-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу на об'єкті: гуртожиток №1 Кам'янець-Подільського фахового коледжу будівництва, архітектури та дизайну за адресою: Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, просп. Грушевського, 36
Завершена
659 755.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 298.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 298.78 UAH
Період уточнення:
13.09.2021 16:44 - 19.09.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
c940ce5bccce46faa017b43fd4b48a78
Дата опублікування:
17.09.2021 12:46
Опис:
Добрий день. Вимога:не менше 2-х кваліфікованих працівників з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії диплому та наказу про прийняття його на роботу або іншого документу що підтверджує трудові відносини із вказаним працівником. Для підтвердження Учасник повинен завантажити копії трудових книжок та дипломів електромонтера та налагоджувальника. Дана вимога є дискримінаційно, адже для присвоєння робітничої кваліфікації працівники можуть проходити навчання в закладах 1-2 рівня акредитації. I рівень — технікум, училище, інші прирівняні до них заклади вищої освіти; II рівень — коледж, інші прирівняні до нього заклади вищої освіти Тобто не всі освітні заклади можуть надавати. дипломи.Дані заклади можуть надавати свідоцтво, або сертифікат, або посвідчення, або інший документ про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт.
Відповідь:
Доброго дня.
Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовником встановлено вимогу щодо кваліфікації працівників «В інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників обов’язково зазначається інформація про наявність в учасника працівників, які мають досвід роботи, пов’язаних з монтажем, установкою, обслуговування, ремонтом тощо пожежної сигналізації, зокрема в кількості не менше 2-х кваліфікованих працівників з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії диплому та наказу про прийняття його на роботу або іншого документу що підтверджує трудові відносини із вказаним працівником.».
Повідомляємо, що у вимогах ТД не встановлено умови щодо: дипломів електромонтера та налагоджувальника?!
Тобто, для підтвердження Учасником вимог щодо кваліфікації працівників необхідно надати посеред іншого: оригіналу або належним чином завіреної копії диплому та свідоцтва (посвідчень, тощо). Замовником встановлено вимоги відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо наявності в Учасника працівників з відповідною освітою та документами щодо робітничої кваліфікації. Вами описана скарга щодо присвоєння робітничої кваліфікації працівнику, що дійсно може бути підтверджено відповідним посвідченням/свідоцтвом яке видано технікумом, училищем, іншим відповідним сертифікованим закладом. Щодо надання у складі пропозиції дипломів повідомляємо, що дана вимога повинна підтвердити отриману відповідну освіту працівника.
Дата відповіді:
20.09.2021 13:32
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
bc7d1247394b4b57b573efd2312ed4b8
Дата опублікування:
17.09.2021 12:45
Опис:
Добрий день. Вмога: Учасники надають лист підтвердження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України.зазначена Замовником вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено:
И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт.
Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані.
ППросимо видалити дану вимогу
Відповідь:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень. Слід звернути увагу, що Замовник має інформацію від інших закладів про такі випадки.
Потенційний Учасник не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті. Також, Замовнику не відомо фактів відмови щодо погодження включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС. Виконання даної вимоги забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, щодо твердження «Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо» повідомляємо, що саме для того щоб було перевірено відповідність змонтованого систем протипожежного захисту. Замовнику відомі факти неналежного, неякісного виконання робіт з подальшими негативними наслідками які вплинули на припинення функціонування установи до виправлення порушень.
Дата відповіді:
20.09.2021 13:31