• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу на об'єкті: гуртожиток №1 Кам'янець-Подільського фахового коледжу будівництва, архітектури та дизайну за адресою: Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, просп. Грушевського, 36

Завершена

659 755.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 298.78 UAH
Період оскарження: 13.09.2021 16:44 - 25.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні умови

Номер: ee64e7a9a7c441268a3d660d58aad471
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-13-013816-b.c2
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
3.6.6. Учасники надають лист підтвердження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України. Відповідно до Інструкції з діловолцтва Державного центру сертифікації ДСНС України, затвердженої наказом Держценту від 04.02.2019 №39, що розроблена на виконання пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 р. №55, та на підставі пункту 180 ТИПОВА ІНСТРУКЦІЯ з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, письмові відповіді на листи від осіб-суб'єктів господорювання готовності приймати участь у роботах з інспектування на обєктах різного призначення і форм власності не пізніше ніж за 30 днів з моменту реєстрації документа в установі, до якої надійшов документ. Лист згода з ДСНС згідно положення інструкції може прийти через два тижня після кінцевої дати подання пропозиції, навіть при запити на наступний день після оголошення закупівлі. Тому ця вимога завдає штучні перепони для Учасників і є дискримінаційною згідно статті 5 і 22 Закону. Вимагаємо прибрати її чи змінити текст вимоги на надання запросу на лист підтвердження в період уточнень. Залищаємо за собою право звернутися в АКМУ при негатівній відповіді замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту. Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень. Слід звернути увагу, що Замовник має інформацію від інших закладів про такі випадки. Потенційний Учасник не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті. Також, Замовнику не відомо фактів відмови щодо погодження включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС. Виконання даної вимоги забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо твердження «згода з ДСНС згідно положення інструкції може прийти через два тижня після кінцевої дати подання пропозиції, навіть при запити на наступний день після оголошення закупівлі. Вимагаємо прибрати її чи змінити текст вимоги на надання запросу на лист підтвердження в період уточнень» повідомляємо, що Замовнику важливо наявність даного листа у складі пропозиції, що забезпечить та дасть розуміння про виконання вказаної вимоги у ТД.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.09.2021 18:01
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні умови

Номер: 338e086f465d42c881702cae8478d1b2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-13-013816-b.a1
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
3.1. Довідка в довільній формі, за підписом ке-рівника, скріплена печаткою Учасника, з зазна-ченням аналогічних договорів, найменування організацій (замовника) з адресою та контакт-ним телефонами, найменування наданих послуг, суми договору та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2019-2020 роках, разом із копіями не менше 2-х договорів з копією таких договорів і документами, що підтверджують прийняття замовником послуг/виконаних учасником робіт, що вказаний у довідці та оригіналами листів - відгуків до договорів у складі пропозиції від контрагентів про належне виконання учасником даних договорів. Відгуки повинні бути датовані від дати оголошення даної закупівлі. Вимога до датувавання відгуків датою оголошення даної закупіввлі є дискримінаційними і створює штучні перепони для учасників закупівлі і є порушенням ст.5 п.4 і ст.22 п.4 Закону про публічні закупівлі. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Вимоги ТД розроблені Замовником з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», та керуючись відповідними наказами та роз’ясненнями. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у ТД, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Тобто, Замовником із врахуванням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії, які зазначені у ТД та дані критерії встановлені для всіх потенційних Учасників одні, що не створює умов за яких дискримінується можливість потенційних Учасників щодо участі у даній закупівлі. Дане право зазначено у відповідній статті, яким скористався Замовник для відповідного підтвердження аналогічного досвіду для розуміння якості, строків та інших відомостей згідно встановленої вимоги щодо аналогічного досвіду. Повідомляємо, що у ТД вказані відповідні вимоги щодо відгуку, які можуть не співпадати з наявним в Учасника текстом у відгуку. Також, у ЗУ «Про публічні закупівлі» не вказано обмежень/рекомендацій щодо проміжку часу за який повинен бути наданий Відгук. Замовнику важливо ознайомитись із оновленими датованими від дати оголошення даної закупівлі відгуком/рекомендаційним листом від контрагентів потенційного Учасника щодо належного виконання предмету Договору та наявності/відсутності претензійно-позовної роботи. Враховуючи вищевикладене Скаржник не довів неможливості виконання вказаної вимоги у ТД у зв’язку із чим Замовник не вбачає необхідності внесення змін до ТД.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.09.2021 18:01