• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»

Розрахунки за Товар здійснюються наступним чином: 1.Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. 2.Бюджетні зобов’язання за Договором виникають між сторонами в межах відповідних бюджетних призначень. Попередня оплата (аванс) у розмірі до 50 % від суми цього договору здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Продавцем виключно з таких рахунків на цілі зазначені в п. 1.1. цього Договору та повинна бути використана протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати отримання у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».

Торги не відбулися

319 610 099.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200 000.00 UAH
Період оскарження: 13.09.2021 17:55 - 28.10.2021 01:00
Вимога
Вирішена

Умови тендеру

Номер: 327af90f6967437c88c6a5ae665cbc75
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-13-015004-b.a1
Назва: Умови тендеру
Вимога:
Ряд вимог тендерної документації є дискримінаційними, значно обмежують конкуренцію в даній закупівлі та порушують принципи закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо з метою усунення порушень принципів закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни в такі пункти тендерної документації: У пункті 1 Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» (Далі – «Додаток 5») вказано: «Автобуси міські пасажирські великої місткості з низьким рівнем підлоги: «Нові, виготовлені у 2021 р. і такі, що підлягають першій реєстрації, категорія М3, клас І або еквівалент», пропонуємо викласти в такій редакції: «Автобуси міські пасажирські великої місткості з низьким рівнем підлоги: «Нові, виготовлені не раніше 2021 р. і такі, що підлягають першій реєстрації, категорія М3, клас І». Термін поставки автобусів до 31.12. 2022 року включно, такими чином вимога щодо поставки автобусів виготовлення тільки 2021 року обмежує участь у тендері Учасників, які можуть до 31.12. 2022 року запропонувати більш нові автобуси виготовлені у 2022 році. Формулювання «або еквівалент» для категорія М3, клас І є недоцільним, бо ці терміни не вказують на конкретну марку чи модель автобуса, а в загальному характеризують його у відповідності до міжнародних нормативних документів. Пункт 6 Додатку 5: «Місць для сидіння, не менше 30, в т.ч. не менше 14 для пріоритетної категорії пасажирів», пропонуємо викласти в такій редакції: «Місць для сидіння, не менше 30, в т.ч. не менше 12 з доступом з низького рівня підлоги без сходинок в тому числі не менше 4 сидячих місць для пріоритетної категорії пасажирів ». З 1 січня 2022 року в Україні стає чинною 5 поправка до правил ЄЕК ООН №107, яка додатково вимагає обладнання місця під дитячий візок. В зв’язку з цим для автобусів довжиною від 12 м до 12,4 м технічно можливо встановити максимум 12 місць для сидячих пасажирів з доступом з низького рівня підлоги без сходинок. Вимога щодо «не менше 14 для пріоритетної категорії пасажирів» є надмірною і не дає можливості виконати вимогу п. 3.2.1 правил ЄЕК ООН №107. Пункт 17 Додатку 5: «Тип двигуна - електричний, асинхронний, ZFCeTrax або еквівалент», пропонуємо викласти в такій редакції: «Тип двигуна - електричний, асинхронний або синхронний двигун з постійними магнітами або привідний міст з інтегрованими в колеса асинхронними чи синхронними двигунами з постійними магнітами». ZFCeTrax це не тип двигуна, а конкретна модель силового агрегата, який складається з асинхронного двигуна та механічної частини коробки передач, виробництва фірми ZF, Німеччина. Даний силовий агрегат виготовляється з 2020 року. Тому наразі має дуже обмежене використання, оскільки в такі стислі терміни виробники електробусів можуть створити тільки експериментальні зразки автобусів, які ще потребують тривалих випробувань перед початком серійного виробництва. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню практично до всіх виробників електробусів за винятком білоруського МАЗа на автобусі МАЗ303е10 якого встановлено цей силовий агрегат. Крім того наявність механічної частини зменшує ккд даного агрегата та збільшує витрати на його обслуговування. Вимагаємо з метою створення реальної конкуренції в даній закупівлі внести зміни в пункт 17 та викласти його в такій редакції: «Тип двигуна - електричний, асинхронний або синхронний двигун з постійними магнітами або привідний міст з інтегрованими в колеса асинхронними чи синхронними двигунами з постійними магнітами». Пункт 18 Додатку 5: «Потужність номінальна, кВт - від 200» вимагаємо викласти в такій редакції: «Потужність номінальна, кВт - від 140. Потужність максимальна, кВт - від 235». У відповіді на питання щодо необхідної потужності двигуна не менше 200 кВт було вказано, що тільки автобуси з такою потужністю успішно працюють в умовах Києва. Однак в Києві на сьогодні експлуатуються тільки дизельні автобуси і щодо них це правильна вимога. Електричні двигуни на відміну від дизельних мають набагато кращі тягові характеристики, зокрема мають великий крутний момент, тому вимога щодо номінальної потужності понад 200 кВт для електробуса є надмірною та суттєво обмежує конкуренцію. Застосування більш потужного двигуна вимагає більшої кількості акумуляторних батарей для його живлення, що в свою чергу приводить до збільшення спорядженої маси автобуса і як наслідок необхідність штучного обмеження пасажиромісткості автобуса. Більшість виробників використовують менш потужні двигуни. Крім того в Києві успішно з 2006 року експлуатуються тролейбуси з електричними двигунами потужністю 139 кВт. Також повідомляємо, перший допущений до експлуатації в Україні у 2016 році електробус Е19101 «Електрон» обладнаний електропортальним мостом ZF, що має номінальну потужність 120 кВт і максимальну потужність 250 кВт успішно експлуатується в умовах Львова, де також присутні: горбиста місцевість, перевантаження в години пік і тривалий час руху в автомобільних корках. Також доводимо до Вашого відома, що двигуни даного моста за п’ять років експлуатації не потребували жодного технічного обслуговування, за винятком заміни олії раз на 100 000 км пробігу та контролю за рівнем охолоджуючої рідини (розширювальний бачок знаходиться на даху електробуса і є легкодоступним).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет розглянув звернення до Замовника за роз’ясненнями по закупівлі: Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» та повідомляє наступне. Будуть внесені відповідні зміни до пунктів 1, 6 та 18 технічних вимог Додатку 5 тендерної документації. До пункту 17 технічних вимог Додатку 5 були внесені зміни. Пункт викладено у наступній редакції: «Тип двигуна електричний, синхронний або асинхронний». Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 2e8c13c693e2415f8268bf0b45eff3bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-13-015004-b.a2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Зобов’язати замовника – Комунальне підприємство «Київпастранс» скасувати рішення, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2021-09-13-015004-b від 15 листопада 2021 року, в частині відхилення тендерної пропозиції учасника JJ Motors Co. Ltd.
Дата розгляду скарги: 02.12.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.11.2021 20:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.12.2021 12:38
Задовільнена: Так
Автор: JJ Motors Co., Ltd., Максим Адамович 380956260806 jjmotorsua@gmail.com