-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Реабілітаційні пристрої - Код ДК 021:2015 33150000-6 – «Апаратура для радіотерапії, механотерапії та фізичної терапії»; - Стіл для Войта і Бобат терапії (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 32266 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний); - Апарат для підвісних систем кінезотерапії, контролюючий вібрації в закритих кінематичних ланцюгах (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 44231 — Механічний тренажер для верхніх кінцівок, з важільним/роликовим блоком); - Динамічна опора для руки (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":48071 Система динамічної підтримки руки реабілітаційна); - Пристрій для відновлення функцій руки (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 47517 - Віртуальна реабілітаційна система, з механізованою підтримкою); - Електро-стимуляційний прилад (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 46571 — Фізіотерапевтична система для електростимуляції, з живленням від мережі); - Апарат для активної та пасивної механотерапії верхніх та нижніх кінцівок (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 10385 — Велотренажер); - Комплекс для фізичної реабілітації, підвісних систем кінезіотерапії зі столом для реабілітації(ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 44231 — Механічний тренажер для верхніх кінцівок, з важільним/роликовим блоком); - Підйомник для пересаджування (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 12330-пересувна система піднімання і переміщення пацієнта з живленням від батареї); - Підйомник з сидячого положення в стояче зі слінгом (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 12330-пересувна система піднімання і переміщення пацієнта з живленням від батареї); - Реабілітаційна система для відновлення навиків ходьби (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":61942 Система відновлення функції ходьби пересувна, з підвісними страхувальними ременями); - Система нейром'язової реабілітації (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 47517 Віртуальна реабілітаційна система, з механізованою підтримкою); - Апарат для лікування Дисфагії (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":60945 - Блок управління електростимуляцією м’язів глотки)
Торги не відбулися
4 667 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 335.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 335.00 UAH
Період уточнення:
10.09.2021 17:05 - 02.10.2021 00:00
Відповідь надана
прописано під одного постачальника
Номер:
631948bb02394ceab75f5f2c638081a1
Дата опублікування:
21.09.2021 18:34
Опис:
Поверхнево провівши аналіз документації яка лежить у данній закупці видно чіткі домовленності Адміністрації лікарні та приватної фірми постачальника реабілітаційного обладнання .... компанія РМЕД https://rmed.com.ua/
Відповідь:
Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради (надалі – Замовник) проводиться закупівля Реабілітаційні пристрої - Код ДК 021:2015 33150000-6 – «Апаратура для радіотерапії, механотерапії та фізичної терапії»;- Стіл для Войта і Бобат терапії (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 32266 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний);- Апарат для підвісних систем кінезотерапії, контролюючий вібрації в закритих кінематичних ланцюгах (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 44231 — Механічний тренажер для верхніх кінцівок, з важільним/роликовим блоком);- Динамічна опора для руки (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":48071 Система динамічної підтримки руки реабілітаційна); - Пристрій для відновлення функцій руки (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 47517 - Віртуальна реабілітаційна система, з механізованою підтримкою); - Електро-стимуляційний прилад (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 46571 — Фізіотерапевтична система для електростимуляції, з живленням від мережі);- Апарат для активної та пасивної механотерапії верхніх та нижніх кінцівок (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 10385 — Велотренажер); - Комплекс для фізичної реабілітації, підвісних систем кінезіотерапії зі столом для реабілітації(ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 44231 — Механічний тренажер для верхніх кінцівок, з важільним/роликовим блоком); - Підйомник для пересаджування (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 12330-пересувна система піднімання і переміщення пацієнта з живленням від батареї); - Підйомник з сидячого положення в стояче зі слінгом (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 12330-пересувна система піднімання і переміщення пацієнта з живленням від батареї); - Реабілітаційна система для відновлення навиків ходьби (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":61942 Система відновлення функції ходьби пересувна, з підвісними страхувальними ременями);- Система нейром'язової реабілітації (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 47517 Віртуальна реабілітаційна система, з механізованою підтримкою); - Апарат для лікування Дисфагії (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":60945 - Блок управління електростимуляцією м’язів глотки)» (надалі Закупівля) ідентифікатор закупівлі - UA-2021-09-10-005566-b.
Щодо Вашого запитання повідомляємо наступне.
Так відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі реабілітаційних пристроїв. Будь-які потенційні учасники жодним чином не мають права вказувати та корегувати потребу Замовника виходячи зі своїх фактичних можливостей постачання товару.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потенційних учасників закупівлі.
Окрім того, потенційні учасники не обмежені в закупівлі будь-якої продукції, яка відповідає технічним та якісним показникам предмету закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
Відповідно до абз. 3 п. 6 Тендерної документації «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Разом з тим, згідно приміток Додатку 2 до Тендерної документації «* У разі, якщо технічні вимоги містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». **Еквівалентом в розумінні даної тендерної документації являється товар, медико-технічні характеристики пропонованого товару співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів з товарами, які вимагаються Замовником.»
Також в Додатку 2 до Тендерної документації міститься наступна інформація щодо медико-технічних вимог до предмету закупівлі «допускається відхилення від визначених показників +/- 10%».
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв постачання якісних товарів.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, при визначенні предмету закупівлі, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з інформації про його технічні та якісні характеристики яка є у вільному доступі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові), тендерним комітетом повністю дотримано вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства.
Дата відповіді:
23.09.2021 14:56
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Номер:
017509f7b91c42dd8d912b5f167f6a74
Дата опублікування:
14.09.2021 16:43
Опис:
Доброго дня! Наша компанія хоче прийняти участь у данній закупівлі...
прохання розглянути можливість розділення данної процедури на декілька ЛОТІВ.
Відповідь:
Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради (надалі – Замовник) проводиться закупівля Реабілітаційні пристрої - Код ДК 021:2015 33150000-6 – «Апаратура для радіотерапії, механотерапії та фізичної терапії»;- Стіл для Войта і Бобат терапії (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 32266 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний);- Апарат для підвісних систем кінезотерапії, контролюючий вібрації в закритих кінематичних ланцюгах (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 44231 — Механічний тренажер для верхніх кінцівок, з важільним/роликовим блоком);- Динамічна опора для руки (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":48071 Система динамічної підтримки руки реабілітаційна); - Пристрій для відновлення функцій руки (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 47517 - Віртуальна реабілітаційна система, з механізованою підтримкою); - Електро-стимуляційний прилад (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 46571 — Фізіотерапевтична система для електростимуляції, з живленням від мережі);- Апарат для активної та пасивної механотерапії верхніх та нижніх кінцівок (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 10385 — Велотренажер); - Комплекс для фізичної реабілітації, підвісних систем кінезіотерапії зі столом для реабілітації(ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 44231 — Механічний тренажер для верхніх кінцівок, з важільним/роликовим блоком); - Підйомник для пересаджування (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 12330-пересувна система піднімання і переміщення пацієнта з живленням від батареї); - Підйомник з сидячого положення в стояче зі слінгом (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 12330-пересувна система піднімання і переміщення пацієнта з живленням від батареї); - Реабілітаційна система для відновлення навиків ходьби (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":61942 Система відновлення функції ходьби пересувна, з підвісними страхувальними ременями);- Система нейром'язової реабілітації (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 47517 Віртуальна реабілітаційна система, з механізованою підтримкою); - Апарат для лікування Дисфагії (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":60945 - Блок управління електростимуляцією м’язів глотки)» (надалі Закупівля) ідентифікатор закупівлі - UA-2021-09-10-005566-b.
Щодо Вашого прохання про розділ предмету закупівлі на лоти повідомляємо наступне.
Так, відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі реабілітаційних пристроїв. Будь-які потенційні учасники жодним чином не мають права вказувати та корегувати потребу Замовника виходячи зі своїх фактичних можливостей постачання товару.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потенційних учасників закупівлі.
Окрім того, потенційні учасники не обмежені в закупівлі будь-якої продукції, яка відповідає технічним та якісним показникам предмету закупівлі.
Підкреслюємо, що порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі Порядок № 708).
Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку № 708 визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно пункту 5 Порядку № 708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Аналогічна позиція викладена у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель».
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Ця норма може застосовуватися для будь-яких предметів закупівлі, де такий поділ можливо здійснити в межах єдиної процедури закупівлі
Виходячи зі змісту Рекомендацій Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк "Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції" йдеться про те, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішенні № 504-р/пк-ск від 17.03.2016 року. Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаної вимоги принципам публічних закупівель.
Звертаємо увагу, що Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність.
Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Звертаємо увагу, що порядок розміщення інформації про публічні закупівлі у розумінні Закону регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі Порядок № 1082).
Згідно пункту 14 Порядку № 1082, під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 Порядку № 1082, та інформація щодо:
- назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
- коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» у разі оприлюднення оголошень, передбачених Законом, а саме, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення конкурентного діалогу, оголошення про проведення торгів з обмеженою участю, оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, замовник крім загальної інформації про предмет закупівлі зазначає інформацію щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, замовником вказуються перелік конкретних найменувань товарів або послуг, які замовник закуповує в межах визначеного предмета закупівлі, із зазначенням цифрового коду Єдиного закупівельного словника, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі починаючи з четвертої цифри.
Замовником дотримано вимоги Поряду № 1082 та визначено код предмету закупівлі за шостою цифрою Єдиного закупівельного словника, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета, а саме: ДК 021:2015: 33158400-6 — Механотерапевтичні пристрої.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником встановлених норм Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку № 708 та № 1082.
Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства.
Дата відповіді:
16.09.2021 13:54