• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Реабілітаційні пристрої - Код ДК 021:2015 33150000-6 – «Апаратура для радіотерапії, механотерапії та фізичної терапії»; - Стіл для Войта і Бобат терапії (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 32266 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний); - Апарат для підвісних систем кінезотерапії, контролюючий вібрації в закритих кінематичних ланцюгах (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 44231 — Механічний тренажер для верхніх кінцівок, з важільним/роликовим блоком); - Динамічна опора для руки (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":48071 Система динамічної підтримки руки реабілітаційна); - Пристрій для відновлення функцій руки (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 47517 - Віртуальна реабілітаційна система, з механізованою підтримкою); - Електро-стимуляційний прилад (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 46571 — Фізіотерапевтична система для електростимуляції, з живленням від мережі); - Апарат для активної та пасивної механотерапії верхніх та нижніх кінцівок (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 10385 — Велотренажер); - Комплекс для фізичної реабілітації, підвісних систем кінезіотерапії зі столом для реабілітації(ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 44231 — Механічний тренажер для верхніх кінцівок, з важільним/роликовим блоком); - Підйомник для пересаджування (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 12330-пересувна система піднімання і переміщення пацієнта з живленням від батареї); - Підйомник з сидячого положення в стояче зі слінгом (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 12330-пересувна система піднімання і переміщення пацієнта з живленням від батареї); - Реабілітаційна система для відновлення навиків ходьби (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":61942 Система відновлення функції ходьби пересувна, з підвісними страхувальними ременями); - Система нейром'язової реабілітації (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 47517 Віртуальна реабілітаційна система, з механізованою підтримкою); - Апарат для лікування Дисфагії (ДК 021:2015 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої, Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":60945 - Блок управління електростимуляцією м’язів глотки)

Торги не відбулися

4 667 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 335.00 UAH
Номер: b724a75592364cbf9c969bd0e5a9858c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-01-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.10.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 01.11.2021 10:29 - 23.11.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 29.10.2021 №475 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.10.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.10.2021 №475 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2021-09-10-005566-b 10.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу тендерних пропозицій ТОВ «РМЕД» та ТОВ «РК-МЕД» встановлено, що відповідно до абзацу 2 частини 2 розділу 1 статті 31 Закону тендерні пропозиції повинні бути відхилені. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відміни процедури закупівлі відповідно до статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.09.2021, тендерну пропозицію ТОВ «РМЕД» та ТОВ «РК-МЕД». Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, моніторингом питання відповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації встановлено, що відповідно до пункту першого розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - проекту Договору заповненого зі сторони учасника, окрім цінових показників, згідно Додатку 5… Так, моніторингом тендерних пропозицій ТОВ «РМЕД» та ТОВ «РК-МЕД» встановлено, що тендерні пропозиції учасників не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: проект договору наданий з незаповненою специфікацією, яка відповідно до підпункту 1.2 проекту договору є невід´ємною його частиною. Крім того, відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку № 2 до тендерної документації). Однак, моніторингом тендерної пропозиції ТОВ «РМЕД» встановлено, що надана дані та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі не містить інформацію про можливість навчання спеціаліста методу лікування з видачою сертифікату. Також, моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «РМЕД» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлено, що комплекс для фізичної реабілітації, підвісних систем кінезіотерапії зі столом для реабілітації повинен містити стельову конструкцію з апаратами в тому числі валик 15 х 60 см. Однак, у наданому, у складі тендерній пропозиції, керівництві Неурак вказується валик розміром 15 х 50 см. Слід зазначити, що моніторингом тендерної пропозиції учасника ТОВ «РК-МЕД» на відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлено, що дані та документи, які повинні підтверджувати відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі не підтверджують технічні параметри кейсу для апарату (опція) та системи кріплення на гвинтах та болтах для системи реабілітації, підвісних систем кінезіотерапії. Також, в наданих документах відсутня інформація про параметри нейростимуляції: а саме: не підтверджені технічні параметри «Максимальна інтенсивність не більше імпульсів: 120 мА., Збільшення інтенсивності імпульсів: ручне регулювання інтенсивності стимуляції від 0 до 999; (Енергія) з мінімальним збільшенням в 0,25 мА; Ширина імпульсу: від 30 до 400 мкс ; Максимальний електричний заряд на імпульс: 96 мікроКулон (2 × 48 мкКл, компенсований); Стандартний час наростання імпульсу до робочого рівня: 3 мкс (20-80% від максимального струму) та Частота імпульсів: від 1 до 150 Гц та інше. Таким чином, тендерні пропозиції ТОВ «РМЕД» та ТОВ «РК-МЕД» не відповідають вимогам тендерної документації та відповідно до абзацу 2 частини 2 розділу 1 статті 31 Закону повинні бути відхилені. Відповідно до пункту 3 розділу 2 статті 32 Закону Процедура закупівлі відміняється у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 03.11.2021 17:39 - 18.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.11.2021 17:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відхилено тендерні пропозиції ТОВ " РМЕД " та ТОВ "РК-МЕД" у зв’язку з невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (підпункт 2 пункт 1 ст.31 Закону) та невідповідністю тендерних пропозицій вимогам тендерної документації Замовника (підпункт 3 частини 2 ст.22 Закону)
Дата публікації звіту: 03.11.2021 18:22