, просимо Вас так само розглянути нашу пропозицію. Чи можливо, щоб електричний автобус був оснащений ZF AVE 130, при наявності двох опцій осі: передаточне відношення головної передачі в межах i = 17,8 та i = 22,66? 3. Відповідно до п. 35 Технічних вимог електричний автобус повинен мати не менше 2 дахових вентиляційних люків. Конструкція наших електричних автобусів не має люка на даху, з огляду на те, що там розташовані акумулятори та стельові кондиціонери. При цьому можемо запропонувати - турбовентилятори, які можна розмістити на даху. Таке рішення є більш комфортним для пасажирів. Просимо розглянути. Наголошуємо, що відповідні показники не впливають на продуктивність електричних автобусів. Якщо відповідні технічні характеристики є для Вас допустимими, просимо Вас внести відповідні зміни до технічних вимог, що викладені у тендерній документації.
Відповідь: Доброго дня Дякуємо за запитання п. 10 Технічних вимог Додатку 5. Висота підлоги на входах над рівнем дороги 340 мм – це найвища допустима висота відповідно до Правил 107. Сучасні європейські пасажирські транспортні засоби мають висоту підлоги на входах над рівнем дороги – 320 мм, тому пропозиції транспортних засобів із висотою підлоги на входах над рівнем дороги 340 мм будуть відхилені. п. 14 Технічних вимог Додатку 5. Ведучі осі ZF AV 130 мають вбудовані у ступиці тягові двигуни. Нажаль, умови експлуатації замовника не дозволяють виконувати належним чином технічне обслуговування двигунів даної конструкції. Тому, замовник встановлює вимогу стосовно двигуна центрального розташування ZFCeTrax або його аналога. п. 35 Технічних вимог Додатку 5. Як зазначає потенційний учасник дахові вентиляційні люки не впливають на продуктивність електричних автобусів, але суттєво впливають на комфортність перевезення пасажирів. Вимога залишається без змін.
Дата відповіді: 01.10.2021 12:02
Відповідь надана

асинхронний двигун

Номер: ebd4c1202d7447e7adb9714296f0e0cf
Дата опублікування: 29.09.2021 18:32
Опис: Доброго дня, шановний Замовник! Наша компанія планує поставляти електробуси, на яких встановлений синхронний двигун на постійних магнітах, однак за п. 17 Додатку 5 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ вимагається асинхронний двигун. При цьому, синхронні електродвигуни краще за асинхронні, оскільки вони мають більший ККД, швидкість двигуна не залежить від зміни навантаження і є постійною, зміна прикладеної напруги не впливає на крутний момент тощо. Асинхронні двигуни мають натомість низку недоліків: наявність малого пускового моменту; наявність великої пускового струму; знижений коефіцієнт потужності; низька керованість з точки зору регулювання швидкості тощо. Просимо внести зміни в тендерну документацію та або передбачити зміни в п. 17 Додатку 5 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ та змінити тип двигуна із "асинхронний" на "синхронний" або встановити альтернативу ("синхронний або асинхронний")
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання . п. 17 Технічних вимог Додатку 5. Будуть внесені зміни до даного пункту тендерної документації.
Дата відповіді: 01.10.2021 11:51
Відповідь надана

Двигун ZFCeTrax

Номер: c7154b57806d42d987facea301985ed3
Дата опублікування: 29.09.2021 16:56
Опис: Шановний замовнику, В п. 17 таблиці Додатку "Технічні вимоги" передбачається, що на електробуси має бути встановлений двигун ZFCeTrax або еквівалент. Однак в тендерній документації не міститься пояснення терміну "еквівалент". Відповідно до ч. 2 ст. 158 Митного кодексу, Під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України. Якщо в п. 17 мається на увазі еквівалент в значенні наведеному в Митному кодексі, то взяти участь в закупівлі зможуть лише ті виробники електробусів, які встановлюють на них двигуни ZFCeTrax, адже не існує більше двигунів із ІДЕНТИЧНИМИ показниками номінальної, максимальної потужності, номінального та максимального обертового моменту тощо. Вказані показники різняться у всіх виробників електродвигунів, тому що кожен виробник закладає унікальну технологію при виробництві своїх двигунів. А ключовими характеристиками, що визначають ринок, на якому конкурують виробники, є номінальна та максимальна потужність двигуна, оскільки саме від неї залежать ефективність двигуна та решта його характеристик. Інші показники є допоміжними та жодним чином не впливають на його ефективність. При цьому наша компанія має затверджену конструкцію двигуна з іншим типом двигуна і заміна типу двигуна вимагатиме заміну великої кількості інших елементів конструкції, що залежать від нього. Це є абсолютно безпідставним, оскільки наший двигун по базовим та загальних показниках є навіть кращим, ніж двигун ZFCeTrax. Тому, просимо прибрати положення щодо поставки конкретного виду двигуна та натомість визначити необхідні показники номінальної та максимальної потужності, яким має відповідати потрібний вам двигун. Можемо запропонувати наступну редакцію пункту ТД: "електричний двигун: номінальна потужність > 200 кВт; максимальна потужність > 300 кВт"
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання п. 17 Технічних вимог Додатку 5. Будуть внесенні зміни до даного пункту тендерної документації. п. 18 Технічних вимог Додатку 5. Вимога тендерної документації визначається умовами подальшого експлуатування автобусів з врахуванням гористого рельєфу м. Києва та перевантажених автомагістралей міста. З попереднього досвіду міських пасажирських перевезень в таких умовах надійно працюють лише автобуси категорії М3, що мають потужність двигунів > 200кВт. Вимогу потенційного учасника відхилити.
Дата відповіді: 01.10.2021 11:48