• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу на об'єкті: учбовий корпус Кам'янець-Подільського фахового коледжу будівництва, архітектури та дизайну за адресою : Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 1

Завершена

795 049.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 975.25 UAH
Період уточнення: 13.09.2021 15:26 - 19.09.2021 00:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 9329ae2c7c7945c589dce77528ca1a22
Дата опублікування: 17.09.2021 14:21
Опис: Доброго дня. Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога щодо надання листа погодження від органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі. Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. Тому, вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Доброго дня. Враховуючи аналогічність питання які були задані до даної закупівлі повідомляємо: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту. Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень. Потенційний Учасник не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті. Також, Замовнику не відомо фактів відмови щодо погодження включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС. Виконання даної вимоги забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, щодо твердження «Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо» повідомляємо, що саме для того щоб було перевірено відповідність змонтованого систем протипожежного захисту. Замовнику відомі факти неналежного, неякісного виконання робіт з подальшими негативними наслідками які вплинули на припинення функціонування установи до виправлення порушень.
Дата відповіді: 20.09.2021 13:16
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 8086eed81f4447afb69a368eb5ab73d7
Дата опублікування: 17.09.2021 14:20
Опис: Шановний Замовнику у ТД наявна наступна вимога: Відгуки повинні бути датовані від дати оголо-шення даної закупівлі. Зазначена вимога є дискримінаційною. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою раніше дати оголошення закупівлі? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою? Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною. Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМК.
Відповідь: Добрий день. Вимоги ТД розроблені Замовником з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», та керуючись відповідними наказами та роз’ясненнями. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у ТД, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Тобто, Замовником із врахуванням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії, які зазначені у ТД та дані критерії встановлені для всіх потенційних Учасників одні, що не створює умов за яких дискримінується можливість потенційних Учасників щодо участі у даній закупівлі. Дане право зазначено у відповідній статті, яким скористався Замовник для відповідного підтвердження аналогічного досвіду для розуміння якості, строків та інших відомостей згідно встановленої вимоги ТД. Також повідомляємо, що для виконання даного кваліфікаційного критерію, Учасникам надано відповідну можливість підтвердити вказану вимогу. Учасник має право на власний розсуд, виходячи з власних можливостей та відповідно до вимог ТД підтвердити вказану вимогу. Повідомляємо, що Замовник зацікавлений у виконанні робіт належної якості у встановлені терміни з відповідною кваліфікацією Учасника, у зв’язку із чим встановлені відповідні кваліфікаційні критерії з урахуванням ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо Вашого судження «То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі» повідомляємо, що можливість участі у закупівлях є ПРАВОМ Учасників а не обов’язком. Тобто, згідно встановлених вимог ТД потенційні Учасники визначають свою можливість та спроможність щодо участі у відповідній закупівлі. Щодо судження «Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою» повідомляємо, що у ТД вказані відповідні вимоги щодо відгуку, які можуть не співпадати з наявним в Учасника текстом у відгуку.
Дата відповіді: 20.09.2021 13:15
Відповідь надана

Підтвердження матеріально- технічної бази. Машини і механізми??

Номер: 1c6ae6ec76544b9eaee93616a04efc73
Дата опублікування: 14.09.2021 21:01
Опис: Шановний Замовнику, просимо внести роз'яснення щодо вимог зазаначених у тендерні документації, а саме: "1.1. Інформаційна довідка про наявність облад-нання, машин і механізмів для надання послуг. 1.1.1. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника, по-винна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до надання послуг; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене)." Які МАШИНИ ТА МЕХАНІЗМИ вбачаються Вами для виконання послуг згідно предмету закупівлі - Монтаж пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу на об'єкті: учбовий корпус Кам'янець-Подільського фахового коледжу будівництва, архітектури та дизайну за адресою : Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 1? Надання відповідних послуг, а саме вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази та працівників регламентовано Постановою КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р. (зі змінами № 1190 від 02.12.2020). Зазначена Вами вимога "про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів" вводить в оману потенційних учасників закупівлі, та має має подвійне тлумачення і може призвести до неправомірного відхилення пропозицій, якщо тендерна пропозиція учасника не буде мати підтвердження наявності машин і механізмів в розумінні Замовника. Просимо привести умови тендерної документації у відповідність до чинного законодавства, з огляду на предмет закупівлі, та внести відповідні зміни.
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: відповідно до п.2 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Тобто, Замовником із врахуванням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії які зазначені у ТД та встановлені для всіх потенційних Учасників одні, що не створює умов за яких дискримінується можливість потенційних Учасників щодо участі у даній закупівлі. Дане право зазначено у відповідній статті, яким скористався Замовник для відповідного, належного та вчасного виконання умов договору. Щодо питання «Які МАШИНИ ТА МЕХАНІЗМИ вбачаються Вами для виконання послуг згідно предмету закупівлі - Монтаж пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу на об'єкті» повідомляємо, що відповідно до п.п. 1.1.1. ч.1 Розділу 3 ТД встановлені чіткі та зрозумілі вимоги про МТБ. Так, Учасник у порядку визначеному ТД повинен надати у складі пропозиції: 1. Інформаційна довідка про наявність не-обхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника, по-винна містити інформацію про назву(тип) ма-шини, механізму, устаткування, які планується залучити до надання послуг; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залу-чене). Також, на підтвердження власності/користування МТБ, Учасник у складі пропозиції надає підтверджуючі документи щодо наявності МТБ: договори оренди; свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, інвентарна картка тощо) дійсні на протязі усього часу надання послуг. Тобто, вимогами ТД встановлено необхідність надати Учасником інформацію у формі довідки про МТБ з підтверджуючими документами власності/користування які Учасник буде залучати/використовувати до надання послуг за даним предметом закупівлі та умов Договору. Щодо твердження «Зазначена Вами вимога "про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів" вводить в оману потенційних учасників закупівлі, та має подвійне тлумачення і може призвести до неправомірного відхилення пропозицій, якщо тендерна пропозиція учасника не буде мати підтвердження наявності машин і механізмів в розумінні Замовника.» повідомляємо, що Замовнику не зрозуміло, що саме може ввести в оману та може мати подвійне тлумачення з огляду на встановлену чітку та прозору вимогу про МТБ (довідка про МТБ та документи про власність/користування)?!?! Також, щодо неправомірного відхилення у разі невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям повідомляємо про ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» яку у разі невідповідності встановленим у ТД кваліфікаційним критеріям Замовник буде реалізовувати.
Дата відповіді: 17.09.2021 09:47
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 012a7951449b41e696465121feeb4fda
Дата опублікування: 14.09.2021 19:29
Опис: Пунктом 6.3.2.Розділу ІІІ тендерної документації вимагається: « У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору (реквізити).» . З цієї вимоги вбачається, що учасник має заповнити ТІЛЬКИ РЕКВІЗИТИ у проекті договору. Надайте пояснення щодо заповнення преамбули та заповнювання додатків до проекту договору, що є його невід’ємною частиною?
Відповідь: Доброго дня. Учасник у складі пропозиції повинен надати заповнений проект договору який міститься у складі Тендерної документації (додаток 3). Згідно вимог ТД щодо надання проекту договору, Учаснику необхідно надати заповнений проект договору - свої реквізити в необхідних полях договору. Щодо додатків до договору, відповідні вимоги міститься у тендерній документації.
Дата відповіді: 17.09.2021 09:44